MuscleMeat

Eerste kuur hulp (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hefner1994

Cool Novice
Lid geworden
29 apr 2014
Berichten
34
Waardering
4
Lengte
1m87
Massa
102kg
Vetpercentage
16%
Hallo allemaal,

Ik zal eerst even iets over mijzelf vertellen, niet te gedetailleerd ivm anonimiteit. Op deze manier hoop ik dat de lezers van deze log mij zo goed mogelijk kunnen helpen of vragen beantwoorden

Ik ben op jonge leeftijd met vechtsport begonnen. Op mijn 14e ben ik via een talentdag in een topssporttraject terecht gekomen en ik trainde sindsdien elke dag. Ook begon ik onder leiding van een krachttrainer met sportspecifieke krachttraining (die toen vooral in het teken van bewegingsuitvoering lag). Het trainen en ook het krachttrainen werd steeds serieuser en ik groeide flink. Op mijn 17e woog ik 95kg en op mijn 20e woog ik 107kg (VP19%). Na een blessure ben ik op mijn 20e gestopt met het traject. Ik had altijd al veel interesse in bodybuilding en ik ben toen 5 dagen per week in de sportschool gaan trainen met een serieus voedingsschema. Huidige stats: 187cm,21j, 102kg (vp15%)

Ik heb in bodybuilding een nieuwe passie gevonden en ik wil hier graag serieus mee doorgaan. Ik wil nu graag de volgende stap nemen en aan mijn eerste kuur beginnen. Ik zit nog te twijfelen maar waarschijnlijk wil ik winstrol gaan gebruiken. 6weken lang 50mg per dag met nolvadex nakuur.
Ik kies hier voor omdat dit mijn eerste AAS kuur is en ik wil weten hoe mijn lichaam hierop reageert. Ook omdat ik het ga gebruiken om te cutten. Tijdens de kuur zal ik glucosamine en visolie nemen tegen mogelijke gewrichtspijn. Ik heb mij goed ingelezen en veel informatie opgedaan maar ik zit toch nog met een aantal vragen

- Ik ben bekend met leverschade die stanazolol tabs kunnen opleveren. Hoe zit het met de vergroting van het hart en prostaathypertrofie?

- Zoals ik al aangaf wil ik winstrol tabs gaan gebruiken, iemand die mij dit afraad? of juist voor een eerste kuur een andere AAS aanbeveeld?
 
Hallo allemaal,

Ik zal eerst even iets over mijzelf vertellen, niet te gedetailleerd ivm anonimiteit. Op deze manier hoop ik dat de lezers van deze log mij zo goed mogelijk kunnen helpen of vragen beantwoorden

Ik ben op jonge leeftijd met vechtsport begonnen. Op mijn 14e ben ik via een talentdag in een topssporttraject terecht gekomen en ik trainde sindsdien elke dag. Ook begon ik onder leiding van een krachttrainer met sportspecifieke krachttraining (die toen vooral in het teken van bewegingsuitvoering lag). Het trainen en ook het krachttrainen werd steeds serieuser en ik groeide flink. Op mijn 17e woog ik 95kg en op mijn 20e woog ik 107kg (VP19%). Na een blessure ben ik op mijn 20e gestopt met het traject. Ik had altijd al veel interesse in bodybuilding en ik ben toen 5 dagen per week in de sportschool gaan trainen met een serieus voedingsschema. Huidige stats: 187cm,21j, 102kg (vp15%)

Ik heb in bodybuilding een nieuwe passie gevonden en ik wil hier graag serieus mee doorgaan. Ik wil nu graag de volgende stap nemen en aan mijn eerste kuur beginnen. Ik zit nog te twijfelen maar waarschijnlijk wil ik winstrol gaan gebruiken. 6weken lang 50mg per dag met nolvadex nakuur.
Ik kies hier voor omdat dit mijn eerste AAS kuur is en ik wil weten hoe mijn lichaam hierop reageert. Ook omdat ik het ga gebruiken om te cutten. Tijdens de kuur zal ik glucosamine en visolie nemen tegen mogelijke gewrichtspijn. Ik heb mij goed ingelezen en veel informatie opgedaan maar ik zit toch nog met een aantal vragen

- Ik ben bekend met leverschade die stanazolol tabs kunnen opleveren. Hoe zit het met de vergroting van het hart en prostaathypertrofie?

