XXL Nutrition

Eerste kuur Inj./droge spiermassa

Bezoekers in dit topic

Eddie32

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
14 okt 2002
Berichten
44
Waardering
0
ik wil droge spiermassa aankomen en kwam deze kuur tegen, heb daar wat vraagjes over.


wk 1-10 test enanthate 500mg/EW -> 2 ml
wk 1-10 equipoise 400mg /EW -> 2 ml
wk 6-12 winny 50mg/ED oral of inj.
wk 13-16 Nolva 40-40-30-20mg/ED

Vraag1: kan dit in 1 spuit per week (4 ml) ? (geen ervaring)
Vraag2: Welke spuit moet ik dan aanschaffen en met welke naalddikte, als ik het in mn achtste zet?
Vraag 3: is dit niet te heftig voor een eerste spuitkuur? Heb een aantal tab only kuurtjes gedaan.
Vraag 4: ik heb ook nog propionaat, zou ik dat bij deze kuur de eerste 3 weken erbij kunnen doen of een anabool vervangen door deze?
Vraag5: ik heb ook Primo's, is deze nog te combineren met e.e.a.?

Zijn wel veel vragen, maar is dus mijn eerste kuur waarbij ik zelf ga injecteren, vandaar.

Mijn gegevens: 32 jr, 90 kilo, 1.84, BF 17.2% train zo'n 12 jr, wil ongeveer 5 kilo winnen met deze kuur, en droog staan. Ik ga 350 gr Eiwitten nemen per dag en rond de 4000 cal. aan schoon voedsel.


Grt. Eddie
 
1.84, 90kg en 17% vet. Hmm, vrij lage stats voor al 12 jaar te trainen. Heb je dan gewoon weinig aanleg en moet je voor elke kilo vechten, train je nog maar sinds kort echt serieus of heb je nog nooit degelijk op je voeding gelet?
 
Inderdaad. Ben je wel altijd even secuur met je voeding geweest? Ik vind het persoonlijk gezien je stats een beetje zonde om voor slechts 5 kg een kuur te doen.
 
ja idd maar misschien bedoelt hij wel 5kg wat blijvende spiermassa is want meestal kom je aardig wat kilo's aan en verdwijnen er ook weer aardig wat. Maar tja 5 kg Kan je volgens mij nog makkelijk uit je voeding halen. vooral aangezien de 90 kg die hij weegt.
 
Inderdaad zou het mooi zijn om 5 kilo droge spiermassa over te houden. Ik heb zelf het idee dat ik qua voeding er alles aan gedaan heb. Toen ik begon met trainen woog ik 60 kilo, en was ik een mager mannentje. In die 12 jaar dat ik train zaten ook periodes bij dat ik niet ging of heel weinig trainde.

Maar heb nu eenmaal besloten om de kuur te doen en zou het fijn vinden als jullie me daar mee hielpen.

Ik heb me een beetje bedacht en ga denk ik navolgende kuur doen:

Week 1-3: 100mg propionaat EOD
Week 1-10 : 400 mg Equipoise /wk
Week 3-10 : 25-50 mg Winstrol/Stromba / E(O)D
Week 5-10 : 50-100 mg Proviron /dag
Nakuur:
Week 12-13 : 20 mg/dag Nolvadex
 
Als ik jou was zou ik toch dat eerste kuurtje doen ziet er in mijn ogen veeel beter uit en de nakuur is daar ook veel beter!

Gebruik je test prop gewoon als 'kickstart'

Wat beteft naalden gebruik deze als je in je bil injecteerd
0.8 x 40 mm
wat betreft injecteren kijk op [Link niet meer beschikbaar]

en www.spotinjections.com

succes
 
Eddie, die winny is dat tabs of inject. En wanneer het tabs zijn, waarom per EOD?!

En, of iemand nu 5kg of 15kg massa wil overhouden na een kuur, das toch zijn keus. Blijft toch slecht voor je lichaam. En het schijnt altijd maar om zoveel mogelijk massa te draaien. Proportionele massa, en kurkdroog zijn, staan bij mij wat dat betreft toch hoger aangeschreven. Maar das natuurlijk persoonlijk.

(Tjah, als je vervolgens drie kuren moet doen om aan 15kg te komen, ja.....owkee....dan hoor je mij ook niet.)
 
Originally posted by Floyd
Eddie, die winny is dat tabs of inject. En wanneer het tabs zijn, waarom per EOD?!

En, of iemand nu 5kg of 15kg massa wil overhouden na een kuur, das toch zijn keus. Blijft toch slecht voor je lichaam. En het schijnt altijd maar om zoveel mogelijk massa te draaien. Proportionele massa, en kurkdroog zijn, staan bij mij wat dat betreft toch hoger aangeschreven. Maar das natuurlijk persoonlijk.

(Tjah, als je vervolgens drie kuren moet doen om aan 15kg te komen, ja.....owkee....dan hoor je mij ook niet.)

tabs of injectie! meer weet ik niet :p
 
De winny is elke dag 50 mg (tabs)!

Ik twijfel nog welke kuur ik ga doen, in ieder geval heb ik de winny al liggen, en ga nu de EQ en de naalden bestellen
Wil over een week beginnen.

Thanx M@k@vElI voor de nuttige info, en Floyd voor de steun!
 
Back
Naar boven