MuscleMeat

Eerste kuur: Bold, Test E + Provi (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

top man,ga zo door
 
Leuk om te lezen man :) Lekker gevoel is het om ineens gewichten te kunnen pakken die voorheen 'no go' waren he? :D
 
Update

Vandaag de 10de prik gehad, nog maar 4 te gaan. Weegschaal zei 94,6kg. Ben helemaal niet ontevreden over het reeds behaalde resultaat, zit al 8 kilo in de plus. Daar zal vast ook wat vocht en vet bij zitten, daar gaan we wat aan doen.

Echter mijn dag/week/maand kan niet meer stuk:D!! De verloskundige heeft ons verteld dat we een zoon krijgen over 19 weken. Hoe blij kan je iemand maken zeg!! Niet dat een dochter niet welkom zou zijn maar als eerste kind een zoon krijgen is voor een man/aanstaande vader toch het mooiste wat er is!! Heb gelijk een paar potten blauwe verf gekocht:):p


Afgelopen week ging erg lekker met trainen. Was op de vrijdag training wel wat vermoeid, dit merkte ik ook in de training. De pomp wilde niet echt doorkomen, heel vervelend. Had ook al goed spierpijn overal van de harde trainingen de dagen ervoor, zal ook meegespeeld hebben.

Mijn gewicht lijkt niet echt meer in de lift te zitten; 1 kilo op twee weken. Ik ben dan ook van plan om de resterende weken te gebruiken om mijn BF omlaag te helpen. Hiervoor ga ik minder oefeningen per spiergroep pakken en zorg ik zeker voor een halfuur cardio per training.

Het nieuwe trainingsschema gaat er zo uitzien:

MAANDAG - Benen, kuiten, buik

45graden leg press of squats 4x(10-12)
Leg extensions 4x(10-12)
Stiff leg deadlift 4x(10-12)
Zittend kuit heffen of staand kuit heffen 5x12

Buik crunches of buik machine 3x25
Zijkant buik crunches met dumbbell 3x25

30min cardio


DINSDAG - Borst, voorkant schouders, triceps

Dumbbell press (schuin of plat) 4x(10-12)
Bench press (schuin of plat) 4x(10-12)
Cable-cross of peck-deck 4x(10-12)
Schwarznegger press 4x(10-12)
Zijkant schouders 4x(10-12)

Triceps Skull Crucher 5x(10-12)
Triceps puchdown met touw 5x(10-12)

30min cardio


DONDERDAG - Rug, achterkant schouders, biceps

Wide grip pulldowns (voorkant) 3x(10-12)
Roei machine (horizontale grip, smal) 3x(10-12)
Dumbbell pullover of Close grip pulldowns (voorkant) 3x(10-12)
Dumbbell shrugs 4x(10-12)
Achterkant dumbbell raise 4x(10-12)

Biceps concentration curls 3x(10-12)
Biceps curls met kabel 3x(10-12)
Hammer curls 3x(10-12)

30min cardio


VRIJDAG - weer verder als maandag etc etc etc

Ik ga ook me best doen om onderarmen en buik ergens erbij te plakken. Voor nu ga ik eerst hiermee aan de slag. Vaak optimaliseer ik gaande weg het schema.

Ook zou ik nog steeds me vet een keertje gaan opmeten. Vergeet dat steeds. Ik heb zo'n knijper, dat is erg lastig in me eentje. Zal dus me vriendin vragen of zij me ff wil knijpen.
Kan ik ergens een tabel vinden voor een 5-punts meting?

Zodra ik mezelf heb gemeten zal ik het posten.

Voor nu bedankt voor het lezen en tot de volgende post!!:thumbs:
 
Gaat goed joh! Onze stats komen trouwens aardig overeen. Ben daarom wel erg benieuwd naar pic's :)

Gefeliciteerd met de zwangerschap!
 
4 en 7 punts huidplooimeting

Vandaag dan eindelijk een vet meting gedaan. (zie bijlage)

We hebben de meting twee keer gedaan, zowel links als recht. Dus 14 punten in totaal. Op diverse websites heb ik wat berekeningen kunnen maken en kom uit op een gemiddelde van 11,5% vet.:)

Een resultaat wat ik totaal niet had verwacht. We hebben de hele meeting nogmaals gedaan maar het resultaat bleef hetzelfde. Ik dacht toch echt dat ik vetter was, vindt mezelf nou niet droog. Tenminste niet zo droog als dat ik zou willen zijn.
Er zijn wel plaatsen waar ik amper vet heb. Rond me knieen zie ik namelijk veel aderen en onderaan me buik heb ik ze ook. Uiteraard op onderarmen en boven armen veel aders en op me schouders, traps en me nek. Het meeste vet zit toch wel rond me middel. Wellicht had ik daarom het idee dat ik vetter was. Ook heb ik geen reusachtige buikspieren dus zie ik ze ook niet zo goed, ze zijn wel sterk maar niet massief.

