XXL Nutrition

Eerste kuur - Become a DUCK

Bezoekers in dit topic

TheDuck

Duck it HARD
Elite Member
Lid geworden
11 dec 2019
Berichten
1.008
Waardering
1.917
Lengte
1m75
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Hallo allemaal,

Misschien nog niet het “top” fysiek, misschien nog niet op niveau zoals de meeste wensen.. Maar hé, ik voel me goed, ik voel me fit, sterk en zit op een punt in het leven waar het kan. Ondanks dat velen zeggen “na de eerste keer blijf je maar meer willen” geloof ik ze wel, maar gaat het in mijn privé en werksfeer bijna onmogelijk zijn om het nog eens te doen. Kuren is huren, tsja, daar doe ik het ook niet echt voor. Tuurlijk lijkt het me super om een paar kilo’s in kortere tijd te pakken, maar voor mij staat de ervaring voorop.


Wat ik ga doen;

week 1-3 | 40mg Dianabol (2 bij ontbijt, 1 bij lunch en 1 bij avondeten)
Week 1-12 | 500mg test-e (2ml a 250mg/ml iedere zondag)
Week 1-15 | 1000iu hcg
Week 15-18 | nakuur met nolva (20mg)


Wat mij opvalt is dat er zeeeer weinig logs zijn die afgemaakt worden mét foto’s van voor en na. Doodzonde. Dit resulteert er in dat ook ik niet visueel heb wat ik kan en mag verwachten van een 12 weken kuur. Daarom bij deze in ieder geval de garantie dat ik duidelijke voor en na foto’s ga maken!

Start kuur stats:
173cm - 87kg - 13% bf

Doel is massa, dat mijn vet iets kan stijgen maakt me niet zo veel uit. Gezien kleine gyno van de pubertijd monitor ik dit nauw en zal ik eventueel al eerder nolva mee laten lopen.

Afspraken bij de HA al gepland voor bloedonderzoeken, de eerste vrijdag a.s. voor start, de tweede in week 6, de derde in week 12 en de laatste moet nog gepland worden (iemand tips? Wil deze na de nakuur plannen met als doel om herstel goed te kunnen meten.)


Mijn verwachtingen:
- Meer kracht, meer energie
- Wellicht futloos/grieperig in de eerste weken van de test-flu
- In week 3-5 merkbare krachttoename
- Vanaf week 6-7 zichtbaar resultaat in de spiegel

Zijn deze realistisch?


Let’s go.
 
In!!! Succes, geen slechte stats voor een eerste kuur.
 
In!!! Succes, geen slechte stats voor een eerste kuur.
Ook in!
En zelfs zeer goede stats voor een eerste kuur in vergelijking met velen :o
 
In.
Veel succes! Waarom Test 1x p week e. niet bijvoorbeeld elke 5e dag?
Mooie stats, je gaat zeker lekkere kilo's pakken.
 
In.
Veel succes! Waarom Test 1x p week e. niet bijvoorbeeld elke 5e dag?
Mooie stats, je gaat zeker lekkere kilo's pakken.
Lees overal dat 500 aangeraden wordt. Heb zelf wel zitten twijfelen over 750mg, en ergens is de angst ver te zoeken voor “te veel de eerste keer” als ik zo lees wat sommigen aan grammen naar binnen jagen in een kuur. Eerst even de eerste prikjes zetten en kijken hoe ik me er op voel, als ik niet direct ziek wordt kan ik altijd nog kiezen om de 2de inject naar voren te schuiven en vanaf week 2 op 750 te gaan zitten :) Vooralsnog ga ik me gewoon netjes houden aan m’n schema!
 
Eerst even de eerste prikjes zetten en kijken hoe ik me er op voel, als ik niet direct ziek wordt kan ik altijd nog kiezen om de 2de inject naar voren te schuiven en vanaf week 2 op 750 te gaan zitten

Je kan ook gewoon 1.25ml zetten hoor. 2x in de week. Blijven je bloedwaardes wat stabieler en kom je net boven de 600mg per week uit.
 
In. Succes! Leuk ook dat je foto’s gaat toevoegen :thumb:
 
Zou de dianabol laten voor wat het is.
 
