AndroidHealthClinic

Eerste kuur, graag advies (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ok! Dat is een mooi resultaat bro.
Maar erg persoonlijk natuurlijk.

Een 1e kuur doe je nm maar 1 keer :p

Stel dat die 250 erg zal tegen vallen??
Lijkt mij beter om op safe te spelen en 500mg te nemen.

Vondt het zelf toendertijd ook een moeilijke keuze(250 of 500mg), en het pakt voor iedereen natuurlijk anders uit.

Imo is de dboll ook niet echt nodig want er zitten al korte esters in de sust, dan zou ik lever wat winny toevoegen op het einde van de kuur.
 
Vondt het zelf toendertijd ook een moeilijke keuze(250 of 500mg), en het pakt voor iedereen natuurlijk anders uit.

Imo is de dboll ook niet echt nodig want er zitten al korte esters in de sust, dan zou ik lever wat winny toevoegen op het einde van de kuur.

Of gewoon helemaal geen orals :D

Maar hij heeft t al gekocht, en op zich zie ik het nut er wel van in....
 
Of gewoon helemaal geen orals :D

Maar hij heeft t al gekocht, en op zich zie ik het nut er wel van in....

Ja, nut heeft het zeker, alleen vindt ik 3 verschillende AAS in een eerste kuur wat teveel van het goeie. Alleen op test kun je al heel goed groeien.

Zou zeggen maak een goede keuze en veel succes.
 
Petey!!! Ben je geholpen of.............?
 
Volgens mij ziet hij door de bomen het bos niet meer.

Ik vind 500mg ook beter. Ik kon ook kiezen tussen 250 en 500 maar 500 heeft gewonnen. Toch idd omdat misschien 250 wat te laag zou zijn. Misschien niet zo zeer voor een stack met deca maar eerder voor een Test e only.
En die jongen is idd groot dus lekker voor 500mg gaan. Anders komen die ampullen nooit op:D
 
..
 
Laatst bewerkt:
Ik weet dat de deca van GG 200mg/ml is maar is die van GS 250mg/ml?
Omdat er steeds gesproken wordt over 250mg Deca.
2x per week de sus zetten bro omdat er prop in zit. Waarvan 1 x stacken met deca. Kuur ziet er lekker uit bro!!!
 
Ik ben zeker geholpen! Dus nogmaals bedankt voor jullie advies. Ik twijfel alleen over 1 ding en dat is of ik 250 of 500 mg sust moet nemen. De reden dat ik twijfel is: Dit zal zeker niet mijn enigste kuur worden en als ik nu 500 mg sust ga nemen is dat misschien te veel aangezien ik minstens 1 kuur per jaar wil gaan doen en ik in de toekomst zeker geen mega hoeveelheden wil gaan gebruiken om vooruitgang te boeken. Ik bedoel als ik nu 500 mg pak dan moet ik waarschijnk de volgende keer nog meer gebruiken om goede resultaten te behalen. Dus is 250 mg genoeg omdat ik nog nooit gekuurd heb of moet ik 500 mg gebruiken omdat ik boven de 100 kilo weeg?

Dus je gaat 2 keer 125mg sust zetten? Ik zou er goed over nadenken en even wat logjes door lezen van jongens die het ook hebben gedaan! Zat voorbeelden te vinden!
 
..
 
Laatst bewerkt:
Kijk, in die sust zit een propionaat ester, Deze korte ester zorgt ervoor dat je minimaal elke 3 dagen moet spuiten. met de deca kun je 10 weken 200 mg zetten. Die sustanon 10 weken 2 x per week 250 mg. Dianabol zou ik 3 weken 30 mg doen...
 
..
 
Laatst bewerkt:
Ik zou 250 sust en 200 deca om de 5 dagen nemen,de dboll op40 houden totdat ze op zijn.Natuurlijk kun je je test hooger inzetten.Maar je combi dit al met deca en dboll.Er zijn genoeg leden die met een dboll only al een mooi resultaat hebben neergezet.Maak niet de fout om meteen al aan megadosseringen te zitten,het zal namelijk heus niet je laatste kuurtje zijn.
 
Ik zou 250 sust en 200 deca om de 5 dagen nemen,de dboll op40 houden totdat ze op zijn.Natuurlijk kun je je test hooger inzetten.Maar je combi dit al met deca en dboll.Er zijn genoeg leden die met een dboll only al een mooi resultaat hebben neergezet.Maak niet de fout om meteen al aan megadosseringen te zitten,het zal namelijk heus niet je laatste kuurtje zijn.

Amen!!
 
Ik ben het met Maus eens, zet gewoon 2x 250ml sust per week.

Zelf had ik in mn eerste kuur o.a. omnadren gezet(Wel de goeie, wat knallen dat spul) is vergelijkbaar met sust maar heeft net een iets andere samenstelling qua Esters (test hex ipv test deca). Ik was van plan om eerst ook 1x 250ml p/w te zetten maar heb toch voor 2x 250ml gekozen. Heb daardoor wel ff bijna 14 kilo gewonnen en ongeveer 12 aan overgehouden.

Zoals ze al vaker zeggen, je bent maar 1x maagd, daar moet je dan ook goed gebruik van maken. Je receptoren zijn er dan nog veel gevoeliger voor en kun je daarom echt veel massa pakken als je het goed doet.
 
Wel zorgen dat je nolvadex etc. al van tevoren in huis hebt. Je hebt geen zin om gyno te krijgen tijdens je kuur, en vervolgens geen oplossing bij de hand te hebben.
 
idd gewoon 2x sust gebruiken
 
Succes bro wordt een lekker eerste kuurtje!!!!
 
Damn vette stat's voor en natural !

Suxes makker ;)
 
Ok! Dat is een mooi resultaat bro.
Maar erg persoonlijk natuurlijk.

Een 1e kuur doe je nm maar 1 keer :p

Stel dat die 250 erg zal tegen vallen??
Lijkt mij beter om op safe te spelen en 500mg te nemen.

Dit zijn nou juist de adviesen waar ik het helemaal niet mee eens ben. Het is je eerste kuur dus gelijk meer nemen dan je nodig hbet waarschijnlijk ?!

Waarschijnlijk zal ie met 250mg net zoveel voorruitgang boeken als met 500mg omdat het inderdaad zijn eerste kuur is. Zijn tweede kuur zou met 250 mg misschien een heel klein beetje minder zijn maar als ie nu al 500 neemt zal ie sneller meer moeten gaan nemen dan wanneer hij met 250 begint.

Meer nemen dan nodig is niet safe kerel.

8 weken 200 mg deca
6 weken 25 mg d-bol
8 weken 250 mg sustanon

is meer dan genoeg voor een eerste kuur.
 
zo zie je maar Petey, iedereen heeft een andere mening.

kijk gewoon met welke je het eens bent want je moet er zelf 100% achter staan, dat is nu even het belangrijkste. laat je niet gek maken...
ik ga je logje bijhouden, veel plezier ermee!!
 
Back
Naar boven