MuscleMeat

Eerste kuur(log) Test E Dbol

Bezoekers in dit topic

veel te veel hcg on cycle
 
2x500iu is prima :)
 
Waarom om de 6 dagen en niet gewoon 1x pw 500mg?

2x500 is prima
 
Omdat ik zo de dosis net wat hoger houd maar niet mn cycle meteen naar 16 weken ofzo wil trekken.
 
Vreselijk beurs is mijn heup inmiddels door de injectie haha. Kwam pas na 5 uurtjes aanzetten en loop nu zo mank als kan. Maar plek zelf is rustig en je ziet er niks aan. Morgen hopelijk minder
 
Omdat ik zo de dosis net wat hoger houd maar niet mn cycle meteen naar 16 weken ofzo wil trekken.
Ik snap deze logica niet zo goed. Waarom zou de dosis hoger moeten dan 500? En waarom zou je opeens 16 weken moeten runnen als je 500 e7d doet ipv e6d?
 
De een kiest voor 2x pw zetten, de ander om de 5 dagen en de meeste gewoon om de 7 dagen. Nou is 12 weken 500mg per 7 dagen gewoon prima hoor maar wil het net iets wat opschroeven, dat doe ik dan liever door om de 6 dagen 500 te zetten dan bijv 600 om de 7 dagen. Persoonlijke keuze. Zit niet zozeer een heftige logica achter maar wel een gedachte. Het is niet dat ik met 1gr test ana het kuren ben he haha ;) hoop je een antwoord te hebben kunnen geven!
 
Zometeen een pull training pakken, dbol zit nu anderhalve dag in het systeem, ga er natuurlijk nog niks van merken maar toch. Merk wel dat ik een soort opgejaagde druk heb in me en dat is zeker geen placebo. Best irritant maar misshien wel lekker tijdens het trainen straks. Lees dat dit vaak vanzelf rond een week weer weg is. Lopen gaat al iets beter maar nog wel flink beurs haha
 
De een kiest voor 2x pw zetten, de ander om de 5 dagen en de meeste gewoon om de 7 dagen. Nou is 12 weken 500mg per 7 dagen gewoon prima hoor maar wil het net iets wat opschroeven, dat doe ik dan liever door om de 6 dagen 500 te zetten dan bijv 600 om de 7 dagen. Persoonlijke keuze. Zit niet zozeer een heftige logica achter maar wel een gedachte. Het is niet dat ik met 1gr test ana het kuren ben he haha ;) hoop je een antwoord te hebben kunnen geven!

Nee het is een verwaarloosbaar verschil. Daarom zou ik voor het gemak kiezen. Desalniettemin ben ik wel benieuwd wat het je gaat brengen, dus ik houd het in de gaten hier.
 
Updateje, ik merk dat ik een hogere rusthartslag heb, normaal zat ik tussen de 50-62 en zit nu tussen de 70-80. Ik lees dat dit meer voorkomt en maak me er dus niet druk om. Gezien 60-100 normaal is.
 
het is ook gewoon spannend een eerste keer man. Daar verhoogt je hartslag ook van. Is inderdaad niks om je druk om te maken.
 
Na 2-3 dagen voelen je spieren al wat harder enz dus wat dat aan gaat doet het zijn werk natuurlijk al. Lekker afwachten en na een week of drie ga je wel goed kracht pakken. Have fun!
 
weet niet of ze het hier al hebben voorgesteld maar zou toch 0.5mg adex eod laten meelopen
 
Tnx voor de input, echter laat ik niks meelopen preventief voordat het nodig gaat zijn, dingen als gyno en acne houd ik nouwlettend in de gaten, mocht er wat optreden heb ik nolva klaarliggen
 
Toevoeging: het preventief laten meelopen heb ik nooit zo begrepen ook, net als dbol komen een hoop van de effecten die je juist wilt zoals grote pumps en kracht mede ook door oestrogeen zover ik weet, om dat dus te gaan blocken maakt het nemen van dbol in mijn ogen dan dus beetje zinloos haha
 
Back
Naar boven