- Zoals ik al aangaf wil ik winstrol tabs gaan gebruiken, iemand die mij dit afraad? of juist voor een eerste kuur een andere AAS aanbeveeld?

70/80% raad het af, resterend aantal raad het aan dat kan ik je zovast vertellen. winstrol is DHT dus daar kun je idd sneller prostaatvergroting van krijgen.

als ik je verhaal zo lees ben je redelijk serieus met bb bezig en wil je de volgende stap nemen, wil je daadwerkelijk een stap nemen neem dan gewoon test. winny only gaat je tegenvallen. het argument winny te pakken omdat je er ook op gaat cutten vind ik niet zo sterk. je staat nu op 15% toch? als ik je stats mag geloven ben je niet chicken sized. waarom dan niet natty cutten tot 10%. dan houd je alsnog genoeg kilogrammen over om er goed bij te staan, en gooi je er dan een test e bulk tegenaan? lijkt mij meer uit te halen dan 2x met winny only aanpappen. wil je daarna alsnog cutten pak je gewoon low dose test met T3 bijv.

verder werkt visolie naar mijn weten niet tegen gewrichtspijn. wil je het toch doen, dan 6 wk 50mg/dag nolva kan hoeft niet, zelf beslissen. wat ik aan zou bevelen is

500mg test e 1-10/12
evt. var 80mg of winny 50mg 1-4
hcg zelf beslissen
nolva 13-15 op 20mg
 
Laatst bewerkt:
Lekker niet beginnen :) Wachten tot je er klaar voor bent.
 
Ik zou gewoon voor winstrol gaan zoals je aangeeft als je er echt nog niet aan doe bent om te spuiten. Vergroting van de prostaat, daar is kans op maar die is ook miniem.

Kans is miniem? heb je een bron voor me?

---------- Toegevoegd om 15:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:04 ----------

Je bent 18, hoop in godsnaam dat je dan heel vroeg bent begonnen met kuren anders heeft ie hier helemaal niks aan.


Ts : vond winny altijd tegenvallen, sowieso winstrol ivm haar verlies lijkt het me niet waard( heb 3 vrienden die om die reden vroegtijdig zijn gestop met kuren.

Als je dan zegt ik wil niet spuiten. Zou ik eens gaan kijken naar epistane.

Injecteren is het probleem niet. Punt is meer dat ik met een ''mildere'' AAS wil beginnen. Daarbij lees ik ook dat winny de meest geschikte kuur is om te cutten. wat is jouw mening daarover?

---------- Toegevoegd om 15:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------

Lekker niet beginnen :) Wachten tot je er klaar voor bent.

IMO ben ik er klaar voor. heb al een hoop massa naturel gewonnen.
 
Heb ze beide geprobeerd em op gelijke dosis is het effect +- hetzelfde.

Alleen epistane geeft wat minder gewrichtspijn
 
IMO ben ik er klaar voor. heb al een hoop massa naturel gewonnen.

Doel meer op geen orals gebruiken... Ze moeten een toevoeging zijn maar geen kuur op zich... Zelf nog nooit orals gebruikt omdat je dan beter een ml meer kan zetten per week ;)
 
Geen winny only doen gaat tegenvallen.

Zou je vetpercentage naar 12% brengen en dan test e 500 mg/week voor 10 a 12 weken. Daar ga je echt meer aan hebben en word je niet teleurgesteld door de winny only.

