Fitness Seller

Eerste kuur aanraders (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het staat als een paal boven water dat injectables meer resultaat opleveren dan orals maar moet je een newbee die gewoon wil ervaren wat het is om een oraal kuurtje te doorlopen omdat hij naaldenvrees heeft meteen pushen om te prikken?? Nee natuurlijk niet, gewoon belachelijk!
Wat als dit forum recreatie drugs gerelateerd is en TS heeft nog nooit drugs genomen en wil wel een keertje een blowtje roken om te zien wat het doet. Ga je dan ook meteen zeggen neeeeeee niet doen, hardstikke slecht voor je longen. Als je echt resultaat wilt kun je het beste heroine in je ader spuiten. Komt precies op hetzelfde neer, gewoon van de zotte!
Doe dan paddo's of 2cb.
 
"Ik wil mijn lijf alvast laten wennen" slaat werkelijk nergens op namelijk.

TS moet weten dat zijn ervaring met winstrol niets gaat zeggen over zijn ervaring met bijvoorbeeld testosteron.
 
Hoe zien je eet -en trainingschema's er uit?
schema.png


Eetschema (bulk fase)
p:185 c: 386 f: 78
kcal: 2987

Ontbijt: Cruesli & melk
Lunch: gehakt, spaghetti & eieren
Avondeten: kip, rijst, groenten
tussendoor & etc: yoghurt, rijstwafels, gebakken aardappeltjes, vleeswaren, proteïne shake
Ik varieer veel met kruiden etc, maak vaak zelf sauzen met yoghurt. Af en toe wat afwisseling maar over het algemeen heb ik geen probleem met veel van hetzelfde te eten.
 
Als je geen naalden wilt gebruiken moet je ook niet kuren. Enige wat je hiermee bereikt is dat je lichaam stopt met testosteron aanmaken zonder testosteronsuppletie. Voor een eerste kuur is 500mg test per week perfect.

Vertegenwoordig jij het merk?
 
Ts is toch al geholpen, ga je nu herhalen wat de rest zegt?
Als Ts geholpen is kan er toch een slot op, zo niet kan je die opmerking bij de komende comments ook nog een paar keer zetten.
 
MDC Kan ik er zelf een slot op zetten? geen idee hoe namelijk.

bedankt voor de reacties allen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven