Fitness Seller

Eerste kuur, graag jullie advies (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Willempie1975

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 dec 2005
Berichten
305
Waardering
0
Hallo,

Ik ben 30 jaar, en train nu zo'n 10 jaar, gemiddeld 3 x in de week, dat kan ook vaak 2 x (maar dan ga ik wel 200% volluit in de sportschool ub/lb of fullbody)
Ben wel bezig met een thuisgym maar dat is ff rekenen met de ruimte.
Ik hoor graag wat jullie voor me hebben.zijn omdat ik ontregelmatige diensten heb en een kleintje van 2,5 en t vrouwtje werkt ook.
Ik ben in die 10 jaar van de 68 naar de 88 kilo gegaan maar daar zit dan ook wel wat vet bij.
Mijn eetpatroon is op zich niet echt bijzonder.
Ik heb over het algenmeen geen zwaar werk en zit vrij veel.
Daarom zet ik gewoon neer wat ik eet op een dag.

-Brinta met een halve liter melk
-8 bruine boterhammen met vlees
-3 stuks fruit
-Avondeten (aardappels, groente, vlees)
-2 eiwitshake's
-3 liter water
-Creatine

Het is niet veel wat ik eet,maar het heeft toch gewerkt voor mij en ik heb nogal aanleg voor een zwemband, dus ben voorzichtig (ik krijg het wel makkelijk maar het gaat niet makkelijk weg)
verde hoef ik niet megagroot te worden, maar gewoon ff meer dan ik nu heb.
Ik zou graag wel de 88kg willen behouden maar dan minder vet en meer spieren.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met een mooi kuurtje zodat ik weer ff groei, want ik sta echt stil.
 
Dat heb ik wel gelezen maar weet nog niet hoelang, hoeveel, wat ik moet gebruiken, daar staat heel veel, maar iedereen is anders dus kan je toch niet blind wat uitzoeken en gaan gebruiken.
Of heb ik dat mis.
 
Dat heb ik wel gelezen maar weet nog niet hoelang, hoeveel, wat ik moet gebruiken, daar staat heel veel, maar iedereen is anders dus kan je toch niet blind wat uitzoeken en gaan gebruiken.
Of heb ik dat mis.

testosteron Base Cycle - Beginner

lijkt me toch mooie kuur alles staat erbij scroll maar naar beneden in de link die ik gaf.
 
Met alleen 7 weken winny kan je volgens mij je doel al halen. Daar wordt je over het algemeen wel droger en harder van plus wat meer massa. Als je geen probleem hebt met injecteren zou je er 10 weken test e bij kunnen doen. Zorg wel dat je voeding wat beter wordt. Ziet er een beetje magertjes uit nu...
 
ga eerst een goed dieet nemen,, je aantal boterhammen omhoog. zuivel producten eruit...én echt om de 2 uur eten... trainen moet minimaal 3 keer per week zijn en full body training is leuk maar niet om goed te kunnen groeien dan moet je elke spiergroep apart aanpakken....doe eerst dat voordat je aan die zooi begint
 
Back
Naar boven