---------- Toegevoegd om 16:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:29 ----------

Ik zou gewoon voor winstrol gaan zoals je aangeeft als je er echt nog niet aan doe bent om te spuiten. Vergroting van de prostaat, daar is kans op maar die is ook miniem.

Hij geeft helemaal niet aan niet klaar te zijn om te spuiten.
 
Als je spuiten niet erg vind en je wilt wat mildere kuur :

250 test 1 -12
400 primo 1-12
 
Hallo allemaal,

Ik zal eerst even iets over mijzelf vertellen, niet te gedetailleerd ivm anonimiteit. Op deze manier hoop ik dat de lezers van deze log mij zo goed mogelijk kunnen helpen of vragen beantwoorden

Ik ben op jonge leeftijd met vechtsport begonnen. Op mijn 14e ben ik via een talentdag in een topssporttraject terecht gekomen en ik trainde sindsdien elke dag. Ook begon ik onder leiding van een krachttrainer met sportspecifieke krachttraining (die toen vooral in het teken van bewegingsuitvoering lag). Het trainen en ook het krachttrainen werd steeds serieuser en ik groeide flink. Op mijn 17e woog ik 95kg en op mijn 20e woog ik 107kg (VP19%). Na een blessure ben ik op mijn 20e gestopt met het traject. Ik had altijd al veel interesse in bodybuilding en ik ben toen 5 dagen per week in de sportschool gaan trainen met een serieus voedingsschema. Huidige stats: 187cm,21j, 102kg (vp15%)

Ik heb in bodybuilding een nieuwe passie gevonden en ik wil hier graag serieus mee doorgaan. Ik wil nu graag de volgende stap nemen en aan mijn eerste kuur beginnen. Ik zit nog te twijfelen maar waarschijnlijk wil ik winstrol gaan gebruiken. 6weken lang 50mg per dag met nolvadex nakuur.
Ik kies hier voor omdat dit mijn eerste AAS kuur is en ik wil weten hoe mijn lichaam hierop reageert.
Ook omdat ik het ga gebruiken om te cutten. Tijdens de kuur zal ik glucosamine en visolie nemen tegen mogelijke gewrichtspijn. Ik heb mij goed ingelezen en veel informatie opgedaan maar ik zit toch nog met een aantal vragen

- Ik ben bekend met leverschade die stanazolol tabs kunnen opleveren. Hoe zit het met de vergroting van het hart en prostaathypertrofie?

- Zoals ik al aangaf wil ik winstrol tabs gaan gebruiken, iemand die mij dit afraad? of juist voor een eerste kuur een andere AAS aanbeveeld?

En dan? Je weet dan alleen nog maar hoe je reageert op Winstrol. Dan weet je nog steeds niet hoe je lichaam reageert op andere AAS.
 
Vreemde eerste post, lid sinds 2013........ook welkom wat zijn je doelen naast moraalridderen jakedv?

En aan Niels.....of je nu wel of geen ervaring hebt....je bent 18 en we hoeven hier geen advies van kleuters.

Sluit ik me bij aan. Ik krijg natuurlijk het liefst hulp van bb'ers die uit eigen ervaringen kunnen spreken. Artikeltjes en topics van anderen lezen heb ik ook genoeg gedaan.

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:07 ----------

Waarom is het zo dat als winny tabs gestacked worden met een andere AAS die geinjecteerd word er nooit word gepraat over leverschade en dat wel een punt is bij winny only? Ik ga er vanuit dan 1 orale steroide minder levertoxisch is dan een injecteerbare AAS gestacked met een oral.
 
Sluit ik me bij aan. Ik krijg natuurlijk het liefst hulp van bb'ers die uit eigen ervaringen kunnen spreken. Artikeltjes en topics van anderen lezen heb ik ook genoeg gedaan.

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:07 ----------

Waarom is het zo dat als winny tabs gestacked worden met een andere AAS die geinjecteerd word er nooit word gepraat over leverschade en dat wel een punt is bij winny only? Ik ga er vanuit dan 1 orale steroide minder levertoxisch is dan een injecteerbare AAS gestacked met een oral.

