Kingo
Novice
- Lid geworden
- 15 jun 2021
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 22%
Beste,
Ik ben 190CM 106KG 22% bodyfat.
Best breed gebouwd.
Ik train 4 Á 5x per week.
Wat is de veiligste anabole kuur wat algemeen goed & bekend is en ook qua werking redelijk goede resultaten geeft.
Ik hoef niet Arnold Swarzchnegger te worden maar ik wil groeien in spiermassa.
Er wat bulkier uit zien voor mijn lengte is dat iets wat ik graag wil.
Ik twijfelde tussen Dianabol, Anavar of Winstrol, maar goed ik heb niet zoveel verstand zoals jullie dat zullen hebben.
Ik hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden en mij kan vertellen wat ik kan bestellen voor spiergroei !
En ook de dosering en hoeveelheid per dag ik moet innemen.
THANKS!
- Wat je leeftijd is 24
- Hoe lang je traint (hiermee wordt bedoeld serieuze training, geen half werk) 1 jaar serieus
- Hoeveel gewicht je op natuurlijke wijze in die periode hebt gewonnen (+ je vet %) Van 28% naar 22% in 1 jaar tijd
- Een voorbeeld van wat je op een doordeweekse dag allemaal eet, volkoren brood met kipfilet, kipfilet wraps gegrild, pasta met kip/garnalen, gegrilde vleessoorten. Circa 2200 KCAL per dag
- Welke supplementen je al hebt gebruikt - C4 Preworkout, WHEY isolaat van Body&Fit
- Waarom je deze kuur wilt doen - Om spiermassa aan te komen en breder te worden
Ik ben 190CM 106KG 22% bodyfat.
Best breed gebouwd.
Ik train 4 Á 5x per week.
Wat is de veiligste anabole kuur wat algemeen goed & bekend is en ook qua werking redelijk goede resultaten geeft.
Ik hoef niet Arnold Swarzchnegger te worden maar ik wil groeien in spiermassa.
Er wat bulkier uit zien voor mijn lengte is dat iets wat ik graag wil.
Ik twijfelde tussen Dianabol, Anavar of Winstrol, maar goed ik heb niet zoveel verstand zoals jullie dat zullen hebben.
Ik hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden en mij kan vertellen wat ik kan bestellen voor spiergroei !
En ook de dosering en hoeveelheid per dag ik moet innemen.
THANKS!
Laatst bewerkt: