MuscleMeat

Eerste kuur advies + log advies

  • Topic starter Jos
  • Startdatum
  • Reacties 43
  • Weergaven 3K
  • Volgers 21

Bezoekers in dit topic

Jos

Novice
Lid geworden
26 jun 2019
Berichten
13
Waardering
6
Lengte
1m81
Massa
74kg
Hallo allemaal ik ben vrij nieuw op het forum dus zal ik mij eerst even voorstellen.
Ik ben 21 jaar en train nu iets langer dan 1 jaar strikt. Fitness is echt bijna een obsessie voor mij geworden en daarom heb ik besloten de spuit erin te gaan doen.
Mijn stats zijn redelijk laag en iedereen gaat mij adviseren om nog een paar jaar door te trainen omdat ik nog veel natural gains kan behalen, en dit is waar maar ik wil simpelweg liever een lichaam waar ik trots op ben op 22/23 jarige leeftijd ipv 25 bijvoorbeeld.
Dit is voor sommigen van jullie misschien dom en oppervlakkig maar die keuze is aan mij en heb ik gemaakt.
stats: 181 cm, 74kg, 14%~ vetpercentage
bench: 80kg
squat: 70kg
deadlift: 100kg

Ik ben van plan een kuur te doen van 500mg test-e voor 12 weken en ik overweeg dbol of winstrol ernaast te runnen. Aangezien dit mijn eerste kuur is is het misschien slim om het gewoon bij test te houden maar ik wil ook niet teleurgesteld raken en weinig resultaat halen, wat vinden jullie?

Mijn doel is eigenlijk gewoon om een fake natty te worden

Het tweede advies is over de log bijhouden.
Ik zie ontzettend veel slechte logs dus wil ik graag een goede posten. Wat maakt een boeiende goede log?
Sws ben ik van plan wekelijkse fotos bij te houden.

Het plan voor nu is om 3 weken te dieeten en naar 11/12% vetpercentage te gaan en daarna zal ik mn kuur en log beginnen.
 
Laatst bewerkt:
Je doel is om een fake natty te worden, in de zin dat je er nog redelijk geloofwaardig uit ziet mag ik hopen?
500test is genoeg, hou het daar lekker bij. Als je bang bent dat je niet genoeg resultaat gaat krijgen hiervan ga ik er van uit dat je niet echt weet wat je aan het doen bent.
Lijkt mij ook wel slim om 100% zeker te zijn dat dit je passie is, ipv "fitness is echt bijna een obsessie".
 
Je doel is om een fake natty te worden, in de zin dat je er nog redelijk geloofwaardig uit ziet mag ik hopen?
500test is genoeg, hou het daar lekker bij. Als je bang bent dat je niet genoeg resultaat gaat krijgen hiervan ga ik er van uit dat je niet echt weet wat je aan het doen bent.
Lijkt mij ook wel slim om 100% zeker te zijn dat dit je passie is, ipv "fitness is echt bijna een obsessie".

Ik heb niet echt een vast beeld van hoe ik eruit wil zien maar ik kijk wel waar het heen gaat.
Denk dat ik het inderdaad gewoon op test hou
 
Je maakt een goede eerste indruk ... N O T ..
 
Na 1 jaar trainen gelijk aan de anabolen gaan is dom.

Je squat is 70kg... je kan zonder anabolen echt nog heel veel progressie boeken
 
Gewoon 500 mg test enanthaat. In je eerste kuur met zon fysiek ga je daarop al als kool groeien (was ook mijn eerste kuur)
In je 2e kuur kun je evt. Dbol toevoegen, dan heb je test only gehad en kun je zeggen wat Dbol met jou doet, al zou ik zelf nooit orals nemen (dan liever bijv test op 750 mg of test 500 mg deca 200)

Succes met je kuur iig.
 
Na 1 jaar trainen gelijk aan de anabolen gaan is dom.

Je squat is 70kg... je kan zonder anabolen echt nog heel veel progressie boeken

Zoals ik zei, ik weet dat het dom is en dat ik nog veel progressie natural kan maken. Maar ik hoef niet mijn absolute natural + steroid peak te bereiken want dat is niet waar ik voor ga.
 
Gewoon 500 mg test enanthaat. In je eerste kuur met zon fysiek ga je daarop al als kool groeien (was ook mijn eerste kuur)
In je 2e kuur kun je evt. Dbol toevoegen, dan heb je test only gehad en kun je zeggen wat Dbol met jou doet, al zou ik zelf nooit orals nemen (dan liever bijv test op 750 mg of test 500 mg deca 200)

Succes met je kuur iig.

Alleen test-e gaat hem denk ik inderdaad worden.
Bedankt voor het advies!
 
Ik zou het niet doen man. Wat heb je eraan? Sta je er even goed bij en dan stop je? Tenzij je heel lang on wil blijven of het podium op wil dan full dreamy gaan.
 
