XXL Nutrition

Eerste kuur (bulk) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

3e week nu en alle lifts beginnen goed lekker te voelen en eerste pr’tje sneuvelde laatste sessie. geen sides iets wat korter lontje tot zover.
 
Snelle update nu in 6e week, met paar fotos:
Stats: van 95+-kg naar 100.5+-kg
Lifts: 230kg deadlift (sumo, weinig aan gedaan, techniek houd me tegen momenteel)
Bench: 110kgx1 naar 120kgx2
100kgx4 naar 100kgx8 (veel op bench gefocust, techniek begint decent te worden)
Squat: 110x8 140x3 (met en zonder belt gedaan)
(Had/heb geen pr squad, ga nooit echt lager als 5 reps, deed laatst een keer 3reps en daar komt die 140 vandaan, vandaar 150 in theorie?. Veel op squat gefocust, armen en benen duren lang voor gasten rond de 2m)

Bovenste op wat ik nu zit onderste dag voordat ik begon, ja klote zooi ben begonnen met progressfotos na gymmen maken op fking herkenbare plek bij werk.
Binnenkort paar maken op anonieme plek.
En wat beter poses




7106A2BD-61BA-4B10-AB0D-3C580B5EBBF8.jpeg803078BA-5680-4A94-AB3B-62BE94180242.jpeg04BA1F06-2071-451E-89C9-A10A5D7BDEA3.png
 
Goeie DL, maar hoe komt het dat je bench en squat zo laag is 🤔
 
Goeie DL, maar hoe komt het dat je bench en squat zo laag is 🤔
Squat nooit echt op gefocust, mn bench ben ik nu mee bezig en pak ik dik meeste vooruitgang op en deadlift ging ik inderdaad best snel in, switch van conv naar sumo heeft me 10allen kilo's laten pakken.
 
  • Like
Waarderingen: ak
Eindstand. Gyms gingen dicht 10 weken in de kuur, besloot blast cruise te doen en zit nu 4 weken in 400mg test 400mg eq dbol kickstart. Ben midden in kuur geswitched naar powerliften als focus, geen idee waarom maar groter worden dan 100kg+ boeide me niet zoveel meer, platen toevoegen wel.

Zit nu op deze gains ongeveer qua lifts:
Van 130kg squat voor 3 naar 170kgx1
DL van 220 naar 245.5
Bench van 115 paused naar 140 touch en go (132.5 paused).

Gewicht van 98.5 naar 108kg. Voorral low rep getrained en gestopt met alles eten wat ik zag, moet -105 klasse halen dus gewicht is nu juist iets om op te letten.

Geen sides die niet met benzoyl peroxide of 30mg 10mg eod voor gyno te fixen waren.
 
Laatst bewerkt:
ja bulk met 20mg dianabol ga gwn elke week lekker langs de McDo man :D nee serieus begin gewoon met test-e 500mg kuurtje zie wat dat geeft kan je nog altijd er deca/npp bij gooien
 
ja bulk met 20mg dianabol ga gwn elke week lekker langs de McDo man :D nee serieus begin gewoon met test-e 500mg kuurtje zie wat dat geeft kan je nog altijd er deca/npp bij gooien
Gedaan man eerste was test cyp 400mg per week 2x per week spuiten. 3x 10mg nolvadex genomen toen een tepel gevoelig werd na 2 weken. en verder geen sides gehad, ja de standaard, feller, meer vreten, warm hebben, idioot snel sterker worden, relatief cleanen massa aangekomen.

Wel duurde t minstens 2.5 weken voordat effecten op spieren begonnen. Nu ik dus die 2e kuur doe en dianabol altijd al eens heb willen testen, moet ik eerlijk zeggen, holy fuck 4 weken dianabol was 9kg ofso erbij, bijna alleen maar vocht maar iedereen in de gym vroeg wat gebeurt er met je jezus.

Voor mensen die benieuwd zijn (anekdotisch): 4 weken 9kg erbij maar zoveel vocht dat mensen het aan mn dikkere kop zagen. Was wel stuk sterker dan op alleen test, al mn lifts 10-25(!!) kg omhoog in 5 weken (SBD) (ja doe eq deze kuur erbij maar duurt weken om op gang te komen, begin nu pas na 6 weken wat te merken). Verder ook dianabol vrij weinig sides gehad, nog minder dan op test. Maar bulken? Dianabol is king ga nooit meer vergeten 9kg in fking 4 weken. Hoefte eerste week bijna niet te pissen en er zal al 2kg aan. Jammer dat zoals iedereen weet, vocht verloren na die 4 weken zit nu week 6 ofso en nogmaar 4.5kg over van die dianabol. 9kg 4 weken en het behouden is voor de efteling.
 
vet en vocht heb je weinig aan natuurlijk, blijft nadien weinig van over. ook je kracht gains. Ken genoeg mensen die er niet mee om kunnen gaan, in de zin van minder kracht.
BP die zakt van 100kg naar 80kg..... vaak stijgt je vetpercentage ook. als je Dbol neemt moet je al laag in je vet zitten en niet teveel gaan vreten, en zgn schoon eten.
 
Eerste keer 250 test elke 5 dagen is meer dan zat, is zonde om meteen zoveel te gebruiken, dat kan je beter bewaren voor een volgende keer evt. Anders moet je de volgende keer nog meer nemen.
 
Back
Naar boven