AndroidHealthClinic

Eerste kuur dianabol

Bezoekers in dit topic

Sol Invictus

Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Hallo allemaal
ik wil met mijn eerste kuur dianabol beginnen
Ik heb 100 tabs gekregen methandienone van 5 mg
de kuur duurt 8 weken
de persoon die het mij verkochte ken ik heel goed en raade mij dit aan alleen betwijfel ik of het wel goed is

Week 1: 1 per dag
week 2: 1 per dag
week 3: 2 per dag
week 4: 3 per dag
week 5: 3 per dag
week 6: 2 per dag
week 7: 1 per dag
week 8: 1 per dag

wat vinde jullie ervan ?

5 mg per dag gaat niets uithalen!

Opbouwen van 20 tot 30 of 40mg per dag (dus 8 tabs!) en dan niet meer afbouwen!!

suc6

Je moet je eens inlezen op het forum, 1 per dag is 5 mg per dag ? wat moet je daarmee doen ?

oooo

dan weet ik et niet qua hoeveelheden

:P

Is wel ff makkelijk dat het erbij vermeld wordt!

Haha de persoon die je dit aanraad heeft er de ballen verstand van. Gewoon de dosis gelijk houden...zker 6 tot 8 stuks per dag. En aangezien je er maar 100 hebt ben je zwaar opgelicht...daar kom je namelijk nog geen 17 dagen mee uit. Weggegooid geld. Haal er nog maar eens zeker 2 van die pakjes bij. Dan heb je genoeg voor 6 weken.

En alsvrouw blijf je er maar lekker van af, Dbol zet makkelijk om in DHT, dat is een hormoon dat de vermannelijkende aspecten van testosteron veroorzaakt.

Omdat dianabol gemiddeld androgeen is, is dit produkt normaal gesproken alleen bedoeld voor mannen. Vrouwen lopen het risico met dbol gebruik op zware sterke virilizatieproblemen. Sommige vrouwen experimenteren er toch mee en vinden zeer lage dosissen extreem hulpvol voor nieuwe spiermassa.
Dianabol zorgt altijd voor een goede krachttoename en een goede massawinst. In effectief wordt dianabol vaak vergeleken met andere zware steroiden, zoals anadrol en testosteron en wordt altijd gebruikt bij bulkcycles. Een dagelijkse hoeveelheid van ongeveer 20-25 mg zal bij bijna iedereen behoorlijk zichtbare resultaten moeten boeken. Veel mensen nemen veel hogere dosissen, maar dat resulteert vooral in meer bijwerkingen.

als je dr nog vanaf wil...

;)

Smarties ook wel.
Ontopic voor een kerel is dit natuurlijk veel te weinig.
Minimaal voor 6 week 30-40 mg dacht ik. Maar goed ligtook
aan het gewicht en kuur verleden. Persoonlijk denk ik dat de ts dat niet heeft

Als je toch een man bent: 10 tabs per dag voor 6 weken

ik begrijp er geen **** meer van, geslacht van TS staaat tog gewoon M??

Ohh :P hahahah

waarok post ie dan in het vrouwengedeelte?!??

Als je man bent idd 8 tot 10 taps per dag voor 6 weken

Terug
Naar boven