AndroidHealthClinic

Eerste kuur aanraders (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zonder anabolen kan je ook nog wel een paar kilo spier aanzetten gezien je lengte/gewicht/vetpercentage.
 
Er zijn er zelfs sommige die natty zijn en nog nooit een tabletje of druppel roid hebben genomen. Die hun mening en advies puur op van horen zeggen baseren, stoere meelopertjes zoals ik ze noem. Useless!
 
Er is naturel inderdaad veel meer uit je stats te halen, zoals terecht wordt aangeven. Ook zijn er betere opties.

Maar: ben oprecht nieuwsgierig hoeveel van de 'anti-oral-brigade' hun kennismaking met AAS niet via die weg hebben gehad. Het merendeel stiekem wel, dus don't worry! ;-) Dat hele extreme zwart-wit denken heb ik nooit zo begrepen.

Hoe droger je staat, des te meer je uit veel van de (basic oral) kuurtjes kunt halen.

Ik vind winstrol persoonlijk heerlijk spul en gebruik het jaarlijks. Ga je geen kilo's mee pakken maar met strikte voeding, rust en training (afhankelijk van je doel) kan je er zeker mooie resultaten mee pakken.
Mijn eerste kuur was dianabol only, zou ik het overdoen nee. Weg gegooid geld.
 
Of je moeder vragen om hulp, of een vriendelijke verpleegster.
In millitairen dienst leer je ook injecteren, je ziet niets van de huid, gewoon door de broek heen. Atropine.
En dan was er ook nog wat voor het hart....
.... cafeïne nee, ... efidrine dacht ik.

Naja als dat niets voor jou is, moet je wegblijven van de aas, het kan alleen maar een teleurstelling worden.

Niet stoppen met de sport. Harder trainen meer eten en meer rusten en de voeding voor elkaar maken. Dan ben je over 3 jaar veel verder dan de orale prutsers.
Of leren injecteren.

Hou jij je nou maar bezig met je 30kg squats ipv de held te gaan spelen in de AAS sectie.
 
Als je bang bent voor een klein naaldje ben je ongeschikt voor kuren en waarschijnlijk ook voor een boel andere dingen.

ik was ook bang voor een klein naaldje vaak zat flauw gevallen:roflol:
 
Er zijn er zelfs sommige die natty zijn en nog nooit een tabletje of druppel roid hebben genomen. Die hun mening en advies puur op van horen zeggen baseren, stoere meelopertjes zoals ik ze noem. Useless!

Galen is zo'n natty, schrijft er zelfs boeken over en geeft lezingen :roflol::hahaha::hahaha::hahaha:
 
Galen is zo'n natty, schrijft er zelfs boeken over en geeft lezingen :roflol::hahaha::hahaha::hahaha:
Lol, die kun je natuurlijk niet gaan vergelijken met sommige numbties hier, groot verschil man, maar dat weet jij zelf ook wel.
 
Omdat jij de overstap naar injecties hebt gemaakt waar veel meer winst te boeken is. Tsja, achteraf gezien was die dbol kuur niet te vergelijken met wat je nu kunt behalen. Echter TS heeft nog nooit gekuurd en bezit naaldenvrees. Hij wil gewoon weten wat een oraal kuurtje doet. Hij kan zelf wel bepalen of het iets voor hem is of niet. Misschien dat hij dan ook besluit om over te stappen. Maar op dit moment vraagt hij advies voor een

Lol, die kun je natuurlijk niet gaan vergelijken met sommige numbties hier, groot verschil man, maar dat weet jij zelf ook wel.

Lol, mijn naam is Frankenstein maar wat is sarcasme?

Er zijn er ook bij die een aardige kuurverleden hebben en alsnog door konden gaan voor natty. Komen ze hier ook nog es interessant doen. Useless!
 
Lol, mijn naam is Frankenstein maar wat is sarcasme?

Er zijn er ook bij die een aardige kuurverleden hebben en alsnog door konden gaan voor natty. Komen ze hier ook nog es interessant doen. Useless!
Correct! But more useful than the ones without experience.
 
Oke even cool zijn dus dat moet dan in het Engels.
 
Oke even cool zijn dus dat moet dan in het Engels.
Net zo cool als jij bent met je opmerkingen die helemaal niets aan het topic toevoegen maar wederom op de man gespeeld zijn. Dit is iets wat jij gewoon niet kan laten en daarom wordt jij ook voortdurend op dit forum gestraft.
 
Net zo cool als jij bent met je opmerkingen die helemaal niets aan het topic toevoegen maar wederom op de man gespeeld zijn. Dit is iets wat jij gewoon niet kan laten en daarom wordt jij ook voortdurend op dit forum gestraft.

Ahha, dus jij mag je wel uitlaten over zogenaamde meelopertjes maar als ik vermeld dat jij ook niet veel beter bent dan is het ineens niet goed? Voortdurend gestraft is ook weer overdreven, ik heb nog maar 1 punt staan meneer neus.
 
Ahha, dus jij mag je wel uitlaten over zogenaamde meelopertjes maar als ik vermeld dat jij ook niet veel beter bent dan is het ineens niet goed? Voortdurend gestraft is ook weer overdreven, ik heb nog maar 1 punt staan meneer neus.
Ik val niet persoonlijk aan, jij wel, dat is het verschil.
 
Jullie zijn allemaal enorme zeikerds ;)
 
Een kuur topic moet toch altijd uitdraaien in een onderlinge relletjes he, i.p.v. d e per persoon in kwestie te helpen.

Even mijn bijdrage, dossering (in beide voorstellen) is belachelijk laag
Als je dan toch voor orals wilt gaan.

Anavar was de min dosering bij mannen 30mg dacht ik, maar zelfs dat vind ik nog kansloos laag.

Begin maar met Anavar, altijd vreemd dat dianabol als kennismakingskuur word gezien.

Maar ga je aan 1 van de twee veel overhouden en gaat het de moeite zijn over die periode? denk het niet:D
 
Een kuur topic moet toch altijd uitdraaien in een onderlinge relletjes he, i.p.v. d e per persoon in kwestie te helpen.

Even mijn bijdrage, dossering (in beide voorstellen) is belachelijk laag
Als je dan toch voor orals wilt gaan.

Anavar was de min dosering bij mannen 30mg dacht ik, maar zelfs dat vind ik nog kansloos laag.

Begin maar met Anavar, altijd vreemd dat dianabol als kennismakingskuur word gezien.

Maar ga je aan 1 van de twee veel overhouden en gaat het de moeite zijn over die periode? denk het niet:D

Ts is toch al geholpen, ga je nu herhalen wat de rest zegt?
 
Het staat als een paal boven water dat injectables meer resultaat opleveren dan orals maar moet je een newbee die gewoon wil ervaren wat het is om een oraal kuurtje te doorlopen omdat hij naaldenvrees heeft meteen pushen om te prikken?? Nee natuurlijk niet, gewoon belachelijk!
Wat als dit forum recreatie drugs gerelateerd is en TS heeft nog nooit drugs genomen en wil wel een keertje een blowtje roken om te zien wat het doet. Ga je dan ook meteen zeggen neeeeeee niet doen, hardstikke slecht voor je longen. Als je echt resultaat wilt kun je het beste heroine in je ader spuiten. Komt precies op hetzelfde neer, gewoon van de zotte!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven