MuscleMeat

eerste kuur 500mg Test E 10 weken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kheb de bijwerkingen hoor, libido is wat verlaagd ten opzichte van mn vorige kuur en duurt veel langer voor ik klaarkom. merk wel weer dat mn libido weer sterk verbetert rond de hcg injects maar dat moeilijk klaarkomen is behoorlijk irritant :p voor mezelf dan, mn vriendin vindt het best :(

Dat is niet waar caber voor bedoeld is :roflol: meer voor als je prolactine gyno krijgt of geestelijk mental gaat.

Gewoon niet miepen en doordouwen :trollface:
 
Tevens als je door de hcg meer libido krijgt kun je ook de conclusie trekken -> hcg zorgt voor meer test -> meer test zorgt voor libido.

Zet dan gewoon halve ml meer test of injecteer je aas ook 2x per week (als je dat al niet deed).
 
Dat is niet waar caber voor bedoeld is :roflol: meer voor als je prolactine gyno krijgt of geestelijk mental gaat.

Gewoon niet miepen en doordouwen :trollface:

haha maar verhoogde prolactine zorgt er toch ook voor dat je veel later/niet(in ernstigere gevallen) klaarkomt? (tren/deca-dick)
kan het natuurlijk ook gewoon negeren maar als mn prolactine nu verhoogd is, en dat verhoogd blijft voor een tijdje, heb ik dan geen probleem na mn pct? is het niet de bedoeling dat je dit dan zo snel mogelijk naar omlaag haalt aangezien het je natuurlijke test productie in de weg zal staan?

ga het allesinds met natty supps wat proberen omlaag te halen, zal de caber nog ff laten voor wat het is dan
 
Tevens als je door de hcg meer libido krijgt kun je ook de conclusie trekken -> hcg zorgt voor meer test -> meer test zorgt voor libido.

Zet dan gewoon halve ml meer test of injecteer je aas ook 2x per week (als je dat al niet deed).

Zeg je nou dat je ipv HCG beter een halve ml test meer kan zetten?

@TS
Vit B6 doet tov caber helemaal niks. Van caber voelen mensen zich vaak niet fijn, dus neem het alleen wanneer nodig.
 
Tevens als je door de hcg meer libido krijgt kun je ook de conclusie trekken -> hcg zorgt voor meer test -> meer test zorgt voor libido.

Zet dan gewoon halve ml meer test of injecteer je aas ook 2x per week (als je dat al niet deed).

vanaf nu ga ik idd 2x per week zetten ipv e5d, zien of het verschil maakt, wou de test ook al wat hoger zetten, was alleen bang voor verhoogde e2 waarden (dat dan progesteron kan verhogen icm tren dacht ik?) maar dat zou hcg in theorie ook doen dan..
 
Zeg je nou dat je ipv HCG beter een halve ml test meer kan zetten?

@TS
Vit B6 doet tov caber helemaal niks. Van caber voelen mensen zich vaak niet fijn, dus neem het alleen wanneer nodig.

Ik denk ook dat vit b6 niet veel zal doen idd, maar was het proberen waard vond ik aangezien het cheap is en die caber me toch behoorlijk wat gekost heeft :D

denk dat hij btw bedoelde om naast de hcg extra test te zetten omdat ik me dan wss beter zal gaan voelen (aangezien mn libido stijgt na een hcg inject)
 
haha maar verhoogde prolactine zorgt er toch ook voor dat je veel later/niet(in ernstigere gevallen) klaarkomt? (tren/deca-dick)
kan het natuurlijk ook gewoon negeren maar als mn prolactine nu verhoogd is, en dat verhoogd blijft voor een tijdje, heb ik dan geen probleem na mn pct? is het niet de bedoeling dat je dit dan zo snel mogelijk naar omlaag haalt aangezien het je natuurlijke test productie in de weg zal staan?

ga het allesinds met natty supps wat proberen omlaag te halen, zal de caber nog ff laten voor wat het is dan

Klopt maar een puist is eigenlijk ook een mini ontsteking en om daar nou antibiotica voor te gaan slikken..

Ai’s zijn bedoeld om blijvende problemen tegen te gaan zoals gyno, kans is namelijk aanwezig dat deze niet weg gaat als je stopt met je kuur.

Prolactine verlaagt vanzelf weer zodra je stopt met het zetten van tren/deca. 9nor blijft inderdaad wat langer hangen vandaar dat je 2 weken eerder met 9nor aas moet stoppen.