Ik zou het niet doen man. Wat heb je eraan? Sta je er even goed bij en dan stop je? Tenzij je heel lang on wil blijven of het podium op wil dan full dreamy gaan.
Impliceer je dat je met een goede PCT geen spiermassa behoudt van een kuur? Want dat is onzin.
Mijn doel is om progressie te maken van 2-3 jaar in 1 jaar
 
Impliceer je dat je met een goede PCT geen spiermassa behoudt van een kuur? Want dat is onzin.
Mijn doel is om progressie te maken van 2-3 jaar in 1 jaar
En daarna stop je en val je langzamerhand terug en voel jij je kut dus kuur je door. En op jou leeftijd gewoon doen man yolo
 
Waarom zet je test e 500mg en overweeg je ook nog dbol te nemen? De androgene bijwerkingen zullen niet mis zijn.
 
En daarna stop je en val je langzamerhand terug en voel jij je kut dus kuur je door. En op jou leeftijd gewoon doen man yolo
Ik snap niet wat je bedoelt met terugvallen, als ik na een jaar heb gedaan wat ik wil doen en ik ben tevreden met het resultaat zal ik daarna gewoon mijn best doen om mijn lichaam te onderhouden. Het is een beetje oneerlijk om ervan uit te gaan dat ik al mijn gains gelijk zou verliezen (wat op zich zelf al bijna niet fysiologisch mogelijk is) gebaseerd op mijn leeftijd of ervaring, die spelen allebei geen directe rol in het behouden van spiermassa. Maar als je redelijk advies heb in plaats van haat dan hoor ik het graag, gr.
 
Waarom zet je test e 500mg en overweeg je ook nog dbol te nemen? De androgene bijwerkingen zullen niet mis zijn.
Klopt, ik heb ook nog 3 weken de tijd om daar goed over na te denken en onderzoek over te doen maar ik zie al snel dat iedereen de dbol te veel vindt dus ik ga het eerste kuurtje gewoon veilig spelen
 
Summer is coming ... Lifecycle is going down .. net zoals de hersencellen van deze “ insta “ generatie
 
Ik snap niet wat je bedoelt met terugvallen, als ik na een jaar heb gedaan wat ik wil doen en ik ben tevreden met het resultaat zal ik daarna gewoon mijn best doen om mijn lichaam te onderhouden. Het is een beetje oneerlijk om ervan uit te gaan dat ik al mijn gains gelijk zou verliezen (wat op zich zelf al bijna niet fysiologisch mogelijk is) gebaseerd op mijn leeftijd of ervaring, die spelen allebei geen directe rol in het behouden van spiermassa. Maar als je redelijk advies heb in plaats van haat dan hoor ik het graag, gr.
Hoe ga je na 1 jaar trainingservaring ervoor zorgen dat je je massa behoudt? Heb je techniek onder controle? Je voeding? Trainingsschema?
 
Ik snap niet wat je bedoelt met terugvallen, als ik na een jaar heb gedaan wat ik wil doen en ik ben tevreden met het resultaat zal ik daarna gewoon mijn best doen om mijn lichaam te onderhouden. Het is een beetje oneerlijk om ervan uit te gaan dat ik al mijn gains gelijk zou verliezen (wat op zich zelf al bijna niet fysiologisch mogelijk is) gebaseerd op mijn leeftijd of ervaring, die spelen allebei geen directe rol in het behouden van spiermassa. Maar als je redelijk advies heb in plaats van haat dan hoor ik het graag, gr.

Ik zou eerst nog minstens 2 jaar wachten.
Ik train als een natte dweil maar jou stats zijn nou ook niet bepaald goed. Deadlift 100 en je wilt al kuren.
 
Hoe ga je na 1 jaar trainingservaring ervoor zorgen dat je je massa behoudt? Heb je techniek onder controle? Je voeding? Trainingsschema?
Ik heb 2-3 jaar ervaring in de sportschool maar ik train sinds 1 jaar intensief (6x per week PPL, supplementen, proteine, mealpreps, ect). Ik heb misschien niet indrukwekkende stats maar ik heb de tijd genomen om mijn techniek goed te krijgen en onderzoek te doen over voeding (en ook steroids). Ik begon 3 jaar geleden op 60kg en ik ben trots op de progressie die ik tot nu toe heb gemaakt.
Ik zeg zeker niet dat ik alles weet en ik snap dat ik op deze manier naive over kan komen, vooral naar leden die veel meer ervaring hebben dan ik, maar naar mijn eigen mening heb ik vertrouwen om dit avontuur te beginnen
 
Ik zou eerst nog minstens 2 jaar wachten.
Ik train als een natte dweil maar jou stats zijn nou ook niet bepaald goed. Deadlift 100 en je wilt al kuren.
Ik zou op mijn eerste dag in de gym nog gaan kuren als ik onderzoek had gedaan over voeding/training/gear
De gatekeeping mentaliteit van de zwervers op dit forum (no offense) gaat mij niet weerhouden van blasten
Alleen omdat jij misschien 4 jaar natty traint betekent niet dat ik moet
 
Back
Naar boven