MuscleMeat

Eerste kuur graag advies

Bezoekers in dit topic

MadMax69

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
84kg
Vetpercentage
17%
Allen

Ik overweeg om voor een eerste maal een kuur te doen graag jullie tips en advies

Kuur zou er als volgt uitzien:

WEEK
1-10 500 mg Testosteron Enanthaat per week
1-8 400 mg Deca per week
1-6 50 mg Dianabol per dag

2-12 23×500 iu HCG pregnyl per week

NAKUUR : 12-15 20 mg nolvadex per dag

Hierover heb ik volgende vragen:
Algemene opmerkingen over de hoeveelheden. Zijn deze goed als eerste kuur of beter aanpassen naar andere niveaus?

Wat wordt er bedoeld met iu voor de hcg?

Raden jullie hcg aan in dit geval of geen noodzaak?

Wat zijn de beste naalden voor deze kuur en hoeveel verschillende zouden jullie aanraden?

Alvast bedankt voor jullie advies!

tot welk percentage cutten zou je aanraden alvorens te beginnen met kuur?

Waarom doe je niet eerst Test only? 500mg per week verdelen over 2 dagen van 250mg per dag?

"IU" staat voor "eenheden" dus 500iu zijn 500 eenheden. In een vial zit meestal 5000iu, als je dit oplost in BACwater (2ml bijvoorbeeld) heb je 2ml van 5000iu in totaal, dus 500 is dan 0.2ml per keer. Snap je?

Maar nogmaals, waarom niet eerst Test only?

Iemand had mij aangeraden om voor Deca te kiezen omwille van zijn goede resultaten hiermee
Zou je dan eerder Deca voor een tweede kuur houden?
Wat bedoel je met BACwater?
In geval van test only zou je dan ook combineren met hcg of enkel Nola op het einde? En voor hoelang test only?

Thx

Iemand had mij aangeraden om voor Deca te kiezen omwille van zijn goede resultaten hiermee
Zou je dan eerder Deca voor een tweede kuur houden?
Wat bedoel je met BACwater?
In geval van test only zou je dan ook combineren met hcg of enkel Nola op het einde? En voor hoelang test only?

Thx
Iemand raad je aan om Deca te gebruiken, heb je dan zelf ook een beetje onderzoek gedaan, hier op het forum bijvoorbeeld?

Deca werkt "zwaarder" op je systeem, 400deca per week is voor de eerste keer vrij fors vind ik.

Testosteron is een lichaamseigen hormoon dus je systeem herkent dit, dus is eigenlijk al meteen goed.

BAC water is bacteriostatisch water, de HCG die je hebt is vaak poeder in een vial, daar moet je nog BACwater bij in doen, dan lost dit op en vormt een vloeistof die je dan kan gebruiken.

Testosteron injecties zorgen er uiteindelijk voor dat je eigen aanmaak nagenoeg stil komt te liggen dus je ballen zijn dan even werkloos en zullen wat kleiner worden, HCG zorgt dat de aanmaak vanuit je ballen op peil blijft en zou ook zorgen voor een beter en sneller herstel na je kuur. Per persoon wel verschillend hoe je er op reageert.

Test only kun je op 500mg per week sowieso 12 weken doen, sommigen zeggen 14 of 16 maar 12 weken is prima.

Als je voeding goed zit, voldoende water drinkt, goed traint, en niet dik bent (rond de 12%) dan heb je een goede basis om te groeien.

Voor de rest zijn op dit forum genoeg ervaren personen die je alles kunnen vertellen en eigen ervaringen kunnen delen.

Allen

Ik overweeg om voor een eerste maal een kuur te doen graag jullie tips en advies

Kuur zou er als volgt uitzien:

WEEK
1-10 500 mg Testosteron Enanthaat per week
1-8 400 mg Deca per week
1-6 50 mg Dianabol per dag

2-12 23×500 iu HCG pregnyl per week

NAKUUR : 12-15 20 mg nolvadex per dag

Hierover heb ik volgende vragen:
Algemene opmerkingen over de hoeveelheden. Zijn deze goed als eerste kuur of beter aanpassen naar andere niveaus?

Wat wordt er bedoeld met iu voor de hcg?

Raden jullie hcg aan in dit geval of geen noodzaak?