Nee dat is meer omdat de gains die je krijgt niet opwegen tegen de nadelen.
 
Sluit ik me bij aan. Ik krijg natuurlijk het liefst hulp van bb'ers die uit eigen ervaringen kunnen spreken. Artikeltjes en topics van anderen lezen heb ik ook genoeg gedaan.

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:07 ----------

Waarom is het zo dat als winny tabs gestacked worden met een andere AAS die geinjecteerd word er nooit word gepraat over leverschade en dat wel een punt is bij winny only? Ik ga er vanuit dan 1 orale steroide minder levertoxisch is dan een injecteerbare AAS gestacked met een oral.

Winny only is niet leverschade de reden om het niet te doen. Winny only is gewoon teleurstellend. Verhalen die je soms hoort van 7 kg pakken met winny only. Zijn gewoon ecto's die eerder aten als een tiener met anorexia en met de winny kuur ineens gingen eten en daardoor aankomen.

Wil je maar 2 kg pakken dan moet je gewoon niet kuren. Wil je ren echte kuur pakken dan zou ik test e 500mg/week doen.
 
zelf geen winstrol fan, dacht ook dat een nakuur niet nodig was bij winny.

om te cutten zou ik mast kiezen, 250 test e/ 200 mast e, miss wat gek voor een eerste kuurtje dan.

en gewoon test only doen zoals de meeste zullen aanraden...
 
zelf geen winstrol fan, dacht ook dat een nakuur niet nodig was bij winny.

om te cutten zou ik mast kiezen, 250 test e/ 200 mast e, miss wat gek voor een eerste kuurtje dan.

en gewoon test only doen zoals de meeste zullen aanraden...

Over een nakuur na winny only hoor ik verschillende dingen. Het is toch beter om gewoon na te kuren? Nodig of niet. Aan nakuren zitten toch geen verdere nadelen?
 
Orals hebben nu eenmaal een slechte voordelen/nadelen verhouding.

---------- Toegevoegd om 01:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:07 ----------

Daar kom je wel achter als je zelf die leeftijd hebt.
Nu is het natuurlijk wel zo dat de meesten rond die leeftijd voornamelijk onzin zullen posten, maar ik zou het niet per se om die reden veroordelen. Ik post zelf ook al lang en breed in de AAS sectie sinds m'n 19e.

- Ik ben bekend met leverschade die stanazolol tabs kunnen opleveren. Hoe zit het met de vergroting van het hart en prostaathypertrofie?
Prostaathypertrofie en hartproblematiek zijn in principe non-issues wanneer je een paar weken durende kuur in z'n isolement neemt. Dat zijn dingen die gaan spelen bij langdurig gebruik en zijn nu niet direct middel gebonden, maar voornamelijk een functie van het middel, dosering, en tijdsspanne van gebruik. Met name het cardiovasculaire systeem (je hart en bloedvaten) is iets wat een serieuze issue zal zijn op de lange termijn. Denk hierbij niet alleen aan hypertrofie, maar ook aan het verslechterde lipidenprofiel en effect op de bloedstolling.

Zoals ik al aangaf wil ik winstrol tabs gaan gebruiken, iemand die mij dit afraad? of juist voor een eerste kuur een andere AAS aanbeveeld?
Stanozolol, en eigenlijk alle orals, hebben nu eenmaal in vergelijking met de 'injecteerbare' AAS zoals testosteron vooral meer nadelen. Orals kennen hun plaats in bodybuilding, maar niet in isolement bij mannen die op zoek zijn naar massa en/of kracht. Testosteron is simpelweg de gouden standaard voor een eerste kuur.
 