Je kan ook gewoon 1.25ml zetten hoor. 2x in de week. Blijven je bloedwaardes wat stabieler en kom je net boven de 600mg per week uit.
Ook een goede optie. Het aantal keer prikken per week maakt me niet uit. Ben bekend met zelf injecteren vanuit B12 :)
 
Ook een goede optie. Het aantal keer prikken per week maakt me niet uit. Ben bekend met zelf injecteren vanuit B12 :)

750 is als eerste kuur imo wel overkill. Ik zou het lekker op die 500 houden. Icm die dianabol is het zal.
 
Bij 1x per week moet je ook zo lang wachten.. :D
 
Zou de dianabol laten voor wat het is.
Reden? Een kickstart leek me wel lekker. Misschien wetenschappelijk niet bewezen, maar hoop daarmee eventuele test-flue ook wat te onderdrukken? Hecht veel waarde aan het hard sporten en kijk voornamelijk op tegen een dip in het begin.

Gezien je Dianabol wellicht té vind, zie je stanozolol als een betere optie? Zo ja, wat vind je de plus/min punten die die twee tegen elkaar afwegen?
 
Ik had voor-en na Fotos in m’n log zal straks als ik m’n telefoon weer heb kijken voor je. Resultaat ga je wel eerder zien dan 6-7 weken.
 
Reden? Een kickstart leek me wel lekker. Misschien wetenschappelijk niet bewezen, maar hoop daarmee eventuele test-flue ook wat te onderdrukken? Hecht veel waarde aan het hard sporten en kijk voornamelijk op tegen een dip in het begin.

Gezien je Dianabol wellicht té vind, zie je stanozolol als een betere optie? Zo ja, wat vind je de plus/min punten die die twee tegen elkaar afwegen?
Orals uberhaupt. Ze gaan je einde van de streep niks bieden op wellicht een klein beetje krachtgainz na. Testflu is persoonsgebonden, grote kans dat je er niks van zult merken. Zou ook niet in zien waarom de dianabol dit zou onderdrukken. Je hebt meer baat bij een milliliter test extra zetten dan een oral. Aangezien dit je eerste kuur is is dat geen optie. Dus ik zou het houden op test only. Ook wanneer je sides zou krijgen zou je geen idee hebben of het aan de dianabol of test ligt.
 
Waarom trouwens 4 bloedtesten?
 
Orals uberhaupt. Ze gaan je einde van de streep niks bieden op wellicht een klein beetje krachtgainz na.

In geval van Dbol ben ik het daar niet helemaal mee eens. Uiteindelijk verhoogt je werk capaciteit ook voor x aantal met die Dbol.
Icm een kcal surplus ga je dat echt wel merken. En die kilo's raak je heus niet kwijt in de overige weken dat je alleen test draait.
 
Hallo allemaal,

Misschien nog niet het “top” fysiek, misschien nog niet op niveau zoals de meeste wensen.. Maar hé, ik voel me goed, ik voel me fit, sterk en zit op een punt in het leven waar het kan. Ondanks dat velen zeggen “na de eerste keer blijf je maar meer willen” geloof ik ze wel, maar gaat het in mijn privé en werksfeer bijna onmogelijk zijn om het nog eens te doen. Kuren is huren, tsja, daar doe ik het ook niet echt voor. Tuurlijk lijkt het me super om een paar kilo’s in kortere tijd te pakken, maar voor mij staat de ervaring voorop.


Wat ik ga doen;

week 1-3 | 40mg Dianabol (2 bij ontbijt, 1 bij lunch en 1 bij avondeten)

Waarom pak je de Dbol niet als pre-workout?
Ik heb dat ook gedaan op trainingsdagen, 30 mg ca. 2 uurtjes voor het trainen.
Geweldig hard kunnen trainen, niet de vocht retentie die ik had met Dbol dagelijks.
Tevens geef je je lever niet dagelijks een dosis dbol.
 
In.

Zou dbol eruit laten. Eerste kuur op 500mg test vind ik persoonlijk al redelijk hoog, naar mijn mening zouden de meesten gewoon op 200/250 moeten beginnen, waarom wil je uberhaupt al orals toevoegen?
 
  • Like
Waarderingen: GO02
Back
Naar boven