MuscleMeat

Eerste kuur(log) Test E Dbol

Bezoekers in dit topic

Die 3-5 maximaal 5 uur slaap met pauzes is heel herkenbaar ja. Echt frustrerend. Was vroeger ook een goede/makkelijke slaper. Sinds 5 jaar geleden is dit veranderd.

Slaapmedicatie is fucked up inderdaad. Ben er ook aan verslaafd geweest. Pure rommel

Ik hb hiervoor een slaapcursus gevolgd.
 
Vandaag cbd gepakt en niet die pil, heb al wel wat meer rust ervaren, paar losse uurtjes ipv de hele nacht niks. Als het straks koeler word zal ik wel weer in ritme terugkomen. Gelukkig nu toch even een deload weekje dus verder nog niet veel updates. Wel dat ik ook nu weer gisteren na inject ziek veel pip blijf houden. Hoopte dat dit met de tijd zal minderen maar helaas haha
 
Toevoeging: hoe doen jullie dat dan met die slechte slaap en trainen en evt AAS? Gaat dat dan toch een beetje?
 
Wanneer ik slecht slaap en wel wil trainen, neem ik een Pre Workout.
Als ik slecht slaap en geen PWO neem dan ben ik echt niets meer waard in de sportschool en loop ik rond als een zombie.

In de afgelopen zomervakantie heb ik om een of andere reden 2 weken lang onwijs slecht geslapen, soms 1 tot max. 2 uur per nacht. Daarna ging ik direct trainen met PWO en voelde me heel de dag kiplekker.

Met AAS heb ik zelf geen ervaring, hier kan ik je dus helaas niets over vertellen (neem ook aan dat je geen PWO nodig hebt gedurende de kuur).
 
Top bedankr voor je info! Ik gebruik geen pwo nee, wel nu afgelopen week omdat ik niet sliep voor het trainen wat meer caffeine op (vroeg op de dag). Daarmee kwam ik er wel doorheen indd. Nu voel ik me echter zo brak dat een rustweek even het beste is. Het is ook gwn iets wat in mn hoofd zit. Zoals ik hier al van anderen las met echte slaapstoornissen enz, dat is bij mij niet zo want ik heb altijd goed geslapen en dat was juist makkelijk voor me. Het is ook die warmte die tegenwerkt en heb t mezelf inmiddels mentaal zo moeilijk gemaakt omdat ik steeds toch denk niet te kunnen slapen dat het dus ook niet meer lukt. Dit moet ik gewoon zien te doorbreken
 
Ik ben een goeie slaper maar met AAS slaap ik korter en heb ik meestal meer energie, zeker met test en/of tren.

Zonder aas heb ik zo'n 7u-7u30 en met gaat dat richting 6u
 
Meestal ga ik rond 11 - 12:00 uur naar bed en sta om 05:45 uur op.
En in de vakanties slaap ik dan meestal tot een uur of 09:00 uur (maar voel me dan vaak nog moeier dan in de werkperiode).

Het weer werkt nu ook niet mee in de kuur.
Het is voor het mooie nog te warm (althans, ik vind het te warm en zeker als je in een kuur zit).

Succes ermee!
 
Bedankt! Ik lig in een plas zweet indd dus dat werkt zeker niet mee. Daarom zij ik indd al de combi van jezelf gek maken en dit warme rotweer zal het wel zijn. Hopen dat het einde hiervan eens in zicht komt
 
Eindelijk een positieve update, na gistere een slaap pilletje genomen te hebben toch zeker 5 uur geslapen! Dat is voor mij momenteel echt heel veel haha. En normaal heb ik aan 6 uur ook wel genoeg dus das mooi! Nu de dagen wat koeler worden zal ik dus wel terug vliegen in mijn normale ritme langzaam. Ik denk dat ik alleen vandaag en morgen nog een pilletje pak.

Daarnaast ban ik afgelopen 3 weken (meet 1x pw zelfde tijdstip nuchter in de ochtend) honderd gram afgevallen. Dus niet eens op gewicht gebleven. Ik verhoog dus met 150 kcal vanaf vandaag. Niet teveel maar gewoon rustig wat omhoog
 
Wacht even. Je zit al drie weken op hetzelfde gewicht? Zou wel 300 kcal erop gooien minimaal dan.
 
Ja sorry dat was het plan heb er ook niet bij gezet dat ik dit verdeel over deze week ik verhoog deze week totaal 350 kcal! Bouw dat langzaam op heeft geen reden vind ik zelf gewoon fijn haha!
 