Alle shit die je in je lichaam douwt geeft bijwerkingen, hoe minder hoe beter. Zolang je geen gyno symptomen krijgt of psychische issues krijgt gewoon geen caber gebruiken. Zou sowieso als je psycho gaat stoppen met tren en de caber enkel gebruiken in de hoop dat het de sides verminderd voor het je lichaam uit is.
 
Klopt maar een puist is eigenlijk ook een mini ontsteking en om daar nou antibiotica voor te gaan slikken..

Ai’s zijn bedoeld om blijvende problemen tegen te gaan zoals gyno, kans is namelijk aanwezig dat deze niet weg gaat als je stopt met je kuur.

Prolactine verlaagt vanzelf weer zodra je stopt met het zetten van tren/deca. 9nor blijft inderdaad wat langer hangen vandaar dat je 2 weken eerder met 9nor aas moet stoppen.

Alle shit die je in je lichaam douwt geeft bijwerkingen, hoe minder hoe beter. Zolang je geen gyno symptomen krijgt of psychische issues krijgt gewoon geen caber gebruiken. Zou sowieso als je psycho gaat stoppen met tren en de caber enkel gebruiken in de hoop dat het de sides verminderd voor het je lichaam uit is.

ok top, thanks voor de uitleg :)

zal het dan maar aan de kant zetten :p
Ga gelukkig niet psycho haha, buiten dat detail verdraag ik de tren gewoon goed, had erger verwacht tbh.
 
vanaf nu ga ik idd 2x per week zetten ipv e5d, zien of het verschil maakt, wou de test ook al wat hoger zetten, was alleen bang voor verhoogde e2 waarden (dat dan progesteron kan verhogen icm tren dacht ik?) maar dat zou hcg in theorie ook doen dan..

E5d is sowieso stompzinnig als je het mij vraagt, vaste dagen is veel beter. Zet zelf altijd op maandag en vrijdag en woensdag train ik benen.
 
ok top, thanks voor de uitleg :)

zal het dan maar aan de kant zetten :p
Ga gelukkig niet psycho haha, buiten dat detail verdraag ik de tren gewoon goed, had erger verwacht tbh.

Kreeg zelf altijd pas na 3-4 weken last van de sides.

En gewoon tegen je vriendin zeggen dat als ze langer wilt ze zelf maar bovenop gaat :p
 
Kreeg zelf altijd pas na 3-4 weken last van de sides.

En gewoon tegen je vriendin zeggen dat als ze langer wilt ze zelf maar bovenop gaat :p

:roflol:

ben net klaar met mn 4e week, buiten wat lethargie alsk ff stilzit en af en toe wat dieper nadenken over waar ik sta in mn leven kan ik nog niet echt klagen :D had vooral schrik voor de "rage" maar dat valt nog goed mee.
 
Om even terug te komen op het issue wat jij aanhaalde. Jouw libido klachten hebben met 500mg test pw helemaal NIKS te maken met te weinig test. En ik zie ook niet waarom meerdere keren per week injecteren verschil zou moeten maken.
 
Om even terug te komen op het issue wat jij aanhaalde. Jouw libido klachten hebben met 500mg test pw helemaal NIKS te maken met te weinig test. En ik zie ook niet waarom meerdere keren per week injecteren verschil zou moeten maken.

Dacht dat hij inmiddels een andere kuur aan het zetten was :p
 
Om even terug te komen op het issue wat jij aanhaalde. Jouw libido klachten hebben met 500mg test pw helemaal NIKS te maken met te weinig test. En ik zie ook niet waarom meerdere keren per week injecteren verschil zou moeten maken.

ik zet vooral 2x pw nu om de tren exact 2 weken op voorhand eruit te kunnen halen :p verder is mn libido behoorlijk verbeterd afgelopen week, hoe dat komt weet ik niet. Ik zou gokken op de b6 maar geen idee of dat klopt tbh :p

ik zet ondertussen btw idd 500 test / 300tren, die 500 test was mn eerste kuur, paar maandjes geleden
 
Libido is verhoogd door de tren uiteraard :D
 
hoe gaat het met de kuur? resultaten enz kracht massa
 
ik zet vooral 2x pw nu om de tren exact 2 weken op voorhand eruit te kunnen halen :p verder is mn libido behoorlijk verbeterd afgelopen week, hoe dat komt weet ik niet. Ik zou gokken op de b6 maar geen idee of dat klopt tbh :p

ik zet ondertussen btw idd 500 test / 300tren, die 500 test was mn eerste kuur, paar maandjes geleden

Je moet gewoon logisch na blijven denken. Al zou je eigen test op 0,0 staan, dan is 250mg pw genoeg voor je lichaam om weer te functioneren. Te weinig test is uitgesloten.