Over een nakuur na winny only hoor ik verschillende dingen. Het is toch beter om gewoon na te kuren? Nodig of niet. Aan nakuren zitten toch geen verdere nadelen?

kan ook wel op je gemoed werken, droevig worden enzo, hormonen spiegel uit balans,
als het niet nodig is zou ik het ook niet doen. maja is men ervaring dan :)

bespoedigd normaal het herstel wel maar dan denk ik toch bij zwaardere kuurtjes en langer dan 6 weken.
 
Waar heb ik dit gezegd dan? Ik zou eerst beter lezen voor je iets zinnigs wil zeggen. Ik heb ook in vogelvlucht eens opgezocht hoe groot de kans is op prostaatvegroting en kon er niet rap iets over vinden.

Dat heb jij niet gezegd, dat zeg ik. Dat is de reden dat je hier op je 18e nog helemaal niet hoort te zijn. En als je zelfs bij een beruchte AAS als winstrol niks kan vinden over prostaat vergroting dan kan je wel bijdehand op mijn leeskwaliteiten wijzen......daar draait het net om bij 18 jarige knulletjes als jij. Net uit de luier en gelijk een super grote bek en totaal geen moeite nemen je eens te verdiepen....Verder had ik je gisteren al reported vanwege je leeftijd. Nu helemaal klaar met jou....

Vooruit dan maar:
Winstrol or Stanozolol is an anabolic steroid used to get lean and hard, it’s mainly used as an oral during cutting cycles to lose body fat. It’s as variant of Dihydrotestosterone (DHT)
http://www.evolutionary.org/winstrol-stanozolol

Dihydrotestosterone (DHT), a metabolite of testosterone, is a critical mediator of prostatic growth. DHT is synthesized in the prostate from circulating testosterone by the action of the enzyme 5α-reductase, type 2. This enzyme is localized principally in the stromal cells; hence, those cells are the main site for the synthesis of DHT. DHT can act in an autocrine fashion on the stromal cells or in paracrine fashion by diffusing into nearby epithelial cells. In both of these cell types, DHT binds to nuclear androgen receptors and signals the transcription of growth factors that are mitogenic to the epithelial and stromal cells. DHT is 10 times more potent than testosterone because it dissociates from the androgen receptor more slowly. The importance of DHT in causing nodular hyperplasia is supported by clinical observations in which an inhibitor of 5α-reductase such as finasteride is given to men with this condition. Therapy with a 5α-reductase inhibitor markedly reduces the DHT content of the prostate and, in turn, reduces prostate volume and BPH symptoms
http://en.wikipedia.org/wiki/Benign_prostatic_hyperplasia

---------- Toegevoegd om 06:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:56 ----------

Nu zeg ik niet dat je na een paar weken automatisch prostaat problemen krijgt door winny maar als je gevoelig bent en je wellicht al een prostaat issue hebt het zeker kan spelen. Ik heb met winny pijn met plassen en kan niet doorplassen. Ik had al een prostaat ontsteking gehad jaren terug en ik weet dat ze met een catheter bij ziekenhuisopname 2 jaar terug last hadden met inbrengen ivm prostaat. Ik weet dat winny me problemen geeft maar dat hoeft niet als je jong bent en nooit last hebt van dit soort oude mannen gezeik....

---------- Toegevoegd om 06:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:03 ----------

Over een nakuur na winny only hoor ik verschillende dingen. Het is toch beter om gewoon na te kuren? Nodig of niet. Aan nakuren zitten toch geen verdere nadelen?

Clomid en Nolva zijn ook medicatie die leverbelastend zijn in principe. Na een oral speelt dit mee maar toch zou ik nakuren.....3 weken clomid 25mg of nolva 10 a 20 mg 3-4 weken......kuren met winny levert je heel bescheiden gains, niet nakuren en herstel kost gains.....die balans zorgt ervoor dat je denk ik met winny only zonder nakuur te weinig overhoud om er echt iets aan te hebben. Maar je hebt gelijk je hoort verschillende dingen, vele leden op DBB vinden nakuren na winny niet nodig.
 
Back
Naar boven