XXL Nutrition

Eerste kuur anavar?

Bezoekers in dit topic

melles

Novice
Lid geworden
20 jan 2021
Berichten
7
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
72kg
Vetpercentage
8%
Hi,


  1. Wat je leeftijd is 22
  2. Hoe lang je traint (hiermee wordt bedoeld serieuze training, geen half werk) 5-6x per week 1,5 uur - sinds 6 maanden. Daarvoor 2-4x per week voor 3 jaar lang
  3. Hoeveel gewicht je op natuurlijke wijze in die periode hebt gewonnen (+ je vet %) 10
  4. Een voorbeeld van wat je op een doordeweekse dag allemaal eet.
    ochtend: kwark, granola, blauwe bessen, honing. Middag: 1stk fruit, 4 bruin boterham pindakaas, muslireep: avond: avondeten, banaan,


  5. Welke supplementen je al hebt gebruikt
    eiwitshakes
  6. Welke supplementen je al hebt gebruikt
  7. Waarom je deze kuur wilt doen.
    aankomen, spieren opbouwen, massa
  8. ik wil aankomen en spieren opbouwen. Ben al erg droog. Ik dacht zelf als eerste kuur aan anavar 30-40 mg per dag. Of dat een andere anabol beter werkt voor mijn doel. In totaal wil ik rond de 80 kg wegen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je mag niet naar bronnen vragen
 
Ook geen merken noemen.
 
Met wat jij op een dag eet denk ik dat je eerder 8kg afvalt dan dat je 8kg aankomt.
 
Hey Melle,

Potje per dag.

Gr
 
Met wat jij op een dag eet denk ik dat je eerder 8kg afvalt dan dat je 8kg aankomt.
Ik eet rond de 3100 kcal per dag. Deze website doet raar dus hij heeft een paar dingen uit mijn post gehaald.
 
72 kg bij 178 cm. Ik denk dat je met het optimaliseren van je training- en voedingspatroon nog voldoende winst kunt behalen eigenlijk.
 
Pak eerst je voeding eens aan.
Lees je even in in goede voeding en kom je niet aan dan eet je meer. En ga niet leven op extra shakes maar gewoon meer gewoon eten en laat de pillen nog even voor wat het is. Zonde van het geld en het gaat je niet verder brengen als je niet eerst je voeding verbeterd.
Lees post 1 en gebruik de excel van post 2
 
Back
Naar boven