AndroidHealthClinic

Eerste kuur, jullie mening (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

fileserver

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
6 feb 2006
Berichten
8
Waardering
0
Hallo fanatiekelingen,
Begin volgend jaar wil ik beginnen met mijn eerste kuur.
Geplande kuur:

wk 1-10 Testosteron enanthate 250mg per week
wk 1-9 Deca 200mg per week
wk 7-12 winstrol (tabs) 40mg per dag

wk 5-12 HCG 500iu per week

Nakuur
wk13-16 nolvadex 40/40/20/20

Toelichting
Test en Deca worden gelijktijdig eenmaal per week gezet.
Winstrol verdeeld in twee dosissen van 20mg in morgen / avond.
HCG verdeeld in 250iu per week: maandag en donderdag behalve wk12 dan 500iu op maandag ivm met nakuur wk13

Graag jullie inbreng,
Groeten
 
Zou de winstroll eruit laten voor een eerste kuur, ziet er goed uit voor de rest.
 
Ziet er goed uit, goed over nagedacht. Nolva kan eventueel een weekje eerder..
 
Goed overnagedacht, maar wat zijn je stats?
 
Zou de winstroll eruit laten voor een eerste kuur, ziet er goed uit voor de rest.

Ziet er goed uit, goed over nagedacht. nolvadex kan eventueel een weekje eerder..

Mijn idee. :)

Ik zou alleen de hcg achterwegen laten en pas gebruiken als het echt nodig is.
Ik ben niet zo'n fan van hcg gebruik, maar dat is aan ieder zelf.

Succes!
 
Leuke kuur, maar waarom begin jij niet gewoon met 500 test in de week, 10wk lang.
Vind ik zelf de beste beginners kuur.
Succes
 
Ja ben ik ook van mening omdat je niet weet hoe goed je tegen de 19 nor kunt... maar op zich een net kuurtje!! ;)
 
ik vind dit wel een goede beginnerskuur hoor.. alleen die hcg zou ik eruit laten
 
Ja ben ik ook van mening omdat je niet weet hoe goed je tegen de 19 nor kunt... maar op zich een net kuurtje!! ;)

Denk dat het hele 19nor verhaal een beetje overtrokken word de laatste tijd.
Tuurlijk moet er wel ff opgelet worden maar om nou gelijk over het 19nor verhaal te beginnen bij een deca testo kuurtje van 250/200 lijkt me een beetje overdreven.
 
Wat zijn je stat's?
 
Denk dat het hele 19nor verhaal een beetje overtrokken word de laatste tijd.
Tuurlijk moet er wel ff opgelet worden maar om nou gelijk over het 19nor verhaal te beginnen bij een deca testo kuurtje van 250/200 lijkt me een beetje overdreven.

Idd! Je moet je eventueel zorgen gaan maken wanneer je echt hoog gaat doseren. 200mg zal nauwelijks tot problemen gaan zorgen.
 
Bedankt voor jullie reacties.
Een tweetal zaken hebben mij aan het denken gezet:

Nakuur
Omdat test en deca beide gelijktijdig en in het begin van de week gezet gaat worden, kan er 1 week eerder worden begonnen met de nakuur. De 2 weken regel voor de enanthate en 3 voor de decanoate, blijft gehandhaafd.
Dit betekend automatisch dat er 1 week eerder wordt begonnen met de winstrol en eventueel hcg.

HCG
Het is inderdaad vanwege de deca dat ik er hcg heb bijgezet. De vraag is of 200mg wel in staat is om voor nare bijwerkingen te zorgen die de nakuur nadelig kunnen beinvloeden. Persoonlijk, afgaande op jullie reacties, denk ik van niet.

Concreet
1 week eerder beginnen met nakuur en winstrol.
HCG achter de hand.
 
Bedankt voor jullie reacties.
Een tweetal zaken hebben mij aan het denken gezet:

Nakuur
Omdat test en deca beide gelijktijdig en in het begin van de week gezet gaat worden, kan er 1 week eerder worden begonnen met de nakuur. De 2 weken regel voor de enanthate en 3 voor de decanoate, blijft gehandhaafd.
Dit betekend automatisch dat er 1 week eerder wordt begonnen met de winstrol en eventueel hcg.

HCG
Het is inderdaad vanwege de deca dat ik er hcg heb bijgezet. De vraag is of 200mg wel in staat is om voor nare bijwerkingen te zorgen die de nakuur nadelig kunnen beinvloeden. Persoonlijk, afgaande op jullie reacties, denk ik van niet.

Concreet
1 week eerder beginnen met nakuur en winstrol.
HCG achter de hand.


Lekker eerste kuurtje bro en de HCG gewoon achter de hand houden....
 
De vraag is of 200mg wel in staat is om voor nare bijwerkingen te zorgen die de nakuur nadelig kunnen beinvloeden. Persoonlijk, afgaande op jullie reacties, denk ik van niet.

Daar kom je zelf alleen achter door het te proberen kerel. ;)
 
Back
Naar boven