Fitness Seller

Eerste kuur, graag advies

Bezoekers in dit topic

Ik zal me eerst in het kort voorstellen. Ik ben 29 jaar en heb me bij elkaar 7 jaar zeer serieus bezig gehouden met (bodybuilding). Op mijn 17de ben ik begonnen, ik woog toen 57 kilo bij een lengte van 1.88. Na ongeveer 6 jaar zeer serieus getraint te hebben woog ik 103 kilo (redelijk droog en natural) ik ben hierna een aantal jaren gestopt. Een jaar geleden ben ik weer begonnen met trainen en woog 3 maanden geleden 114 kilo na een aantal aanpassingen in mijn dieet en cardio weeg ik inmiddels 105 kilo en heb een laag vetpercentage.


Nu ga ik mijn eerste kuur doen en aangezien ik geen ervaring heb op het gebied van steroiden (ik heb me wel 10 tallen uren bezig gehouden met het vergaren van info via b.v het internet) vraag ik om advies van bodybuilders die zelf ook gebruiken en hier veel van af weten.

Ik heb het volgende ontvangen:
Methandrostonolone (dianabol) van generic supplements 100 tabs a 10 mg.
Nandrolone decanoate van norma op oliebasis 10 flesjes a 2ml 100mg per ml.
Sustanon testosteron propionate van organon 20 ampullen a 250 mg p/s

10 naalden van 1.2 x 38 mm
10 naalden van 0.8 x 38 mm
spuiten van 5 ml.

Ik dacht zelf aan de volgende kuur

1 x p/w 1 injectie in de bilspier van 500 mg test + 200 mg deca
1x per dag 30 mg dianabol.

Een nakuur heb ik nog niet maar kan deze krijgen via een sportarts in zwolle/almere en zal binnenkort bij hem langs gaan. Weet alleen niet precies of ik 2 of 3 weken na mijn laatste injectie met de nakuur moet beginnen

Ik zou het jullie tips/commentaar en advies heel erg op prijs stellen dus is mijn kuur niet goed, moet ik b.v 40 mg dianabol in plaats van 30 mg gebruiken per dag. Ik wil namelijk niet na mijn kuur erachter komen dat ik het beter anders had kunnen doen en wil geen beginnersfouten maken.

Alvast bedankt voor jullie tijd en advies.

ik zou geen kuur nemen met jou stats en als ik kan zien dat jiju snel kan aankomen en weer kan afvallen gewoon naturel doorgainen zal ik zeggen!!
 
ik zou geen kuur nemen met jou stats en als ik kan zien dat jiju snel kan aankomen en weer kan afvallen gewoon naturel doorgainen zal ik zeggen!!

hij is al begonnen.
 
Back
Naar boven