AndroidHealthClinic

Eerste kuur: goeie doseringen?

Bezoekers in dit topic

nicolazio

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 jun 2005
Berichten
92
Waardering
0
Hallo
ik ben net begonnen met eerste kuur en momenteel doe ik
dag 1 deca 1 ml
dag 3 super test 1ml
dag 5 1ml deca
dag 7 1ml super test
en dit 8 weken

Daarna doe ik Winstrol

zijn die doseringen goed of te hoog/te laag?
Ik heb wel enorm last van druk in mijn schouder de uren na ik een spuit heb gezet. Het is te doen maar toch zwaar last, is dat normaal?

Bedankt
 
hoezo deca en niet test only?
 
dosering opzicht wel.
waarom spuit je ze niet samen?
ben je met 2x klaar
 
Hallo
ik ben net begonnen met eerste kuur en momenteel doe ik
dag 1 deca 1 ml
dag 3 super test 1ml
dag 5 1ml deca
dag 7 1ml super test
en dit 8 weken

Daarna doe ik Winstrol

zijn die doseringen goed of te hoog/te laag?
Ik heb wel enorm last van druk in mijn schouder de uren na ik een spuit heb gezet. Het is te doen maar toch zwaar last, is dat normaal?

Bedankt

zou je super test wat langer doortrekken naar 10-12 weken zeker.
 
Maakt het totaal geen verschil of je ze allebei 1x per week injecteert of 4x per week weinig , is het beter dan gewoon 2ml 1x per keer van beide?

---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

voor op de andere vraag te antwoorden ik heb gekozen voor niet deca only , vriend van me heeft dat gedaan en die was helemaal opgeblazen, dus ga voor deca test en nadien winstrol
 
gewoon 2x pw spuiten.
en ja je kan ze samen spuiten, dus allebei in 1 spuit.
en de test 2 weken langer doortrekken

succes
 
En je hebt aan een nakuur gedacht, neem ik aan? En de test naar 12 wkn, deca 2wkn korter dan de test..
 
dude geef wat stats ,want aan je pics te zien van 4.8%bf zie je er als een zombie uit,of heb je al degelijk massa gebouwd?

succes
 
Hallo
ik ben net begonnen met eerste kuur en momenteel doe ik
dag 1 deca 1 ml
dag 3 super test 1ml
dag 5 1ml deca
dag 7 1ml super test
en dit 8 weken

Daarna doe ik Winstrol

zijn die doseringen goed of te hoog/te laag?
Ik heb wel enorm last van druk in mijn schouder de uren na ik een spuit heb gezet. Het is te doen maar toch zwaar last, is dat normaal?

Bedankt

De doseringen zie ik niet staan maat, alleen hoeveel ml.
 
Als de dosering per ml tussen de 200 mg en 300 mg ligt zit je meer dan goed genoeg, als eerst kuur kun je ook met de helft toe.

Overigens merk je op dat je pijn in je schouder hebt na het zetten? Zet je in je schouder dan? Doe dat liever in je bil, ff een search doen hier op de site, instructiemateriaal genoeg.
 
Maakt het totaal geen verschil of je ze allebei 1x per week injecteert of 4x per week weinig , is het beter dan gewoon 2ml 1x per keer van beide?

---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

voor op de andere vraag te antwoorden ik heb gekozen voor niet deca only , vriend van me heeft dat gedaan en die was helemaal opgeblazen, dus ga voor deca test en nadien winstrol

Maak je borst dan maar nat, want van test en deca ga je nog veel meer opblazen.
 
@TS. Gewoon je kuur weergeven in weken en in mg. Dit is overzichtelijk om een advies over te geven.
 
zat net ff je gallery te bekijken, hoe oud ben je eigenlijk?
 
Back
Naar boven