Met 500mg test heb je grote kans op hoog estro gehalte. Ik zou dus arimidex gaan nemen. Geen libido is namelijk een bijwerking van hoog oestrogeen. Verder heb je met tren grote kans op te hoge prolactine levels. Misschien dat vit b6 dit heeft terug gedrongen..

Al met al zou ik met deze kuur zeker oestrogeen bestrijden en caber klaar hebben liggen tegen prolactine.
 
Je moet gewoon logisch na blijven denken. Al zou je eigen test op 0,0 staan, dan is 250mg pw genoeg voor je lichaam om weer te functioneren. Te weinig test is uitgesloten.

Met 500mg test heb je grote kans op hoog estro gehalte. Ik zou dus arimidex gaan nemen. Geen libido is namelijk een bijwerking van hoog oestrogeen. Verder heb je met tren grote kans op te hoge prolactine levels. Misschien dat vit b6 dit heeft terug gedrongen..

Al met al zou ik met deze kuur zeker oestrogeen bestrijden en caber klaar hebben liggen tegen prolactine.

estro is het probleem niet normaal gezien want had op test only geen sides, buiten 1 weekje beginnende gyno die ik accuut opgelost had met nolva, maar libido was echt super, had niks te klagen dus om dan arimidex te gaan gebruiken als preventie zag ik niet zitten (kweet wel dat verhoogde e2 samen met tren tot nog meer progesteron kan leiden), maar prolactine is zonder twijfel verhoogd idd, want heb er de sides van (lees maar mn vorge posts), gaat wel wat beter zo nu en dan. Ik heb ook caber bij de hand hoor, mijn plan momenteel is pas caber gebruiken in week 8 en dit 2 weken te doen op 0,5mg e5d als er zich erectiestoornissen voordoen, maatje van me had hetzelfde voor als mij (moeilijk klaarkomen) in de eerste weken en was toen geëvolueerd naar lichte erectiestoornissen verder in de kuur tot hij de tren dropte. Met caber bij de hand voorkom ik dit wel normaal gezien.

libido is ondertussen btw echt geen probleem meer, heb zelfs een griepje nu en libido is nog steeds hoog, alleen dat moeilijk klaarkomen is redelijk irri maargoed kan er nog mee leven, zodra het erger wordt gwn caber erbij gooien :p
 
hoe gaat het met de kuur? resultaten enz kracht massa

gaat eigenlijk heel goed op dat vlak,
qua gewicht: +4,5kg na zo'n 5weekjes, wel al een weekje aan het plateau'en want heb griep momenteel, maar vanaf vandaag kcals weer geupped.

itt test only voelde ik met de tren erbij na week 3 al krachttoename, bij test only had ik dit pas na week 7-8 :D
Ik train wel zo goed als nooit op kracht. Enige krachtoefening die ik doe is squats en daar heb ik mn pr mee verbroken deze kuur (7x 175kg ipv 5x 170kg)

verdere resultaten tot nu toe zijn:
- ik voel mn metabolisme versnellen, in mn off periode had ik echt heel veel moeite met mn kcals te halen maar nu heb ik altijd zin in mn volgende maaltijd, heerlijk gevoel
- tijdens het trainen zieke pomps
- (vooral tijdens het trainen) meer vasculariteit
- doorheen de dag makkelijker een pomp te krijgen door simpele dingen te doen, alsk fiets bv heb ik meteen een quads pomp
- veel minder vocht ivm test only, ik voel echt dat dit "kwaliteit gains" zijn want wat ik bijkom is hoofdzakelijk droge massa (zal wel ook glycogeen zijn but still :D)

heb wel het gevoel dat deze gear "minder professioneel" is, het is een mainstream merk dat hier heeeel vaak voorbij komt in de echt/nep sectie maar de olie voelt anders aan en op het doosje staat "testosterone" met een e vanachter en op de vial staat "testosteron" zonder e :D zou normaal zijn, maar vind ik toch maar redelijk raar voor zo'n groot merk, verwacht dus ook dat het (lichtjes) ondergedoseerd is. Meh volgende keer wordt het toch maar weer mn oud merk waar ik alle vertrouwen in heb. Wel een stuk duurder maar kwaliteit kost geld :p
 
Heb je pics? :p
 
Back
Naar boven