XXL Nutrition

Eerste kuur 500mg test

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
14 feb 2017
Berichten
15
Waardering
4
Lengte
1m78
Massa
83kg
Vetpercentage
16%
Hee allemaal:)

Ben net nieuw op dit forum en wilde wat dingen met eventueel geïnteresseerde uitwisselen:)

Afgelopen maandag begonnen met mijn eerste kuur (500mg test per week)
Liep al een jaar met de gedachte om het eens te proberen aangezien ik de sport erg serieus neem en zoveel mogelijk wil bereiken. De reden waarom ik er nu dan toch voor heb gekozen om te beginnen is omdat slecht herstelde van mijn trainingen (4-5 dagen spierpijn in elke spiergroep) en daardoor een bloedtest heb laten doen bij de dokter waar uit kwam dat mijn testosteron aanmaak op 10nmol zit. Aangezien dit erg laag is heb ik de keuze gemaakt om het dan toch te doen.
Ik doe aan raw powerliften, niet aan bodybuilden zoals een groot deel van de leden hier.
Deadlift: 233kg
Squat: 218kg
Bench:150kg @83kg.
Hoor van veel mensen om mij heen dat als ik dit als natuurlijk til, mijn potentie met een kuur erg groot is.
Ik heb overigens veel verstand van voeding en trainingsschemas dus als iemand eventueel vragen aan mij heeft stel ze!
Ik train overigens vanaf mijn 15de.(net een week 23 nu)
 
Zal in de komende weken eventueel geïnteresseerde op de hoogte houden van mijn bevindingen en eventuele gains!
 
Flinke stats op jouw bodyweight. Ik volg ook!
 
Ik lees mee, nette stats... vgm heb je je voledige naam gekozen? Is wel zichtbaar voor iedereen. Weet natuurlijk niet of je dat wat uitmaakt
 
In.

Benieuwd wat de kuur voor je gaat doen. Je natty lifts zijn al indrukwekkend!
 
Bedankt allemaal voor jullie reactie!
Ja die naam is een alias Haha, maar bedankt voor de heads-up:)

Hoor overigens dat 2x per week injecteren ook een optie is? Doe nu alleen op maandag 2ml, maar mij werd verteld dat ik ook eventueel
donderdag nog 1ml bij zou kunnen "spuiten" Zelf ben ik wat terughoudender over het meer injecteren..
 
Ik lees mee, nette stats... vgm heb je je voledige naam gekozen? Is wel zichtbaar voor iedereen. Weet natuurlijk niet of je dat wat uitmaakt
Haha, maar goed dat het een alias is: eerste hit op Google nu.
 
Bedankt allemaal voor jullie reactie!
Ja die naam is een alias Haha, maar bedankt voor de heads-up:)

Hoor overigens dat 2x per week injecteren ook een optie is? Doe nu alleen op maandag 2ml, maar mij werd verteld dat ik ook eventueel
donderdag nog 1ml bij zou kunnen "spuiten" Zelf ben ik wat terughoudender over het meer injecteren..

1 keer per week is voldoende.
 
Bedankt allemaal voor jullie reactie!
Ja die naam is een alias Haha, maar bedankt voor de heads-up:)

Hoor overigens dat 2x per week injecteren ook een optie is? Doe nu alleen op maandag 2ml, maar mij werd verteld dat ik ook eventueel
donderdag nog 1ml bij zou kunnen "spuiten" Zelf ben ik wat terughoudender over het meer injecteren..

Je kan ook 7x per week injecteren hoor. Maar op zulke lage doseringen zou ik lekker 1x pw zetten :)
 
Goeie bench voor een 83 ook, vraag me af waar dat heen gaat.
 
Goeie bench voor een 83 ook, vraag me af waar dat heen gaat.

Verwach niet super veel increase op 500 test :)

Op tren word ik zelfs niet eens heel veel sterker:(
 
Verwach niet super veel increase op 500 test :)

Op tren word ik zelfs niet eens heel veel sterker:(

Het is inderdaad geen flinke kuur, maar het is mijn eerste en mijn natuurlijke aanmaak ligt erg laag (10nmol) dus verwacht wel wat resultaten zien.. Heb ook weinig baardgroei dat soort dingen dus ben benieuwd..
 
  • Like
Waarderingen: Dr X
Net 161kg slingshot bench, wat voor mij een nieuw record is
Lijkt me sterk dat dit al te herleiden is naar de aangezien ik 3 dagen bezig ben..
Waarschijnlijk is het iets psychisch.. maar het begin is goed!!
 
sterk:thumbs:

ik weet dat het je doel niet is, maar hoe is je fysiek? kan mij niet voorstellen dat je zo'n getallen lift met een slecht fysiek
 
sterk:thumbs:

ik weet dat het je doel niet is, maar hoe is je fysiek? kan mij niet voorstellen dat je zo'n getallen lift met een slecht fysiek

Wat bedoel je met slecht fysiek? Qua last van rug dat soort dingen? Of meer qua aestethics?
Maar mijn fysiek is inderdaad prima, vooral mijn benen en rug zijn goed ontwikkeld denk ik:)
Ook minder populaire spieren zoals onderarmen en nek zijn prima:d

Vandaag overigens 2x 212kg squat onder parallel.. toen ik het gewicht uit het rack pakte voelde het niet als 212kg dus denk dat ik misschien al wat verschil merk..

Aankomende maand ga ik weer verder met mijn 5-3-1 schema dus even geen kilo pr's!
 
Wat is je plan na je kuur?
Als je van nature een laag test gehalte hebt raad ik je aan om een goed plan van aanpak te maken voor je nakuur.
 
Wat is je plan na je kuur?
Als je van nature een laag test gehalte hebt raad ik je aan om een goed plan van aanpak te maken voor je nakuur.

Mijn kuur inclusief 2 weken nakuur duurt 15 weken, ik zit nu halverwege mijn eerste week en om heel eerlijk te zijn heb ik me daar nog niet heel erg in verdiept. Gelukkig heb ik daar nog tijd genoeg voor. Heb je eventueel wat tips voor me?
 
Sterke stats man! Ben benieuwd.
 
Back
Naar boven