Wat zijn de beste naalden voor deze kuur en hoeveel verschillende zouden jullie aanraden?

Alvast bedankt voor jullie advies!

Dikke plofkop en pens binnen enkele dagen op dit, en verhoogde bloeddruk.

cut naar werkelijke 10-12%, niet op weegschaal, maar met caliper (7-punts meting)

HCG om de dag 500iu
IU= International Units, IE in het Nederlands

Dikke plofkop en pens binnen enkele dagen op dit, en verhoogde bloeddruk.

cut naar werkelijke 10-12%, niet op weegschaal, maar met caliper (7-punts meting)

HCG om de dag 500iu
IU= International Units, IE in het Nederlands
Nou die 10% haalt al bijna niemand hier.
Jij toch wel hé Bullshark ?

Aan iedereen bedankt voor jullie tips

Beste plan is dus eerst cutte tot 10%
Nadien test only 400 a 500 per week met hcg
En mss volgende keer combineren met deca

Ik zou zelf toch eerst wat meer research doen ipv een vreemde geloven online.

Jou lichaam, jou keus. Je komt over alsof je het allemaal niet echt snapt en neemt maar wat aan. Verdiep je eens in “waarom”.

Je begint toch eerder en ja eerder beginnen heeft zijn nadeel. Zou zoveel mogelijk cutten en dan starten, maar de meesten redden de bovengenoemde percentages niet. Je kan kiezen om 2xpw te prikken of je kiest voor e5d 300/500 test ergens.

Eerste keer altijd voor alleen test kiezen! Zitten genoeg bijwerkingen aan die je moet ervaren.

Succes en de eerste keer vooral genieten =]

• Bicep
Waarderingen: K82
Je begint toch eerder en ja eerder beginnen heeft zijn nadeel. Zou zoveel mogelijk cutten en dan starten, maar de meesten redden de bovengenoemde percentages niet. Je kan kiezen om 2xpw te prikken of je kiest voor e5d 250mg

Eerste keer altijd voor alleen test kiezen! Zitten genoeg bijwerkingen aan die je moet ervaren.

Succes en de eerste keer vooral genieten =]
fixed
makkelijker is 2x per week zetten op vaste dagen (ma-do) anders zit je te kloten met Ma-Za-Do-Di...

fixed
makkelijker is 2x per week zetten op vaste dagen (ma-do) anders zit je te kloten met Ma-Za-Do-Di...
Klopt, eens met je. Maar bedoelde het meer vanuit hoevaak je prikt.

Maar dat is ook ervaring en wennen. Tot je aan de korte esters gaat 😅 Elke dag of eod vond ik niet meer leuk toen de tijd 😝

Maar dat is ook ervaring en wennen. Tot je aan de korte esters gaat 😅 Elke dag of eod vond ik niet meer leuk toen de tijd 😝
Heb ook tijd ed gezet, in microdosis met insuline spuiten, maar merk geen verschil met 2x pw.
(wel lange esters)

Maar test-p merk je toch "meteen"? Binnen een uur nadat je hem gezet hebt?

Dit kun je verwachten wanneer je prop als korte ester Ma-Do zet, dat wil je niet natuurlijk

Multiple-dose-pharmacokinetics-of-testosterone-propionate-after-injection-of-50-mg.png

5 Multiple-dose pharmacokinetics of testosterone propionate after injection of 50 mg testosterone propionate twice per week (e.g. Mondays and Thursdays). Solid curve, pharmacokinetic simulation; broken lines, range of normal testosterone values.

Dit kun je verwachten wanneer je prop als korte ester Ma-Do zet, dat wil je niet natuurlijk​

Multiple-dose-pharmacokinetics-of-testosterone-propionate-after-injection-of-50-mg.png

5 Multiple-dose pharmacokinetics of testosterone propionate after injection of 50 mg testosterone propionate twice per week (e.g. Mondays and Thursdays). Solid curve, pharmacokinetic simulation; broken lines, range of normal testosterone values.

Nee sowieso niet, maar was ook niet helemaal mijn vraag. Daarnaast zou ik prop eod zetten, als prop de keuze zou zijn.....ik was enkel benieuwd naar hoe snel je het "voelt"...

Back
Naar boven