XXL Nutrition

Eerste kuur (anavar) mening?

Bezoekers in dit topic

Sick-cunt94

Cool Novice
Lid geworden
11 dec 2016
Berichten
37
Waardering
4
Lengte
1m99
Massa
100kg
Vetpercentage
13%
Beste Leden,

Ik zal me even voorstellen:

Ik ben 22 jaar en train nu 4 jaar. Begon met een gewicht van 75 kg ik ben nu 95kg. Ik ben nu aan het bulken; voedingsschema is nu 4500kcal, carbs 553, 136 vetten, eiwit 241.

Ik ben van plan mijn eerste kuur te doen; een Anavar only kuur Ik weet dat het geen wonder middel is, maar ik kies voor Anavar omdat het geen vocht vast houdt en vrijwel alleen droge spiermassa toevoegd die ja lang behoud (al zijn het niet veel kg’s). Ik hoeft niet extreem veel aan te komen maar hoop toch wel rond de 3 a 4kg te gainen.

De kuur:

6 weken 50mg Anavar, oraal innemen.
Na kuur kleine 2 weken (20mg) nolva just in case?

Waarom deze dosis? Ik wil zo min mogelijk risico lopen op side effects en denk dat ik met deze dosis mijn doel kan halen. Daarnaast is het voor mij zoals gezegd de eerste keer en wil ik eigenlijk niet meteen met 60/80mg aan de slag gaan.


Zal ik het meeste progressie boeken als ik vol aan het bulken ben? Of is het raadzaam om op onderhoud te eten zodat ik spiermassa aankom en vet afval?

Kan ik gelijk beginnen met 3x 10 mg ‘s ochtends innemen en 2x 10mg ‘s avonds of moet je dit opbouwen?

Is het handig om iets te kopen om je cholesterol te verlagen of is dat niet nodig?

Ik hoor graag jullie meningen & reacties

Greetz
 
Laatst bewerkt:

50mg is in mijn ogen te laag bij Anavar vooral als het UG merk is. Kan je altijd nog verhogen tijdens je kuur. Daarnaast is er veel Anavar in de omloop waar Winstrol in zit. Merk je waarschijnlijk wel als je last krijgt van gewrichten en een verschrikkelijk backpump.
Op je vragen:
1. Bulken
2. Ja, hoeft niet op te bouwen
3. Durf ik geen antwoord op te geven. Ik heb het zelf toentertijd niet gedaan.

oja en je Nolva vraag... meningen zijn hierover verschillend. Nolva zijn geen snoepjes en hebben ook side effects. Je lichaam kan zelf herstellen van 6 weken anavar het zal alleen iets trager gaan
 
50mg is in mijn ogen te laag bij Anavar vooral als het UG merk is. Kan je altijd nog verhogen tijdens je kuur. Daarnaast is er veel Anavar in de omloop waar Winstrol in zit. Merk je waarschijnlijk wel als je last krijgt van gewrichten en een verschrikkelijk backpump.
Op je vragen:
1. Bulken
2. Ja, hoeft niet op te bouwen
3. Durf ik geen antwoord op te geven. Ik heb het zelf toentertijd niet gedaan.

oja en je Nolva vraag... meningen zijn hierover verschillend. Nolva zijn geen snoepjes en hebben ook side effects. Je lichaam kan zelf herstellen van 6 weken anavar het zal alleen iets trager gaan

Thnx voor je reactie! Hoeveel mg had jij in gedachten?
 
250 test e met 200 primo:flex:
 
ja durf niet man

je zult weinig tot niets hebben aan je kuur, dus gewoon niet doen.
wil je kuren dan ga voor injects.

als je bang bent voor sides of whatever, of dat prikje... gewoon niet doen.
 
80mg anavar per dag voor een week of 8 vond ik wel leuk voor krachtgains, maar wbt massa is het niet echt interessant.
Het beste is je over je prik angst heen te zetten.
 
Gewijzigd
 
Laatst bewerkt:
Dacht ik eerst ook, maar die Anavar gaat gewoon niet doen wat jij voor ogen hebt. Je zegt dat je weet dat het geen wondermiddel is, maar ergens hoop je toch dat het het wel is.
haha true that. Maar ik als ik 3kg spiermassa overhoud na mijn kuur ben ik tevreden maar dat gaat dus niet lukken denk je?
 
je zult weinig tot niets hebben aan je kuur, dus gewoon niet doen.
wil je kuren dan ga voor injects.

als je bang bent voor sides of whatever, of dat prikje... gewoon niet doen.
Jij vind het weinig tot niets. 3kg droge spiermassa vind ik aardig wat, denk dat ik daar nu een jaar over doe omdat te gainen
 
Gewijzigd
 
Laatst bewerkt:
Geen idee, maar het legt je boel plat en dat is het niet waard. Zet je over die naalden angst heen en doe een lekker Test-E kuurtje. Of helemaal niets en misschien iemand naar je voeding laten kijken.
Hmm. Maar met test zijn de risico's hoger toch? Sides enzo (in mijn familie heeft niemand last van acne of haaruitval trouwens)
 
Hmm. Maar met test zijn de risico's hoger toch? Sides enzo (in mijn familie heeft niemand last van acne of haaruitval trouwens)

Ik denk dat iedereen hier wel duidelijk is geweest.

Als je wilt kuren gewoon prikken. Anders gewoon niet kuren.

Wat je ermee doet is aan jou.
 
is et het waard om voor die 6 tot 8 weeken wat extra kracht te hebben je eigentestosteron productie plat te leggen.
NEE!!
 
Anavar only is naar mijn mening echt bedoelt om te cutten en daarbij niet teveel terug te vallen in spiermassa als je naturel bent. Doordat je cut heb je ook minder kracht en Var zorgt ervoor dat je juist meer kracht krijgt.

In de bulk ga je alleen de krachttoename merken en misschien 1kg spiermassa extra maar die had je in het dubbele aantal weken ook wel gepakt in de bulk. Voordelen wegen dus totaal niet op tegen de nadelen. Zoals geld en gezondheid.

Maargoed, je leert het beste als je het zelf hebt uitgeprobeerd dus ik zou het doen en kijken wat er gebeurd. Als je dan toch verder wilt gaan met kuren idd lekker gaan prikken zoals de rest aangeeft.
 
Anavar only gaf mij veel gains...





in de vorm van acne pus. Waardeloze kuur zonder spierwinst.
Bij Test/Deca/Mast en Test/Mast totaal geen acne bij mij.
Een naald er in rammen vond ik in het begin ook 'not done', maar het is eigenlijk best leuk.
 
Back
Naar boven