MuscleMeat

Eerste kuur(log) Test E Dbol

Bezoekers in dit topic

ja ok maar heb je dan ook genoeg actief hormoon in je om zijn werk te doen ? 10 mg bij een half waarde van 4 a 6 uur is bijna niks aan actief hormoon . uitgaande van 40 mg verdeeld over de dag .ik verdeelde het eerst ook maar sterk aan het overwegen als ik het weer eens doe toch 50 mg in een keer pre work out te pakken
 
Zal voor de sake of science morgen eens een keer de hele mikmak voor mn training nemen, laat hier wel even weten of het me beviel
 
Zie je in de spiegel ookal goed resultaat?
 
Big cat heeft altijd geroepen om dbol pre workout te nemen alles in 1 keer dus
 
Vandaag eens de 30mg van de 40 pwo genomen, merk daarmee niet echt verschil, kracht gaat nogsteeds goed omhoog dat wel! Zal morgen eens alles pwo nemen dus 40mg en zien wat dat doet.

Verder moet ik zeggen dat ik de sides echt erg vind meevallen. Heb zelf ook nog eens last van een vorm van anxiety en dit is tijdens de kuur stukke minder, win win dus voor mij.
 
Hoe Lang voor de training heb je ze genomen ?
Zijn er überhaupt mensen die minder dan 50 Mg pakken, dacht dat 50 wel zo beetje de start dosis was...
 
Uurtje ervoor, 30min is onzin dan is het nog nieteens afgebroken zowat en veel langer dan een uur zie ik t nut niet zo van in ook. Wat ik weet is dat voor een beginner net als ik 30-50 wel de dosis is dus pakte daar tussenin. Meer dan 50 schijnt naar mijn weten niet veel goeds te zijn ivm de sides. (Ook kuurlengte afhankelijk ofcourse) ook zal het wel voor iedereen verschillen. Ik ga volgende keer zeker wel 50 a 60mg pakken omdat ik merk dat tot nu toe mijn lichaam geen enkel probleem lijkt te hebben met 40mg
 
Hoe Lang voor de training heb je ze genomen ?
Zijn er überhaupt mensen die minder dan 50 Mg pakken, dacht dat 50 wel zo beetje de start dosis was...
40 mg is ook wel te doen
Vandaag eens de 30mg van de 40 pwo genomen, merk daarmee niet echt verschil, kracht gaat nogsteeds goed omhoog dat wel! Zal morgen eens alles pwo nemen dus 40mg en zien wat dat doet.

Verder moet ik zeggen dat ik de sides echt erg vind meevallen. Heb zelf ook nog eens last van een vorm van anxiety en dit is tijdens de kuur stukke minder, win win dus voor mij.
dbol doet dat , ben meestal wat jovialer ook
 
Dbol neem je doorgaans voor de krachtgainz en niet voor de massa, alles pre workout dus.
 
Uurtje ervoor, 30min is onzin dan is het nog nieteens afgebroken zowat en veel langer dan een uur zie ik t nut niet zo van in ook. Wat ik weet is dat voor een beginner net als ik 30-50 wel de dosis is dus pakte daar tussenin. Meer dan 50 schijnt naar mijn weten niet veel goeds te zijn ivm de sides. (Ook kuurlengte afhankelijk ofcourse) ook zal het wel voor iedereen verschillen. Ik ga volgende keer zeker wel 50 a 60mg pakken omdat ik merk dat tot nu toe mijn lichaam geen enkel probleem lijkt te hebben met 40mg

Niks negatiefs opmerken wil nog niks zeggen.
 
Vandaag eens de hele 40mg genomen voor het trainen. Ik merk niks aan energie verschil of kracht verschil. Er zijn voor mij alleen maar nadelen aan:

Verspreid over de dag voel ik me de hele dag lekker en energie-rijk. Nu voel ik me op een of andere manier veel vermoeider en ook tijdens het trainen viel me dit op. (Was gisteren met die 30mg ook al)

Daarnaast blijft mijn pis helder de hele dag als ik het verspreid neem en als ik het in 1x neem is het de hele dag appelsap zogezegd, dat moet ook wel wat zeggen.

Ook zijn de pumps niet anders dan normaal.

Daarnaast kreeg ik wel nu opeens een verschrikkelijk libido spike wat ik met het verspreiden niet had, was niet echt uhhh fijn of handig haha.

Vanaf nu ga ik het dus gewoon weer over de dag nemen ipv pwo maar het was het proberen waard! Wie weet is het voor een ander weer helemaal anders!
 
Update na 3 weken.

Alles gaat nog lekker, gewichten kunnen op de meeste oefeningen steeds verhoogd worden nog wat erg mooi is. Helaas is vandaag al wel de laatste dag dbol geweest zat denk ik wat minder in het potje dan 100 pillen dus :/ hopen dat de test dan mooi het werk gaat overnemen nu!

Ook spierpijn is absurpt omdat ik gewoon zoveel harder kan trainen en intenser ook met extreme mind muscle connection dat ik ga twijfelen om mijn ppl 2x pw naar ppl, rust, ppl, rust etc te doen ivm net wat beter herstel.

Libido is sinds een helf weekje ook opeens flink meer dat valt wel op, misschien de test e die begint in te kicken? Wie weet

Gewicht is momenteel 5,5kg zwaarder. Ik wacht even tot het stagneert en dan verhoog ik pas weer met zon 250 kcal. Wil net iets boven onderhoud blijven maar niet teveel. Zie daar het nut niet van in ondanks dat ik aan het kuren ben van hoog erboven zitten, of iemand moet hier een andere mening over hebben? Je hoort vaak dat je tijdens aas flink moet eten maar denk dat 750 boven onderhoud ipv 250 je echt niet veel extra’s gaat meegeven behalve meer fat gain.

Verder is de shape een stuk voller, schouders poppen goed en armen zijn met 0,5cm gegroeid van 41,5 naar 42. Heb het idee dat ik wel wat vetter lijk maar dat zal wel de bloat zijn voornamelijk. Al geeft de weegschaal ook aan dat mijn vp inmiddels met 2% gestegen is maar die veranderd ook al als ik nog niet naar de wc ben geweest oid dus vraag me af of dat accuraat is gezien ik niet veel meer ben gaan eten dan voor de kuur en toen zat ik op onderhoud. (2560 voor kuur en nu 3080)
 
Volgens de weegschaal zijn we nu 6kg zwaarder, netjes imo. Echter geeft de weegschaal mij ook een vp meting, en deze word ook best hoog, geeft nu al 2% meer aan dan begin kuur, dat kan nooit in deze tijd met een 450kcal overschot gerekend op een onderhoud met natty status toen. Kan het zijn dat de weegschaal het extra vocht mee pakt in de vet% meting? Dat lijkt mij wel namelijk haha!
 
Het is wel algemeen bekend dat die weegschalen niet accuraat zijn.
Begint nu allemaal wel steeds leuker te worden denk? Testo knalt nu lekker op volle toeren.
 
6kg in 3 weken, ik zou een beetje oppassen voor vocht en vet. Spiergewicht zal minimaal zijn hoor
 
Inmiddels zowat 4 weken, echter is het veel vocht hoor, maar vet kan dat nooit zijn voor een groot deel. Niet op 450 boven onderhoud
 
Test knalt nu zeker lekker momenteel ja! Heerlijk goedje en heb het idee dat het me meer kracht etc geeft dan de dbol zelfs dus zeer tevreden!
 
Back
Naar boven