Fitness Seller

eerste kuur 500mg Test E 10 weken

Bezoekers in dit topic

week 5 is van start gegaan! ;) 2ml in linkerbil, geen pip, heb heel langzaam geinjecteerd deze keer (15sec/ml ofzo) damn, dit had ik eerder moeten beginnen doen want voel deze keer echt gwn HELEMAAL niets :roflol:
bedoeling was eigenlijk eens de quads proberen maar bij nader inzien toch niet zo'n zin om kleinere naalden te gaan halen.. kheb nog 100x 0,8x40 liggen, ga dus gwn glutes blijven doen.. :p

op lege maag woog ik eergisteren 86,6kg dus was 3,1kg bijgekomen op 1 week. vond ik iets teveel van het goede (veel vocht, activiteitenniveau is ook wel enorm gedaald ondertussen dus hadk moeten zien aankomen) dus carbs beetje gedropt sinds gisteren ( zo'n 200kcal lager gaan zitten) en vandaag op lege maag 86,2kg. smorgens zag ik weer de abs goed dus was weer tevreden. ga deze hoeveelheid carbs even aanhouden en zien hoe het gaat. doel is ongeveer 1kg/week bij te komen.

HCG heeft goed zijn werk gedaan. daar beneden is alles goed op formaat :D

krachtgainz merk ik eigenlijk nog steeds zo goed als niets van.. is ook geen must voor mij maar zou wel een mooi teken zijn dat de test goede kwaliteit is natuurlijk, de pump is vrij duidelijk aanwezig tijdens en na het trainen maar kan natuurlijk ook deels aan de carbs liggen. Maarja zolang ik maar bijkom is het goed ofc.

dit is ook de eerste keer dat ik op dit gewicht sta ooit. laat staan met toch "oké" abs nog (in de ochtend dan :D)
merk wel dat ik veel water retentie heb doorheen de dag. savonds sta ik een stuk vochtiger en heb ik minder duidelijke abs, maar dan sta ik op sochtends en denk ik "oké ze zijn er nog, we're good :D"

hoef eigenlijk na deze eerste kuur ook niet veel hoger dan 90kg te komen. liever wat lager en meer kwaliteit. 90 zou eigenlijk al een heel mooi gewicht zijn na test only vind ik, dus er is geen reden om zoveel bij te komen per week.

LONG STORY SHORT: op 4 weken tijd 6kg (stipt) bijgekomen. op naar week 6 ;)
 
weegschaal zegt 86kg, shape staat goed, even lean als toen ik begonnen was gok ik. water is heel wat geminderd nadat ik carbs verlaagd heb en ook VEEL MINDERE bloat door al die carbs holy fuck, kan eindelijk weer een vacuum doen haha. mss heb ik wat teveel verlaagd, zal tg 100kcal meer gaan eten en hopen op een steady 1kg/week² eergisteren ook bloed laten trekken aangezien ik halverwege zit. Dan weet ik ook ineens hoe de kwaliteit is :D (wel kut dat ik het 5 dagen na de pin gedaan heb, had het beter op de volgende dag gedaan maarja khad et behoorlijk druk)

Libido is indrukwekkend hoog. Ik denk dat ook de HCG deze behoorlijk verhoogt. Alleen kut dat ik amper slaap deze week door al de drukte om me heen... vandaag 4u geslapen maar heb dan overdag wel een extra 2u geslapen om wat te compenseren. Ideaal is het natuurlijk niet, maar no excuses ofc :D
 
Laatst bewerkt:
week 6 is van start gegaan! ik schommel tussen de 86kg en 87kg. latste week lijk toch wat leaner geworden te zijn, of mss gwn hoop water verloren, carbs gaan omhoog vanaf vandaag :D

bloedtest is btw aantal dagen geleden binnengekomen, test is legit ;) dus het feit dat ik geen krachtgainz maak is al niet te wijten aan de echtheid van de gear! ineens ook maar alles gecheckt en qua gezondheid is alles tiptop in orde!

geeft toch aan dat die freezer test van gear niet werkt in alle gevallen, had namelijk ooit vandeze gear beetje ingevroren om te zien of het zou kristaliseren maar gebeurde niet.

