XXL Nutrition

Eerste kuur geen resultaat

Bezoekers in dit topic

Tegen mij zeg je wat een onzin om 500mg te pakken ipv 250mg en jij spreek over dat 375mg genoeg is. Nu praat jij over hele andere hoeveelheid 600mg of 900mg
waar heb je het allemaal over?

ik zeg niet dat 375 meer spiermassa gaat geven dan 600mg of 500mg.

ik zeg als eerste kuur is dat een prima eerste dosis, gelet op bijwerkingen fysiek en mentaal.
 
stel je pakt je eerste kuur 250 mg per week. Je kuurt 12 weken en gaat daarna cruisen op 125 mg. En je pakt een tijdje later een blast van 500 mg voor zeg ook weer 12 weken. Zul je dan dezelfde groei meemaken (of meer) dan meteen vanuit natty naar 500 mg per week?
eerste optie kuur je dus 1x met 250 en 1x met 500mg dan haal je uit de eerste optie dus meer.
 
Tegen mij zeg je wat een onzin om 500mg te pakken ipv 250mg en jij spreek over dat 375mg genoeg is. Nu praat jij over hele andere hoeveelheid 600mg of 900mg
kun jij lezen ik zeg in de eerste post die ik citeer van je: dat het onzin is dat je 500mg test en 400mg nandrolon nodig hebt om massa te pakken en dat zelfs een zeer lage dosis als 250mg in studies al redelijke resultaten geeft, daarnaast heb ik het erover dat ik voor mezelf 250mg ook te weinig vind en dat ik dan 375mg een mooie middenweg vind.
 
Ik denk zelf dat er meer te halen valt met de tweede optie, ben er bijna van overtuigd.
Ja sorry moet mezelf corrigeren, eerste optie meer resultaat
 
Al dat gepraat over dosissen en niemand die het over goede training of voeding heeft.
Ja daar gaan we wel van uit voordat je een kuur gaat beginnen.
 
Ervaring leert dat je daar tegenwoordig niet vanuit kan gaan.
Dan zou je dus in principe nooit iemand kunnen helpen. Ervaring leert ook dat ze het toch wel doen.
 
Veel denken hard te trainen en te eten... kunnen ook heel goed vertellen hoe hard ze wel niet trainen tot dat de ballen op tafel gelegd moeten worden... lol

Voeding is de grootste schakel... en dan vooral de constante macros per dag.... dat zorgt voor resultaat....
daarbij is de hoeveelheid en bronnen proteïne heel erg van belang , zonder de juiste hoeveelheid Leucine blijkt er weinig spieropbouwends te gebeuren...
 
Back
Naar boven