Fitness Seller

Eerste kuur (bulk) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zesentachtig

Cool Novice
Lid geworden
7 jul 2021
Berichten
108
Waardering
12
Lengte
1m98
Massa
101kg
Vetpercentage
13%
Na het advies te hebben gekregen meer te gaan eten en nog wat te wachten met de eerste kuur is het nu toch zover.

Na nu 2 jaar exact waarvan 1.5 jaar serieus te hebben getrained ben ik van 73kg met 197cm gegaan naar 96kg. BF van 12 aan het begin naar nu 14.5% gegaan. Zit op 4300kcal per dag met flexibel voeding schema.

Lifts: 110kg bench 220DL squat geen pr meer bijgehouden al paar maanden maar doe 125 voor 4 reps.

Nu heb ik advies gekregen van kennis met decennia ervaring maar ik ben het niet helemaal met hem eens…

Zijn suggestie:
375test c 1-12 weken
250parabolan 1-12 weken
20dianabol 1-4 weken

Is dit niet idioot veel voor een eerste kuur? Heb ondertussen wel geleerd orals only wordt t niet als je het serieus wilt aanpakken. Dus geen 40mg dbol kuurtje klaar.. Ik dacht zelf aan vertrouwde 400mg test en misschien 4 weken oral kickstart dianabol. Kennis zegt doe niet idioot als je dan gaat kloten doe het dan in een keer goed..

Vraag voor de gevorderde ervaringsdeskundige, is hij nou idioot of ben ik te voorzichtig..?

Ps: kuurtje doe ik sowieso, had afgesproken met mezelf na advies van forumbros pas te proberen zodra mn gewicht rond mn lengte ligt (197 96kg) en mn eten op orden is het te doen. Als je het geen goed idee vindt probeer me dan wat harm reduction bij te brengen/tips over welke middelen te geven want sowieso gaat het gebeuren.
 
Alleen de test is ruim voldoende. Beetje research doen kerel.
 
Ik vind die dianabol op 20mg voor ''kickstart'' zogezegd niet de moeite, en brengt geen enkele meerwaarde aan de kuur.
 
Btw, reden test-c i.p.v. test-e?
 
Ik vind die dianabol op 20mg voor ''kickstart'' zogezegd niet de moeite, en brengt geen enkele meerwaarde aan de kuur.
En de parabolan dan :')
 
En de parabolan dan :')
ik vind dit persoonlijk ook stuitend dat mensen meteen parabolan word aangeraden . wij zullen wel ouderwets zijn denk ik
 
Dianabol weglaten.
400 testosteron, eventueel 200 masteron.
Vergeet hcg niet op 2x500iu mee te laten lopen.
 
Dat dacht ik dus ook al met de research die ik gedaan had. Heb genoeg mensen super resultaten op alleen test zien behalen. Waarom de fk dan parabolan als eerste kuur, wat voegt het toe dat test niet zelf lukt en is dat de zwaardere bijwerkingen wel waard? Verder leek dianabol me ook niet de beste oral als kickstart, bedoel ja tis goed voor massa maar waarom 2x een “test” base. (Dacht dat in theorie dianabol als “trt” gebruikt zou kunnen worden als je lever er niet aan onder zou gaan). Kan je niet beter winnie als kickstart doen of wat ik zoveel lees hier die hele kickstart dus gewoon skippen?
 
Thanks! kort maar krachtig, hou ik van zal me eens verder in masteron verdiepen.
 
Waarom test c en niet e? Goedkoper toevallig haha. Las en werd me verteld dat het zo goed als personal preference is anyway.
 
Kickstart is leuk omdat je gelijk wat merkt van het kuren. Mijn advies zou zijn: Gun je lichaam lekker de tijd om te wennen. Die orals gaan je onder de streep waarschijnlijk niks geven.
 
Kickstart is leuk omdat je gelijk wat merkt van het kuren. Mijn advies zou zijn: Gun je lichaam lekker de tijd om te wennen. Die orals gaan je onder de streep waarschijnlijk niks geven.
Thanks voor tip man dan laat ik die lekker weg denk ik, minder kans op sides ook nog eens lijkt me.
 
Zoals je zelf ook zegt is 400mg test meer dan zat als eerste kuur.
Je kan altijd de volgende keer nog iets toevoegen wanneer je wat meer ervaring hebt met het effect van test.
250mg test voldoet overigens ook gewoon.
De volgende stap zou bijvoorbeeld 200mg primo, of 20mg anavar kunnen zijn bij de volgende kuur. Eigenlijk is elke compound al beter dan parabolan en dianabol.
 
Zoals je zelf ook zegt is 400mg test meer dan zat als eerste kuur.
Je kan altijd de volgende keer nog iets toevoegen wanneer je wat meer ervaring hebt met het effect van test.
250mg test voldoet overigens ook gewoon.
De volgende stap zou bijvoorbeeld 200mg primo, of 20mg anavar kunnen zijn bij de volgende kuur. Eigenlijk is elke compound al beter dan parabolan en dianabol.
Thanks man, is wat ik al beetje vermoede. Denk dat die kennis die me dit “voorschreef” met zn 30 jaar liften beetje in de jaren 90 is blijven hangen. Alles wat ik las van deze tijd zegt test is prima. En ook bedankt voor middelen mocht ik goeie response hebben op die test. Dan ben ik zeker van plan nog wat te ondernemen.
 
Zoals je zelf ook zegt is 400mg test meer dan zat als eerste kuur.
Je kan altijd de volgende keer nog iets toevoegen wanneer je wat meer ervaring hebt met het effect van test.
250mg test voldoet overigens ook gewoon.
De volgende stap zou bijvoorbeeld 200mg primo, of 20mg anavar kunnen zijn bij de volgende kuur. Eigenlijk is elke compound al beter dan parabolan en dianabol.

Hier weinig aan toe te voegen… goed advies.
 
Rijst en kip zijn tijdloos.
Ik heb het over de standaard maaltijd en niets anders kunnen verzinnen, zijn bodybuilders van de oude stempel die letterlijk aanraden om minstens 1kg kip te eten per dag tijdens je kuur. ''want hoe meer eiwitten hoe beter''.
 
Eerste naald gezet heren, viel hartstikke mee, nu wachten en vreten 😜

Nogmaals thanks voor de tips misschien hou ik een logje bij of post ik wat before after.
 
Back
Naar boven