Iemand suggesties om specifiek het vet rond de middel snel te verbranden?
 

Bijlagen

  • huidplooien - kopie.pdf
    83,2 KB · Weergaven: 243
Gaat goed joh! Onze stats komen trouwens aardig overeen. Ben daarom wel erg benieuwd naar pic's :)

Gefeliciteerd met de zwangerschap!

Ja dankjewel! Me vrouwtje en ik zijn er ook heel blij mee.

Een foto moet er maar eens komen ja, zal er eens aan denken.
 
Update

Gisteren de 11de prik gehad. Weegschaal zei gisteren 94,9kg. Toch zeker een +8,4kg. Ben er zeer tevreden mee:).

Het gewicht lijkt aardig stabiel nu, ondanks dat ik toch 4 x 40min cardio heb gedaan vorige week. Ik verwacht wel de komende weken na alle extra uren cardio toch wel iets te dalen in gewicht, uiteraard vocht en vet. Over vier weken ga ik nog eens een huidplooimeting laten doen. Ben wel benieuwd hoeveel ik eraf kan trainen in de komende weken. Ik wil vooral rond m’n middel, waar het meeste vet zit, flink resultaat zien.

Sinds een week is er ook geen krachttoename meer, dit is al even zo stabiel als m’n gewicht. Echter merk ik met de cardio dat m’n uithoudingsvermogen snel verbeterd. Bij een redelijke inspanning blijft de hartslag relatief laag. Moet steeds meer doen om de hartslag op 140 te houden tijdens de cardio. Dit komt het verlagen van me BF alleen maar ten goede, meer verbranden met minder moeite.

Verder niet veel te melden, alles gaat nog steeds lekker.
Heb wel stiekem al een tweede kuur gepland:D. Ben van plan dik 8 maanden na de laatste novla te starten met een 2de kuur. Lijkt me voldoende off-tijd. Tegen die tijd zal ik ook weer een logje starten.

Heb nog steeds geen suggesties ontvangen om specifiek het vet rond de middel effectief aan te pakken, iemand goede tips?
 
Dus als je kind pas geboren is wil jij weer gaan kuren? Denk dat je dan te weinig rust hebt man. En een korter lontje is dan ook niet zo handig ;) just my 2 cents
 
Oh en btw plaatselijk vet verbranden is en fabeltje, praktisch onmogelijk. Je kan dus niet snel het vet op ie buik verbranden ipv heel je lichaam.

Ga je nog een before/after foto doen?
 
Dus als je kind pas geboren is wil jij weer gaan kuren? Denk dat je dan te weinig rust hebt man. En een korter lontje is dan ook niet zo handig ;) just my 2 cents

Me kindje komt eind maart 2012. Eind september wou ik dan weer beginnen met een tweede kuur. Dan is me kind alweer 6 maanden oud. Genoeg tijd om eraan te wennen lijkt mij. Dan slaapt hij ook al de nachten door.

Het zijn ook allemaal nog plannen. Plannen zijn er om geweizigd te worden...
Als het niet kan/lukt dan wachten we er toch weer een jaartje mee.
 
leuke log, geen before after pics? succes nog verder!
 
leuke log, geen before after pics? succes nog verder!

Dankje! Heb geen before pics.. althans niet waar ik poseer ofzo. Heb op koninginnedag in een halter shirtje rond gelopen. Moeten wel ergens foto's van zijn.. De after pics kan ik nog maken natuurlijk. Zal ze laten schieten als ik klaar ben.
 
Update

Vandaag de 12de prik alweer, nog maar twee te gaan. De weegschaal zei vandaag 94,2kg. Ben iets lichter als vorige week. Een klein verschil kan er altijd zijn, hoop dat ik bij de volgende huidplooimeting een beter beeld krijg van het resultaat.

Het trainen gaat nog steeds lekker, geen dipjes of mindere dagen. Alles gaat zo als ik het wil. Kan oefening na oefening lekker hard gaan en aan het eind zonder problemen nog 30min cardio doen. Als ik meer tijd zou hebben zou ik er nog wel 30min bij kunnen plakken. Terwijl me trainings maat dan al flink gesloopt is.

Ben sinds vorige week ook begonnen met hCG. Maandag middag en donderdag avond 500iu. Dus 1000iu in de week. Me ballen waren toch wel goed gekrompen (ter grootte van een olijfje waren ze), inmiddels zijn ze weer redelijk terug aan het komen. Blijf dit nog doen tot de Nolvadex nakuuur.

