AndroidHealthClinic

Eerste kuur - meningen verzamelen

Bezoekers in dit topic

Stijn2802

Cool Novice
Lid geworden
10 apr 2016
Berichten
48
Waardering
6
Lengte
1m81
Massa
84kg
Vetpercentage
16%
Beste,

Ik train nu ongeveer drie jaar serieus. Ik ben in die drie jaar van 59kg naar 81kg gegaan met nu een BF van 12%. Ik wil graag over een maandje mijn eerste kuur starten maar voor het zover is ben ik wel benieuwd naar wat anderen ervan vinden.

Ik train nu zes keer in de week met zaterdag als rustdag

Maandag - Borst, Schouders, Buik
Dinsdag - Rug, Biceps
Woensdag - Benen, Schouders, Buik
Donderdag - Borst, Triceps
Vrijdag - Rug, Biceps, Buik
Zaterdag - Rustdag
Zondag - Benen, Biceps, Triceps

Het doel van de kuur is het opbouwen van spiermassa. Dit zal hoogstwaarschijnlijk wel gepaard gaan met wat vet toename maar ik ben ook van plan om gelijk na de kuur te gaan cutten.

Ik eet nu op onderhoudsniveau, 3100kcal per dag. Dit wil ik tijdens de kuur iets verhogen naar 3500kcal per dag.

Ik ben van plan de kuur zo op te bouwen:

Week 1 - 4 / D-Bol (30mg / dag)
Week 1 - 10 / Test E (250mg / week)
Week 12 - 16 / Clomid (25mg / dag)

Ben benieuwd naar wat jullie ervan vinden!
 
Laatst bewerkt:
Ik zou lekker 500mg test e pakken. :)
Voor de nakuur, pak deze 2 weken na je laatste inject en kies uit of nolva of clomid. Dit is too much.
Hoelang ben je wel niet bezig per dag in de gym?
 
500 mg testosteron.
 
Volgens mij is het niet heel erg aan te raden om gelijk te cutten na een kuur ivm met je behaalde gains verliezen. Kan het mis hebben correct me if im wrong.
 
kun je dan niet beter eerst cutten voor je begint tot <10%
 
Nooit cutten gelijk na off gaan man
 
Bedankt voor de reacties so far!

Ik heb de post aangepast naar de suggesties. Ik denk dat ik ipv én Clomid én Nolvadex dan alleen Clomid pak en deze inderdaad twee weken na de laatste test shot te nemen.

Ik denk alleen wel dat het verstandiger is om met 250mg test E te beginnen ipv 500 aangezien het mijn eerste kuur wordt en ik nog niet weet hoe mijn lichaam hierop gaat reageren. Is dit een gegrond argument of maakt 250mg of 500mg echt niet uit?
 
Bedankt voor de reacties so far!

Ik heb de post aangepast naar de suggesties. Ik denk dat ik ipv én Clomid én Nolvadex dan alleen Clomid pak en deze inderdaad twee weken na de laatste test shot te nemen.

Ik denk alleen wel dat het verstandiger is om met 250mg test E te beginnen ipv 500 aangezien het mijn eerste kuur wordt en ik nog niet weet hoe mijn lichaam hierop gaat reageren. Is dit een gegrond argument of maakt 250mg of 500mg echt niet uit?

Je kan voor 250 mg kiezen, aangezien je ook al dbol neemt
Wel is het zo dat voor spiermassa een dosering van 500 mg testosteron verreweg superieur zal zijn.
Het verschil is minimaal in sides en comedown, vandaar dat ik ook 500 mg adviseer.
Iets meer bloat misschien, maar dat vindt je blijkbaar niet heel erg als je voor dbol kiest.
 
In dit geval zou ik gezien jouw twijfel kiezen tussen deze opties:
1-4 30 dbol
1-4 250 test
5-10 375 test

Of
1-4 30 dbol
1-10 375 test

Uiteraard kan 250 test ook, maar zou wel eens tegen kunnen vallen na de vierde week dan
 
Bedankt voor de reacties so far!

Ik heb de post aangepast naar de suggesties. Ik denk dat ik ipv én Clomid én Nolvadex dan alleen Clomid pak en deze inderdaad twee weken na de laatste test shot te nemen.

Ik denk alleen wel dat het verstandiger is om met 250mg test E te beginnen ipv 500 aangezien het mijn eerste kuur wordt en ik nog niet weet hoe mijn lichaam hierop gaat reageren. Is dit een gegrond argument of maakt 250mg of 500mg echt niet uit?

Als je niet weet hoe je lichaam gaat reageren dan is het juist niet de bedoeling om 2 verschillende stoffen te nemen. Je weet dan niet waar eventuele bijwerkingen vandaan komen.

Als ik zou moeten kiezen tussen 500mg test, of 250mg test met dianabol, dan zou ik voor 500mg test kiezen. Als eerste kuur zeker :)
 
je eerste kuur zou ik voor 500mg test gaan eens kijken hoe je lichaam reageert

Biomek geeft het ook aan

succes verder
 
Je kan voor 250 mg kiezen, aangezien je ook al dbol neemt
Wel is het zo dat voor spiermassa een dosering van 500 mg testosteron verreweg superieur zal zijn.
Het verschil is minimaal in sides en comedown, vandaar dat ik ook 500 mg adviseer.
Iets meer bloat misschien, maar dat vindt je blijkbaar niet heel erg als je voor dbol kiest.

Ik vindt een beetje bloat inderdaad niet erg, misschien is de suggestie van IkWilGrootWorden wel een goede middenweg waar ik begin met 250mg test en na week vier naar 375mg test ga.

In dit geval zou ik gezien jouw twijfel kiezen tussen deze opties:
1-4 30 dbol
1-4 250 test
5-10 375 test

Of
1-4 30 dbol
1-10 375 test

Uiteraard kan 250 test ook, maar zou wel eens tegen kunnen vallen na de vierde week dan

Dit is denk ik wel een goede middenweg inderdaad.

Als je niet weet hoe je lichaam gaat reageren dan is het juist niet de bedoeling om 2 verschillende stoffen te nemen. Je weet dan niet waar eventuele bijwerkingen vandaan komen.

Als ik zou moeten kiezen tussen 500mg test, of 250mg test met dianabol, dan zou ik voor 500mg test kiezen. Als eerste kuur zeker :)

Daar heb je zeker een punt. Ik wil denk ik toch graag de dianabol erin houden op 30mg (wat niet zo'n hele hoge dosering is?) om de kuur te kickstarten. Zoals de member hierboven gemeld heeft is misschien 375mg test na de vierde week een goede middenweg?
 
Back
Naar boven