XXL Nutrition

Eerste kuur: Bold, Test E + Provi

Bezoekers in dit topic

Isdera

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2007
Berichten
728
Waardering
28
Lengte
1m83
Massa
101kg
Vetpercentage
14%
Gisteren me eerste prik gehad. 600mg Bold van LYY en 250mg Test E van LYY. Ik neem elke ochtend 1 tab Proviron 20mg.

Voelde eigenlijk vrij weinig van het prikken zelf. De plek voelde na een half uur wat warmer aan.:D

Deze ochtend werd ik wakker en nu lijkt het net of er iemand met de punten van z'n stalen werkschoenen keihard op me reet getrapt heeft. Zie verder helemaal niets van buitenaf.:)

Ik zal me wekelijks wegen op de dagen dat ik prik. Gister zei de weegschaal 87,8kg.
 
warom direkt al proviron? Ik zou daar nog week of 4-5 mee wachten tot er een overschot van SHBG plaatsvind. 250mg test is niet echt heel veel,en van de bold zal je geen last hebben.
 
warom direkt al proviron? Ik zou daar nog week of 4-5 mee wachten tot er een overschot van SHBG plaatsvind. 250mg test is niet echt heel veel,en van de bold zal je geen last hebben.

Ik wilde hiermee gelijk de vrije testosteron opkrikken. Daarom al vanaf het begin mee laten lopen tot de nakuur.
 
Succes ;) ik lees mee.
 
Trouwens, de kuur ziet er zo uit:
1-14 Bold 600mg EW
1-14 Test E 250mg EW
1-15 Proviron 20mg ED
16-19 Nolvadex 20mg ED
 
Ik hoop dat je de log volhoud,succes man ;)
 
Ff picture?
En hopen dat je na de kuur ook nog door post..

Succes

Sent from my Desire HD using Tapatalk
 
Ik wilde hiermee gelijk de vrije testosteron opkrikken. Daarom al vanaf het begin mee laten lopen tot de nakuur.

Vrije test krijg je door overschot SHBG te binden kerel,dat gebeurt niet zo snel op 250mg test.
Wat moet je dan ''meer'' aan vrij test hebben,op 250 testE waarin de stijging van shbg haast nix is.
 
Vrije test krijg je door overschot SHBG te binden kerel,dat gebeurt niet zo snel op 250mg test.
Wat moet je dan ''meer'' aan vrij test hebben,op 250 testE waarin de stijging van shbg haast nix is.

Oké. Het is mijn eerste keer dus alles wat ik doe heb ik op advies van forumleden. De een zegt dit en de ander zegt dat, moet ik nu ermee wachten of wel direct mee laten lopen?

Een andere reden was ook om zo min mogelijk vocht vast te gaan houden en het voorkomen van eventuele oestrogenen bijwerkingen door de Test. Het was namelijk mijn intensie om de kuur mild te houden. Wou langzaam en geleidelijk in gewicht aankomen om geen of nauwelijks agrwaan te kweken.

Als het echt pas zin heb om de Proviron later te nemen dan wil ik dat best nog aanpassen. Heb er pas twee genomen in totaal...
 
@krieltje

Als ik het goed begrijp dan zou je dus willen wachten todat de test je SHBG waardes een stuk laat stijgen (+/- 4wkn) om daarna de SHBG door proviron te laten bezetten. Wanneer ik dan weer stop met Provi en start met Nolva zal mijn eigen productie van test extra gestimuleerd worden om alle SHBG te gaan bezetten waardoor herstel nog beter gaat…?

Of bedoel je een andere reden?
 
Hiermee ook mijn voedingsschema, gemaakt om schone massa te pakken. Wil namelijk ook graag me vet% omlaag helpen.:)

[Link niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Uploaded with ImageShack.us

..heb ook een excel document bijgevoegd, klote imageshack werkt niet goed mee:mad:
 

Bijlagen

  • Food006 - kopie.xlsx
    15 KB · Weergaven: 363
Op het moment is de geprikte bil zeer pijnlijk. Kan er niet op zitten, ergens tegenaan leunen of iets dergelijks. Zie ook heel flauw een klein blauw plekje. Als ik de pijnlijke plek masseer lijkt het ook alsof het daar wat dikker/harder is dan het weefsel er omheen.
Heb vandaag wat aan cardio gedaan om die bilspier aan te spreken, hoop dat het daardoor wat soepeler en minder pijnlijk word.