conclusie: 6kg "droge massa" aangekomen op 5 weken tijd. op naar week 7! ;)
 
korte update hier :)

ik doe nu 500mg e5d ipv ew omdat ik net gestopt ben met roa en bloedwaarden stabiel wil houden om geen acne te krijgen. Ik heb nog 15 x 20mg roa moest ik het nodig hebben in de nakuur (voor de zekerheid even bijgehouden). Ik neem nu 2g pompoenpitolie om de dht wat te verlagen.

ik heb een paar dagen heel slecht geslapen door het wat te druk te hebben (3u/nacht voor 2-3dagen) maar blijf me hier gwn goed op voelen. Normaal zou ik doodop zijn maar dit is nu duidleijk niet het geval. kan gwn hard gaan trainen, heb goeie pumps etc. (eigenlijk gwn bij het opstaan en laat in de avond slaap, voor de rest vrij veel energie enz)

Ik ga verder een anderhalf weekje geen HCG zetten omdat ik binnenkort mijn thesis moet voorstellen in het buitenland en daar even ga blijven tot ik de feedback gekregen heb ;) HCG meenemen is geen optie want ga het nooit gekoeld kunnen houden.

Ik verwacht dat ik wel 1,5 week kan skippen? iemand een idee? test gaat gwn verdergezet worden uiteraard.

verder heb ik een beetje last van een opgezette klier onder mn linkertepel. weet alleen niet of dat nu pas is beginnen zwellen of het altijd al zo was. Ik heb namelijk als sinds mijn puberteit wat klierweefsel daar, "beginnende gyno" zeg maar (uiterlijk ziet het er gwn uit als wat grotere tepels dan normaal, niet dat ik er last van heb) zodra ik een stijve tepel heb ziet het er gwn volledig normaal uit, enkel als het dus niet stijf is. Maar goed links voel ik duidelijk meer klierweefsel dan rechts, dus ben aan het twijfelen of ik 20mg nolva zou pakke ed en zien of het bijtrekt. als het niet bijtrekt zal ik gwn concluderen dat ik het altijd al had en als het wel bijtrekt is het gwn mooi meegenomen :D

zou wel raar zijn dat ik op 500mg e5d al beginnen gyno zou krijgen maar goed, kan gebeuren ;)
 
Als je e5d 500mg zet dan verhoog je natuurlijk wel je dosis hé, ik weet niet als dat ook de bedoeling is?
 
Als je e5d 500mg zet dan verhoog je natuurlijk wel je dosis hé, ik weet niet als dat ook de bedoeling is?

true, dacht ook even aan 375mg e5d maar buhh dan heb je weer minder hoge pieken in je bloedwaarden :p
het is ook maar een trial & error testje, vooral ter voorkoming van acne, als ik toch acne krijg op e5d ga ik gewoon weer verder op ew. Verder was mn redenering ook gwn dat ik al op die hoge pieken zat, als ik nu weer ga schommelen naar lagere pieken (van 375mg) heb ik ook weer schommelingen in dht en dat kan acne alleen ten slechte komen denk ik dan :) liever voorkomen dan oplossen zou ik denken. tijdens mn volgende kuur (dan voeg ik wss een andere compound toe) zal ik waarschijnlijk de test wel wat verlagen zodat ik weer op 500mg/week kom.

kzou ook denken dat nu ik de hcg ook anderhalve week niet ga gebruiken dat ik dat enigszins ga vervangen met die extra test. 1000iu hcg zou overeenkomen met zo'n 100-125mg test als ik me niet vergis.

maar ik sta altijd open voor feedback en ervaringen die me misschien van gedacht zullen veranderen dus als iemand voorstellen heeft hoor ik ze graag :)
 
week 7 komt ten einde en ik zie gains damn :D!
ook veel sneller (en betere) pomp tijdens het trainen.

Verder duidelijk bijgekomen in borst, schouders, armen! zag eigenlijk pas deze week echt duidelijke veranderingen in mn fysiek, afgelopen weken zag ik stilaan wat resultaten enz maar nu ineens BAM :roflol: kwam laatst ook een aantal trainingsbuddy's tegen die ik van voor de kuur niet gezien had, waren beiden verbaasd dat ik zo goed was bijgekomen :D weeg nu 86,7kg op nuchtere maag, en na een wc bezoekje. 's avonds worden dit 89, 5kilo's. Ik wil echt zo graag de 90kg aantikken. Weet niet of dat zal lukken op nuchtere maag. Ben nog nooit zwaarder geweest dan 86kg voor deze kuur en toen had ik een veel slechtere shape dan nu. Zeker geen spijt van die e5d tot nu toe :D ook geen acne oid.

