MuscleMeat

Eerste kuur(log) Test E Dbol

Bezoekers in dit topic

Zeg het ook niet als soort aanval of iets. Daar heeft niemand iets aan. Meer omdat je zegt 100% massabehoud te willen na deze kuur, met zulke aromatiserende middelen is de kans klein dat het je lukt. Omdat het, precies, veel vocht is ja.

Maar goed je hebt nog wel even om te knallen als je toch niet off gaat haha
 
Achja na deze kuur die nu alleen nog uit Test E bestaat ga ik cruisen op 200 oid pw test e, dus vocht blijft sws wel. Maar dat ik er een deel van verlies is ook niet erg het is maar vocht, die spiermassa van deze kuur verwacht ik gedurende cruise waarin ik langzaam wil cutten wel te houden. Daarna een cut blast om echt goed droog te komen omdat ik zoals eerder vermeld vanaf dan (doel 7% oid) niet meer hoger wil komen dan 11%. Ik zag het niet als een aanval trouwens haha.
 
Achja na deze kuur die nu alleen nog uit Test E bestaat ga ik cruisen op 200 oid pw test e, dus vocht blijft sws wel. Maar dat ik er een deel van verlies is ook niet erg het is maar vocht, die spiermassa van deze kuur verwacht ik gedurende cruise waarin ik langzaam wil cutten wel te houden. Daarna een cut blast om echt goed droog te komen omdat ik zoals eerder vermeld vanaf dan (doel 7% oid) niet meer hoger wil komen dan 11%. Ik zag het niet als een aanval trouwens haha.
Ik zou lekker op onderhoud zitten tijdens je cruise maat. Laatste week van je cruise je kcals al wat afbouwen en dan tijdens je cutblast lekker cutten.
 
Is ook deels het plan hoor, gelijdelijk afbouwen, denk voor een weekje of 10 te cruisen dus de helft daarvan ivm afbouwen zal toch boven of op onderhoud zijn ;). Al zou massa verlies (spiermassa voor de duidelijkheid haha) echt wel nihil zijn gezien mijn stats op een 200mg pw test dose en een lichte kcal deficit denk ik.
 
Als je echt je VP in de gaten wil houden, kun je het best door een ervaren iemand huidplooimeting laten uitvoeren.
 
God alle jezus dit is niet vol te houden, wat een trek krijg ik van die Test E zeg, om de 2 weken heb ik altijd een cheat day maar heb nu al weer een hoop klaar staan voor de tweede dag op rij voor vanavond... dus niet echt goed maar hierna maar eens even goed zondigen want zo is t niet goed haha. Wou dat ik t kon onderdrukken houd me de hele dag bezig die trek
 
God alle jezus dit is niet vol te houden, wat een trek krijg ik van die Test E zeg, om de 2 weken heb ik altijd een cheat day maar heb nu al weer een hoop klaar staan voor de tweede dag op rij voor vanavond... dus niet echt goed maar hierna maar eens even goed zondigen want zo is t niet goed haha. Wou dat ik t kon onderdrukken houd me de hele dag bezig die trek
Veel lowcarb groenten eten, zoals komkommers. Wat drinken kan de eetlust ook iets onderdrukken, maar weet wat de impact is indien je al veel vocht vasthoudt. Je eerste eetmoment op de dag zover mogelijk uitstellen kan ook helpen.
 
Misschien beter je kcals iets gelijkmatiger verhogen zodat je niet 1xpw hoeft te cheaten
 
Ik zal nog eens een updateje delen.

Er is namelijk niet zoveel te melden nog. Wel dat ik erg lekker op de Test E lijk te reageren, imo beter spul dan de dbol, ook voor kracht terwijl dbol daar toch wel beetje bekend om is. Bench in sets (4x5) nu met 12,5kg omhoog, isolatie gaat lekker ook! Net als bench zat ik op de legpress ook vast voor de kuur, daar zit nu al weer 25% meer gewicht op in sets makkelijk! Gaat nu erg lekker. Gewicht is ook al stukke hoger en puisten worden gaande weg ook meer en meer. Vandaag benen getraind en de pomp was zo intens dat lopen niet meer mogelijk was zelfs!

Enige side waar ik meer last van heb dan de puisten is echt die nonstop trek, ik heb al mn meals al zo aangepast een tijd terug dat ze veel volume bevatten tov kcal maar toch heb ik nonstop cravings. Dat is dus afgelopen week even 1x teveel fout gegaan maar heb dat de dagen erop wel even gecorrigeerd.

Daarnaast blijf ik gewoon mn cheat day doen om de 2 weken welke ik dus ook zondag had, toch even die cravings tegemoet komen, ik eet dan wel erg veel boven onderhoud die dag en dat merk je ook wel aan gewicht (dag erna 89 kg haha) maar resulteerd nu ook 2x harder in kracht in de gym dan dat dat al deed toen ik nog natty was dus dat is wel erg lekker! Vanaf nu iig geen foutjes meer met een cheat tussen die 2 weken in! En mochten we er wat te vet uit komen einde kuur dan cutten we maar wat langer
 
Gewoon hele cheat days..? :emo:
 
Nou, ik zit nu al heel wat dagen zonder slaap, geen eens een uur. Ik wil gewoon niet in slaap vallen ofzo. Lees dat dit wel eens door de test kan komen. En dat dit na gewenning van het lichaam aan de stof wel weer weg gaat. Klopt dan? En is dit herkenbaar? Loop er bij als een zombie en de gains doet het ook niet ten goede..
 