Verder merk ik nog niets van de roids, had ik ook niet verwacht. Het enigste dat mij is opgevallen is dat ik 1,5kg ben afgevallen. Het huidige voedsel schema doe ik nu al 2 à 3 weken, ben al die tijd mooi op gewicht gebleven.

Het enigste dat vanaf maandag is veranderd is dat ik elke ochtend 20mg Proviron slik en elke dag twee koppen brandnetelthee drink. Beide werken vocht afdrijvend. Ik geloof niet dat de injectie de oorzaak is, heb eerder het vermoeden dat het met de Provi en die thee te maken heeft. Qua arm omvang is er niets veranderd. Zolang het alleen vocht of vet is heb ik er geen problemen mee.

Ik hou jullie op de hoogte.
 
Gister weer even gewogen omdat ik toch wel verbaasd was dat ik zo snel 1,5kg was afgevallen. Er is gelukkig weer bijna een kilo bij. Ga me niet te vaak wegen.. dan raak je alleen maar in de war.

De pijn in de bil is inmiddels helemaal verdwenen. Het prikkelen doormiddel van cardio en masseren heeft me wel goed gedaan.

Verder merk ik nog weinig tot niets, heb het af en toe wel plots heel warm.

Vanavond lekker borst, voorkant schouders en triceps knallen. Weekend rust en maandag rug, achterkant schouders en biceps.

Daarna weer een prikje:D en even wegen..

I’ll keep you updated!
 
Ik zit er over te denken om me kuur maandag zo voort te zetten:

Week 1 Bold 600mg=2,0x300 EW
Week 1 Test E 250mg=1,0x250 EW
1-14 Proviron 20mg ED
2-14 Bold 750mg=2,5x300 EW
2-14 Test E 325mg=1,3x250 EW
16-19 Nolva 20mg ED

Op deze manier hou ik minder juice over, anders is het ook zo zonde.
Week 1 heb ik natuurlijk al gehad.
 
Ben erg benieuwd man, zou wel fijn zijn als je een foto post van voor de kuur en erna. zodat de vooruitgang goed te zien is!!!
 
lekker kuurtje voor de eerste keer succes , daar zal je wel de nodige kilos mee pakken !! ziet er goed uit ! en ja 4ml voor de eerste keer die voel je wel :D
 
Ben erg benieuwd man, zou wel fijn zijn als je een foto post van voor de kuur en erna. zodat de vooruitgang goed te zien is!!!

Jah ik moet eigenlijk wel ff een foto maken... ik heb er nu geen.

---------- Post toegevoegd Sat 10 Sep 2011 om 10:23 ----------

lekker kuurtje voor de eerste keer succes , daar zal je wel de nodige kilos mee pakken !! ziet er goed uit ! en ja 4ml voor de eerste keer die voel je wel :D

Dankje!

Ik hoop dat het schone kilo's zijn en van goede kwaliteit. En dat ik er maar veel van mag behouden!:D
 
Gisteren me bulk dag gehad, heb ik elke zondag. Dat is de dag dat ik hoog in de koolhydraten ga zitten en me eiwitten op onderhoud.
Het wok restaurant is dan toch een van me favorieten bunker plekken; goed en veel eten voor een vaste prijs:D
Voel me altijd goed opgepompt na die dag. 

Had me vriendin nog niet verteld over de kuur... ze vroeg ook hoe ik aan die blauwe plek op me bil kwam. "tegen de hoek van de tafel gestoten" zei ik. Toch voelt het niet lekker, ga het haar aanstaande weekend wel vertellen. Ik wil ook helemaal niet liegen. Ben benieuwd wat ze gaat zeggen...???

Straks weer lekker trainen, hoop dat ik al iets kan waarnemen van de roids.
 
Trainen ging heerlijk vandaag. Merk verder geen verschil als op andere goede dagen. Zal denk ik nog wel een week duren voor ik het ga merken. Gewicht is nu 88,6kg.

2de prik zit er nu in:D ...mmmm lekker warm.

Deze keer dus verder op 750mg Bold en 325mg test e. Nu goed masseren en lekker slapen. Morgen benendag, hoop dat ik er niet zoveel last van ga hebben.
 
Back
Naar boven