XXL Nutrition

Eerste kuur(log) Test E Dbol

Bezoekers in dit topic

Sorry voor de late reactie, beetje druk geweest, nogsteeds aan het cruisen. Merk wel dat de pump en alledaagse volheid iets wat minder is nu. Heb wel in 3 weken in cruise nog prs gezet op de bench zelfs. Nu een weekje ziek geweest dus weet niet wat dat gedaan heeft met me.

Cut blast wil ik niet te heftig doen. Ik ga dan inderdaad laatste 2-4 weekjes alvast afbouwen naar een deficit van zon 600 denk ik zodat ik daar op begin met de blast. Normaal cut ik rond de 400 maar met die test schijn je wat lager in je kcal te kunnen gaan tijdens een cut en het dus wat te versnellen dus daar wil ik wel van profiteren.

Wat ik ga nemen in deze cut blast? Nog niet helemaal sure. Ik ben iemand die voor cutten op een of andere manier best wat tijd nodig heeft vaak. Dus met een uitzicht op de kuur evt wat te verlengen als deze te kort lijkt te gaan zijn wil ik dus niet te heftig gaan doen. Denk gewoon een 500mg test ew voor zolang nodig gaat zijn. Max een week of 14 ofzo. Als iemand nog leuke en of jnteressante toevoegingen heeft hoor ik het graag.

Vind het wel jammer dat ik dan eind cut meteen moet gaan cruisen, had graag dan meteen even de kcal weer geuppt en er meteen wat massa en evt verloren kracht aangeslingerd. Maarja ;)
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Voor zij die interesse hebben wil ik hier evt verder gaan met mijn komende bulk blast, dit word 400 of 500mg TEST E pw + 330mg DHB pw voor 12 weken.

Ik hoor het wel :)
 
Mooi! Ben er ook erg benieuwd naar ondanks de pip lees je verder erg goede verhalen!
 
Eerste injectie dhb gezet, zet het in combinatie met test, 2x pw prikken, 2x 250test/165dhb.

Tijdens de injectie leek het al wat bijtend, daarna opeens even een redelijke pip, en nu niks meer. We gaan het zien, dat had ik met test iig nooit
 
Eerste injectie dhb gezet, zet het in combinatie met test, 2x pw prikken, 2x 250test/165dhb.

Tijdens de injectie leek het al wat bijtend, daarna opeens even een redelijke pip, en nu niks meer. We gaan het zien, dat had ik met test iig nooit

Dat bijtend, kan ook gewoon schoonmaak alcohol zijn die je met de injectie je huid in drukt heb dit ook wel is en voelt verschrikkelijk kut
 
Dat bijtend, kan ook gewoon schoonmaak alcohol zijn die je met de injectie je huid in drukt heb dit ook wel is en voelt verschrikkelijk kut

Ja dat kan ook wel eens, al injecteerde ik niet anders dan normaal maar wie weet inderdaad!

Vooralsnog valt de pip mee, als dit niet erger word ga ik de dhb gewoon in 1x zetten los van test, scheelt gedoe
 
Ben wel benieuwd naar de pip update van morgen :P

Op hoeveel is hij gedoseerd per ml? 165mg lijkt zo'n vreemd nummer
 
Heb niks gezegd, heb nu meer pip op deze doisis dhb dan 750 test in 1x, en zal nog wke erger worden, fml haha

Die dosis is vanwege het splitten van de doseringen naar 2x pw met test omdat ik 330 pak, zat te twijfelen tussen 300 en 350 pw maar met 330 kwam ik exact mooi uit ivm kuur lente en voorraad vandaar! Is gedoseerd als 100mg/ml goud zwart spulleke ;)
 
Heb niks gezegd, heb nu meer pip op deze doisis dhb dan 750 test in 1x, en zal nog wke erger worden, fml haha

Die dosis is vanwege het splitten van de doseringen naar 2x pw met test omdat ik 330 pak, zat te twijfelen tussen 300 en 350 pw maar met 330 kwam ik exact mooi uit ivm kuur lente en voorraad vandaar! Is gedoseerd als 100mg/ml goud zwart spulleke ;)
Ik heb er op 200/ml :o twijfel zelf of ik niet beter eod zou zetten
 
Back
Naar boven