Merk wel dat ik sneller borst/buik/baardhaar krijg. Vaker scheren is niet altijd even tof maar dat nemen we er met plezier bij ofc ;)

Heb wel wat kut meegemaakt.. was mn nieuwe hcg in spuitjes aan het laden en had alles opgetrokken met een 0,8*40 uit de ampul. Met mn domme kop heb ik er zo de zuiger op gedaan en dan alles kwijt (5000iu's op de grond) Balen. Aan het twijfelen of ik nieuwe ga halen of gwn de kuur afmaak zonder hcg.. testes zijn nog niet (merkbaar) gekrompen na 1week geen HCG te zetten.. Voor volgende kuur is het nu wel overduidelijk geworden dat ik moet investeren in een kut vial voor die hcg >;<.
 
Ziet er goed uit bro, herken ook veel dingen van mezelf terug in je logs. Dat zweten en libido, ik weet precies wat je bedoeld :eyebrow:. Kracht wil ook niet alles zeggen, zo lang je in je fysiek maar progressie maakt toch? Uiteraard is het wel mooi meegenomen als je kracht behoorlijk toeneemt.
Ben erg benieuwd of je de 90 kg op een lege maag gaat halen, I 'm in! Succes en veel plezier verder nog.
 
Heb wel wat kut meegemaakt.. was mn nieuwe hcg in spuitjes aan het laden en had alles opgetrokken met een 0,8*40 uit de ampul. Met mn domme kop heb ik er zo de zuiger op gedaan en dan alles kwijt (5000iu's op de grond) Balen. Aan het twijfelen of ik nieuwe ga halen of gwn de kuur afmaak zonder hcg.. testes zijn nog niet (merkbaar) gekrompen na 1week geen HCG te zetten.. Voor volgende kuur is het nu wel overduidelijk geworden dat ik moet investeren in een kut vial voor die hcg >;<.

Nieuwe halen.
 
Ziet er goed uit bro, herken ook veel dingen van mezelf terug in je logs. Dat zweten en libido, ik weet precies wat je bedoeld :eyebrow:. Kracht wil ook niet alles zeggen, zo lang je in je fysiek maar progressie maakt toch? Uiteraard is het wel mooi meegenomen als je kracht behoorlijk toeneemt.
Ben erg benieuwd of je de 90 kg op een lege maag gaat halen, I 'm in! Succes en veel plezier verder nog.

Thanks maat! Jazeker, kracht kan me idd niet zoveel schelen :D
 
Nieuwe halen.

aight! zodra ik terug ben (momenteel nog een paar daagjes wachten op feedback thesis) ga ik nieuwe halen, alleen kan ik via mn bron niet aan een steriele vial met bac water komen.. na even googlen kwam ik op sterielwater.nl maar hun bac water van 10ml is uitverkocht. Enhanced athlete (de eu site) heeft er ook maar daar moetje meerdere vials ineen kopen anders leveren ze niet.

Weet ook niet hoe betrouwbaar die sites zijn.. geen ervaring mee, maar bac water is gewoon legaal dus zou ok moeten zijn.

Ga liever niet meer optrekken uit de amp en dan verdelen in slin spuitjes, bedoeling is om een vial te hebben met bac water, dan raak ik niet nog 's alles kwijt :roflol:
 
Ik meng zelf hcg 1500iu met 0.6ml bac water. dan injecteer ik telkens 0.2 ml. bewaar het dus in de naald zelf, in de koelkast.
 