Eindelijk een positieve update, na gistere een slaap pilletje genomen te hebben toch zeker 5 uur geslapen! Dat is voor mij momenteel echt heel veel haha. En normaal heb ik aan 6 uur ook wel genoeg dus das mooi! Nu de dagen wat koeler worden zal ik dus wel terug vliegen in mijn normale ritme langzaam. Ik denk dat ik alleen vandaag en morgen nog een pilletje pak.

Daarnaast ban ik afgelopen 3 weken (meet 1x pw zelfde tijdstip nuchter in de ochtend) honderd gram afgevallen. Dus niet eens op gewicht gebleven. Ik verhoog dus met 150 kcal vanaf vandaag. Niet teveel maar gewoon rustig wat omhoog
Wat voor slaap pilletje heb je genomen?
Voel je jezelf wel fitter?
 
Heb zolpidemtard mee gekregen. Ik voel me vandaag gewoon weer helemaal normaal door dit ‘nachtje’! Hoor ook van iedereen meteen dat ik er beter uit zie dus das top. Merk geen moegeid overdag of al die ander pillen bijwerkingen. Ik hoop dat ik na 3 dagen het te nemen (vandaag en morgen nog) het niet meer nodig heb om te slapen en gewoon weer lekker on track ben.

Morgen ga ik gewoon weer trainen, vind een week deload wel zonde want ik voel me verder best prima nu. En trainen maakt me ook wat vermoeider voor de nacht dus dat helpt mn probleem ook alleen maar meer
 
Heb zolpidemtard mee gekregen. Ik voel me vandaag gewoon weer helemaal normaal door dit ‘nachtje’! Hoor ook van iedereen meteen dat ik er beter uit zie dus das top. Merk geen moegeid overdag of al die ander pillen bijwerkingen. Ik hoop dat ik na 3 dagen het te nemen (vandaag en morgen nog) het niet meer nodig heb om te slapen en gewoon weer lekker on track ben.

Morgen ga ik gewoon weer trainen, vind een week deload wel zonde want ik voel me verder best prima nu. En trainen maakt me ook wat vermoeider voor de nacht dus dat helpt mn probleem ook alleen maar meer
Het ligt er denk aan hoe laat je gaat trainen, anders zit je vol adrenaline als je thuis komt en slaap je sowieso niet.
 
Goedemorgen,

Omdat ik mezelf niet accepteer als ik an die kutpillen zit gisteren niks genomen en toch gewoon naar bed. En heb opzich best geslapen nog (voor nu dan)! Ik word sws altijd al 4 keer ofzo wakker per nacht om te pissen enz dus onderbroken nachten zijn me niet ongewoon. Werd ook deze nacht mss wel 8 keer wakker maar kan me niet herinneren dat ik daarna wakker lag te piekeren dus heb steeds wat losse uurtjes en half uurtjes slaap gehad (bij elkaar minstens 4 uur sowiso eerder 5+). Zie er nog niet goed uit maar voel me al beter dan de afgelopen dagen dus wie weet is het einde in zicht! Vandaag ga ik dus gewoon lekker mijn Pull training pakken. Hoop dat ik door deze week/weken niet teveel heb mieten inleveren!
 
Drink je niet te veel voor je gaat slapen dan?

Ik wordt meestal ook 1x per nacht wakker om te pissen, verschilt van tijd, maar ben wel van mening dat het met drinken te maken heeft.
Tijdens het sporten van (16:45 tot 18:15 uur) drink ik meestal nog zo'n 1 tot 1,5 liter water.
Daarna bij het eten nog wel 1 of twee glazen en dan tot 23:00/23:30 uur nog wel een paar glazen drinken.
Dus ik vind het wel verklaarbaar dat ik moet pissen 's nachts.
 
Ja ik drink veel maar na 5 uur al zowat niks meer haha, mijn blaas is gewoon een beetje raar
 
Updateje,

Nogsteeds slechte slaap, nachten zonder slaap afgewisseld met nachten tussen de 2-5 uur. Maar heb het idee dat ik het wat meer onder controle krijg, word er kalmer in dus komt denk ik wel goed.

Wat ik wel opvallend is is dat ik toch geen kracht verlies, gisteren zelfs meer weten te benchen weer, vandaag nu tijdens pull day gaat het ook best prima. Voel wel dat mijn gewrichten veel meer pijn doen. Maar de test lijkt dus de insomnia wel op te vangen ivm gains. Erg indrukwekkend!
 
Back
Naar boven