Nou, ik zit nu al heel wat dagen zonder slaap, geen eens een uur. Ik wil gewoon niet in slaap vallen ofzo. Lees dat dit wel eens door de test kan komen. En dat dit na gewenning van het lichaam aan de stof wel weer weg gaat. Klopt dan? En is dit herkenbaar? Loop er bij als een zombie en de gains doet het ook niet ten goede..
Als je letterlijk geen een uur hebt geslapen in de afgelopen tijd is er iets flink fout, dit komt zeker niet door de test alleen.
 
Meerdere dagen geheel niet slapen lijkt mij reden genoeg om naar de huisarts te gaan. Geen psychologische problemen of stress? Hongergevoel in bed of niet?
 
Ik ga vandaag naar de huisarts ja want dit is gwn niet goed. Heb geen stress al word je hier natuurlijk wel gestressed van. Heb door een incident wel ooit anxiety opgelopen zoals eerder vermeld maar ik sliep altijd goed en dit ging de laatste tijd dus juist heel goed (zowat vanaf zelfs). Zag dat dit niet verzonden was en zit inmiddels bij de huisarts. Ga ook eens oordoppen halen omdat elk geluid me inmiddels triggerd door het ergeren en eens een CBD vape halen. Dit blijkt ook goed te werken in dit geval.

Houd sws een weekje rust van trainen. Kon mijn schouder door al die kracht toename toch wel gebruiken :p

Hopen dus dat ik deze week wat beter ga slapen, want inmiddels zowat een week geen slaap word me nu wel finest, merkte er nog niet echt wat van maar sinds gisteren ben ik toch wel aan het aftakelen merk ik. Test blijf ik gwn doorzetten zoals normaal natuurlijk en voeding verander ik niet, al zou ik mss iets willen verhogen ivm het katabole van het niet slapen. Al zal de Test dit wel opvangen hoop en denk ik
 
Geloof me, verhogen gaat niet helpen. Ik zit zelf met een slaapstoornis, slaapmedicatie werkt niet eens. Mijn “slaap” gaat al tijden/jaren zo. Hormonen kunnen dit nu eenmaal ook wat verergeren, je wordt ook zwaarder waardoor er meer druk op je borst komt bijvoorbeeld. Kan allemaal tegen werken.

Slaapmasker werkt bij mij enigszins om ogen gesloten te houden, of wat meer vezels nemen voor het slapen gaan kan ook helpen. Ben benieuwd wat de huisarts voor je doet. Slaapmedicatie kan werken om je ritme soort van te resetten. Op lange termijn, als je een stoornis hebt, is het geen oplossing in elk geval.

Nogmaals, ben benieuwd man
 
Geloof me, verhogen gaat niet helpen. Ik zit zelf met een slaapstoornis, slaapmedicatie werkt niet eens. Mijn “slaap” gaat al tijden/jaren zo. Hormonen kunnen dit nu eenmaal ook wat verergeren, je wordt ook zwaarder waardoor er meer druk op je borst komt bijvoorbeeld. Kan allemaal tegen werken.

Slaapmasker werkt bij mij enigszins om ogen gesloten te houden, of wat meer vezels nemen voor het slapen gaan kan ook helpen. Ben benieuwd wat de huisarts voor je doet. Slaapmedicatie kan werken om je ritme soort van te resetten. Op lange termijn, als je een stoornis hebt, is het geen oplossing in elk geval.

Nogmaals, ben benieuwd man

Slaapmedicatie is idd geen goed idee.Kan er van meespreken. Slaap al slecht van mn 16j. Max 5 u. in stukken. Soms maar 3uur. Slaapmedicatie is een kort termijn lapmiddel. Verslavend ook nog eens.

De slaap is minder diep.
 
Ik krikg nu wel even slaapmedicatie mee. Maar dit wil ik ook dan puur even voor het resetten indd. Niet voor de lange termijn hoor!
 
Ik krikg nu wel even slaapmedicatie mee. Maar dit wil ik ook dan puur even voor het resetten indd. Niet voor de lange termijn hoor!

Bij mij deed het niets voor te resetten. Maar heb dan ook een jarenlang slaapprobleem. resetten komt normaal wat meer bij kijken.
 
In jou geval snap ik dat wel als je het al lang hebt. Ik ben altijd juist een makkelijke en gkede slaper geweest dus ik geef het een kans. Laat hier wel updates komen. Trainen voor een weekje eve stil leggen lijkt me iig wel slim
 
Slaapmedicatie is idd geen goed idee.Kan er van meespreken. Slaap al slecht van mn 16j. Max 5 u. in stukken. Soms maar 3uur. Slaapmedicatie is een kort termijn lapmiddel. Verslavend ook nog eens.

De slaap is minder diep.

Die 3-5 maximaal 5 uur slaap met pauzes is heel herkenbaar ja. Echt frustrerend. Was vroeger ook een goede/makkelijke slaper. Sinds 5 jaar geleden is dit veranderd.

Slaapmedicatie is fucked up inderdaad. Ben er ook aan verslaafd geweest. Pure rommel
 
Back
Naar boven