Ik meng zelf hcg 1500iu met 0.6ml bac water. dan injecteer ik telkens 0.2 ml. bewaar het dus in de naald zelf, in de koelkast.

zo deed ik het ook (alleen dan wel met meerdere insuline spuitjes met elk 500iu) maar het optrekken is gwn kut uit zo'n ampul. Misschien zijn die ampulletjes van 1500iu handiger, ik heb die van 5000iu. Kan je uit die van 1500iu gewoon optrekken met een slin naaldje? :p

vial lijkt me wel handiger maar dan moet ik eerst een steriele vial ergens zien te vinden :D

edit: kheb een vial kunnen vinden, binnen een paar dagen kunnen we dus weer hcg gaan zetten :p
 
Laatst bewerkt:
de ampul is even groot als een 5000iu die ik ook heb liggen, ik trek zelf op met lange naald en injecteer met een 10mm naald.
 
de ampul is even groot als een 5000iu die ik ook heb liggen, ik trek zelf op met lange naald en injecteer met een 10mm naald.

lol kut, dat ik daar nooit aan gedacht heb :roflol: je kan gwn 27g kopen en op je optrekspuit zetten:eek:, wtf haha. Thanks voor de tip!:cool:

nu is de vial al onderweg, maar ga er in het vervolg zeker aan denken. Voel me wel redelijk tot zeer achterlijk nu.:o
 
week 8 is ingegaan en voel me goed!
injectie deed pijn, heb em drie maal van plaats moeten veranderen.. daarna ging het wat beter. doen jullie dit ook als je pijn voelt? of duwen jullie dan gewoon door? heb het gevoel dat ik in de buurt van een zenuw zat, want had tintelingen (heel zachtjes) dus dan trek ik em er maar uit. en ja ik zit gewoon helemaal buitenste en bovenste kwadrant van de glute.

Volgende keer ga ik quads doen met een 0,8 x 40 maar ga em er niet helemaal induwen (3/4). zien hoe dat gaat.

weeg nu 88kg op lege maag! schouders zijn heel duidelijk bijgekomen :D savonds worden dit 90,0kg, kheb de 90 dus EINDELIJK gehaald, damn! voelde goed:o nu hopen dat we het binnenkort op lege maag halen!

feedback ivm voorstelling gehad, alles goed, kan met een gerust hart weer naar huis binnen twee daagjes! Gelukkig heb ik hier een zalige gym geregeld waar ik gewoon kon verder trainen:p
 
Als het pijn doet verplaatste ik heb vroeger, nu prik ik meestal door. Ik breng de naald er overigens vrij traag in. Gisteren zat ik dan wel in een zenuw, spier trekte samen:P die heb ik dan wel verplaatst.

Geen idee wat je vp is maar qua gewicht zit je op hetzelfde parcours als mijn eerste kuur:thumbs: die 90 ga je halen hoor
 
Als het pijn doet verplaatste ik heb vroeger, nu prik ik meestal door. Ik breng de naald er overigens vrij traag in. Gisteren zat ik dan wel in een zenuw, spier trekte samen:P die heb ik dan wel verplaatst.

Geen idee wat je vp is maar qua gewicht zit je op hetzelfde parcours als mijn eerste kuur:thumbs: die 90 ga je halen hoor

alright! thanks! zal het volgende x dat ik pijn heb eens proberen! vp zit rond de 12% :p
& awesome haha die 90kg probeer ik al jaren te halen maar werd telkens te fat na 84-85kg :D
 
Als het pijn doet gewoon verplaatsen, dan zit je vaak bij een bloedvat of zenuw. Daar doorheen prikken heeft alleen maar nadelen.
 
Als het pijn doet gewoon verplaatsen, dan zit je vaak bij een bloedvat of zenuw. Daar doorheen prikken heeft alleen maar nadelen.

okey! tenks voor je input!

Eventjes ook een korte update: Feedback is sinds gister volledig binnen. Ben afgestudeerd!! :birthday:
Nu kan het echte leven beginnen :p (AKA GAINZ VOOR DAYZ nu ik geen zorgen meer aan mn hoofd heb)

Dit wil wel zeggen dat ik vanavond op restaurant ga met de vriendin. Ach het was toch alweer een weekje of 5 geleden dat ik gecheat had :D

Zonet de beste training van het jaar gehad, had zo'n dikke pomp dat ik gewoon niet meer kon stappen. Bedoeling was om armen te trainen maar omdat ik zo blij was door die feedback heb ik er ook ineens rug bij geknald:roflol:
 
Back
Naar boven