AndroidHealthClinic

Eerste kuur anavar..

Bezoekers in dit topic

Dennisym

Novice
Lid geworden
17 dec 2012
Berichten
28
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
93kg
Vetpercentage
13%
Goeiemiddag,

Ik wil over een paar weken gaan beginnen met me eerste anavar kuur
Ik ben 1.95 lang en 90kg bf=11-13%
Hoeveel mg raden jullie aan per dag?
Ik heb zo eens rond gekeken maar kon niet echt wat van mijn stats vinden.
Mijn doel is vet kwijt raken spieropbouw. Goed droog worden ..
Als jullie nog tips of commentaar hebben lees ik het graag
Alvast bedankt!
 
Zou doseren op +- 80 mg ed
 
Wil absoluut geen slechte ideeën aanpraten, maar wellicht kan je dit stacken met T3/Clen? Anavar zal katabole werking tegengaan, je zal spiermassa behouden en zelfs wellicht wat gainen, en je vet% zal dan goed hard gaan denk ik.

Heb op Amerikaanse boards mensen zowat een procent per week zien verliezen (BF) terwijl ze Anavar met T3/clen combineerde. Moet wel zeggen dat ze daar nogal snel hoge doseringen pakken (soms wel 100mg ED). Anavar only zou ik voor 60-80 gaan afhankelijk van hoe het valt en of dit je überhaupt je eerste kuur is, en T3/clen is natuurlijk maar een idee.
 
Wat is nou beter anavar of winstrol. Meningen zijn erg verdeeld!
 
Wil absoluut geen slechte ideeën aanpraten, maar wellicht kan je dit stacken met T3/Clen? Anavar zal katabole werking tegengaan, je zal spiermassa behouden en zelfs wellicht wat gainen, en je vet% zal dan goed hard gaan denk ik.

Heb op Amerikaanse boards mensen zowat een procent per week zien verliezen (BF) terwijl ze Anavar met T3/clen combineerde. Moet wel zeggen dat ze daar nogal snel hoge doseringen pakken (soms wel 100mg ED). Anavar only zou ik voor 60-80 gaan afhankelijk van hoe het valt en of dit je überhaupt je eerste kuur is, en T3/clen is natuurlijk maar een idee.

Ja joh gelijk aan de t3 en clen je eerste kuur.

Var 60-100 mg per dag zou ik doen.
 
Iedereen heeft een mening hierover maar zijn er ook feiten..?

Cools raad mensen aan om op 30mg te gaan zitten 4 weken zonder na kuur of 6 weken met clomid als na kuur.
Wat is nu waar en wat werkt nu, ik heb ook al zoveel topics gelezen maar het word nog steeds niet duidelijk.
 
Iedereen heeft een mening hierover maar zijn er ook feiten..?

Cools raad mensen aan om op 30mg te gaan zitten 4 weken zonder na kuur of 6 weken met clomid als na kuur.
Wat is nu waar en wat werkt nu, ik heb ook al zoveel topics gelezen maar het word nog steeds niet duidelijk.

Dit wordt idd aangeraden maar volgens mij ook alleen op dit forum, heb het nog nooit ergens anders gehoord en ken ook niemand die goed ging op 30 mg var. De meesten die ik ken die Var pakken doen het op minimaal 60 mg en dan hoef je nog geen wonderen te verwachten. Als kennismaking met AAS vind ik var only bullshit, simpel omdat je bij volgende kuren wss alsnog test pakt en je dan beter kennis kunt maken met test.
 
Ja oke, maar sommige mensen net als dennisym en ik, willen miss aankomende zomer een kilo of 4 zwaarder zijn en 2% vet omlaag. Niet overdreven groot worden maar lekker droog en wat massa. Dan heb je niet een test e nodig dan bied anavar de iedeale oplossing

---------- Post toegevoegd 27 August 2013 om 14:05 ----------

Ik probeer te zeggen,

4kilo gainen
Vet omlaag
Weining tot geen bijwerkingen
Niks injecteren wat je test levels veranderd
Redelijk Safe
Klein resultaat maar als je 2x doet prima resultaat, voor ons doen
( ik slik t3 omdat mijn schildklier te langzaam werkt )

Wat is dan het beste om te pakken.?
Dosering ?
Looptijd ?
Nakuur ?
 
Laatst bewerkt:
Heb ik al gedaan. Wat moet je nu geloven? Iedereen zegt iets anders...
Ik vind de dosering ook een beetje raar iemand van 70kg moet anders doseren dan iemand van 90kg.
Dokters vragen vaak hoe zwaar je bent als ze je medicatie mee geven.
 
Laatst bewerkt:
4 kg erbij en 2 % vet eraf zou bij jouw gewicht een stijging van 6 kg vvm zijn, kunt me wijsmaken wat je wilt maar dat red je niet met een var only tenzij je voeding en dergelijke nu zwaar zuigt, in dat geval moet je uberhaupt niet gaan kuren.
 
4 kg erbij en 2 % vet eraf zou bij jouw gewicht een stijging van 6 kg vvm zijn, kunt me wijsmaken wat je wilt maar dat red je niet met een var only tenzij je voeding en dergelijke nu zwaar zuigt, in dat geval moet je uberhaupt niet gaan kuren.

+1

Als dat het resultaat is van een var only zou ik nooit meer een andere kuur doen.
 
heb het niet over 1 x he;)
 
heb het niet over 1 x he;)

Ja nja, als je daar 3 kuren over wilt doen en je knaken in het dure var wilt stoppen hou ik je uiteraard niet tegen bro, ik vind het persoonlijk zonde. Ga ik uit van 6 weken op 80 mg is 4 potjes var, reken maar uit wat dat ongeveer kost. ;)
 
Er zijn orals waar je sneller dat resultaat mee kan halen en niet zo duur zijn.

Klopt heb je helemaal gelijk in,maar als je de bijwerkingen wilt beperken. Ik ben namelijk zeer gevoelig voor acne ( ben blij dat het nu weg is zon 1,5 jaar) Ik heb behoefte aan een aas die wat kilo's geeft ( 2-4 ) bijna of geen bijwerkingen, safe is waarom dan voor iets anders gaan? Ik vind persoonlijk de mannen die op de menshealth cover staan er zeer goed uit zien, dat is wat ik wil bereiken. Ik hoef niet aangekeken te worden van so:'' die is breed!'' nee dat wilde ik een aantal jaar geleden wel. Goed droog en wat massa is wat ik wil bereiken. Ik denk zelf als ik 96kilo weeg en op 7% 1.98 meter. Dat ik mijn doel redelijk heb gehaald. Dit wil ik volgende zomer bereikt hebben, de vraag is dit met anavar realistisch en haalbaar??

Maar ik heb totaal geen behoefte om nog 10kilo zwaarder te worden. Dan biedt anavar de ideale uitkomst, lijkt mij.?
Maar hoe te doseren Voor mannen is dit 0,40 mg per kilo staat in de wiki info page.
36mg ed in mijn geval.

Maar wat is nou het beste??????????????
 
Back
Naar boven