Heb voor de nakuuur ook alvast wat supps gekocht, baat het niet dan schaad het niet toch. Heb ZMA, Maca, NO-Xplode, Cellmass en creatine in huis. Ik laat dan ook de cardio achterwegen om zoveel mogelijk massa te behouden.

Tot de volgende update!
 
Lekker bezig, ga zo door! :D
 
Lekker bezig, ga zo door! :D

Thnx! Gaat zeker niet verkeerd.

Heb alleen de laatste 2 dagen zwaar pijn in me pens, misselijk en schijt me helemaal leeg. Heb echt het idee dat ik alle gains in de wc heb doorgespoeld..
Denk een buikgriepje ofzo, misschien iets verkeerds gegeten..

Heb nu geen pijn meer en niet meer misselijk. Vandaag ga ik weer verder met me voedselschema, als het allemaal goed valt ga ik ook weer trainen vanavond.

Shit happens!:toilet:
 
Update

Gisteren de 13de prik gehad. Nog maar 1 te gaan..
Halverwege vond ik het nog een heel eind, 14 weken ..pff lange kuur. Nu is het einde wel dichtbij en is het toch snel voorbij gegaan.

Na alle ellende in me buik vorige week ben ik vandaag nog 93,6kg. Hoop nog iets terug te kunnen winnen in de resteren weken.

Ik doe tot en met week 15 nog cardio en ga daarna, in week 16, over op me nakuur en een schema om massa te behouden. Tevens start ik dan ook met subs voor beter herstel.

Nadat ik was gestart met hCG is me wel opgevallen dat ik wat meer last kreeg van puistjes. En niet van die oppervlakkige kleintjes maar van die bulten diep onder de huid. Heb er nu twee op me voorhoofd :mad: ..het lijkt net of ik me kop heb gestoten, ziet er niet uit! Gelukkig lijken ze niet op puisten maar ze voelen wel degelijk als dikke mother fockers! Ik probeer ze lekker met rust te laten, meestal trekt het dan wel weg. Hoop dat dit in me nakuur mee valt.
Andere sides die me opgevallen zijn is; haargroei. Had al een paar weken het vermoeden dat er wat bij gekomen was, nu zijn het geen dons haartjes meer maar duidelijke zwarte haren. Ik had altijd een bescheiden lijn haar van me navel naar beneden toe. Nu is het meer een verbreedde snelweg met druk verkeer geworden.. Gelukkig is er niets op me schouders of rug opgedoken:). Ik vraag me af of de haargroei ook weer weg trekt na de kuur.. of zijn dit blijvende effecten?

Trainingen gaan nog steeds fantastisch, ben in de laatste weken toch nog wel iets sterker geworden. Niet heel veel toename als in het begin maar toch weer een beetje. En dat terwijl ik juist meer cardio ben gaan doen:D

Ik heb gezien dat ik wat Test E ga overhouden. Nu denk ik er dus over om 3 dagen na de wekelijkse prik een hele kleine hoeveelheid in de quads erbij te doen. Wellicht maak ik nog een klein hopje, als ik het moet weggooien heb ik er sowieso niets aan.

Tot de volgende update!
 
pics update

Hier wat fotos:

Bijlage 1
Koninginnedag 2011; 88kg BF ?16%

Bijlage 2 + 3
25-11-2011; 94kg BF 12,5%

Bijlage 4
april 2005 64kg BF ?12%
eerste jaar training

Qday 002k - kopie.jpg


2011.11.25_front004k - kopie.jpg


2011.11.25_front003k - kopie.jpg


2005.04 eerste jaar training 001 - kopie.JPG
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit hoor! Lekker droog op je schouders ook :)
Tijdens en na je nakuur zal je misschien wat vetter worden maar het is toch winter dus trek je er niet zoveel van aan ;)
 
Ziet er goed uit hoor! Lekker droog op je schouders ook :)
Tijdens en na je nakuur zal je misschien wat vetter worden maar het is toch winter dus trek je er niet zoveel van aan ;)

Thanks! Ja, die cardio begint langzaam ze vruchten af te werpen. Vindt alleen dat de spier definitie wat minder is geworden sinds de kuur. Maat van me zegt dat het vocht is, zal na de kuur weer wegtrekken.

Dat ik misschien wat vetter wordt in de nakuur zal denk ik groten deels de oorzaak zijn van het wegvallen van de cardio. Blijf gewoon schoon eten, dan zal alles wel meevallen.
 
Back
Naar boven