Fitness Seller

Eerste kuur met Bulk-schema: Graag uw oordeel :-)

Bezoekers in dit topic

Fulkano

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
30 dec 2008
Berichten
294
Waardering
25
Lengte
1m96
Massa
89kg
Vetpercentage
11%
Hallo,

Ik ga mijn eerste kuur starten en heb daarbij een bulkschema gemaakt, zie bijlage.

Mijn kuur is wat stevig voor de eerste kuur, maar ik wil het (voorlopig) bij 1 kuur houden en er derhalve zoveel mogelijk uit halen. Ik train overigens al zo’n 5 jaar, waarvan 3 intensief. Ik kom helaas nog maar weinig vooruit, met name qua massa. Mijn stats staan natuurlijk bij mijn naam. Ga eerst bp% nog ietswat proberen te verlagen komende 2 weken.

Mijn kuur:

1 – 12 500 Test E
1 – 10 400 Deca
1 – 5 Dboll 40 mg (dagelijks)
14-17 20 mg Nolva

Wat het schema betreft:
Ik ben uitgegaan van het gemiddelde tussen gemiddelde lichamelijke arbeid en lichte training Dit omdat ik een kantoorbaan heb en 5x per week sport (3x fitness, alle spiergoepen 1x, en 2x per week uur tennis, dubbelspel).

Hoe zal ik de Koolhydraten wat aanvullen en waar zal ik wat minderen op eiwitten?

Alle feedback is welkom J

Alvast bedankt.
 

Bijlagen

  • voedingsschema Temp.xls
    235 KB · Weergaven: 95
heb je foto's van je huidige resultaat zonder AAS?
Heb je ook al een voedingsschema gehad de afgelopen 3 jaar?
 
Ik zal eens een foto maken. Ja heb voor ik geblesseerd was aan mijn schouders (nu is dat zo goed als over) ook een voedselschema aangehouden. Deze toen laten maken door een vriend van me die fitnessinstructeur is. Spreek hem echter nooit meer.
 
Is je blessure nu echt over? Goede wel wat stevige kuur maar ik zou het zonde vinden als je niet 100% kan gaan omdat je voorzichtig met schouder moet zijn.

Verder abbo, heb zelf nooit deca gepakt ben benieuwd hoe dbol test en deca je bevalt.
 
Ik ga ook niet trainen voor hij helemaal over is. Ik had diverse "trigger points" (knopen in spieren) en die zijn er met "Dry needling" (doort acupunctuur) uitgehaald. Is zo goed als over, dus nog even geduld :-)

Wat bedoel je met verder abbo? (en dan met name met abbo)
 
Voedselschema!

Anders nog een mueslireep erin gooien voor extra carbs?
 
Laatst bewerkt:
Nou de kogel is door de kerk. Kuur wordt dus:

1 – 12 500 Test E
1 – 10 400 Deca
1 – 2 Dboll 40 mg (dagelijks)
3 - 4 Dboll 30 mg (dagelijks)
14-17 20 mg Nolva

Ik krijg alles volgende week in huis en begin dan de maandag erop.

Ik zal zo'n dagboek bij gaan houden op deze site voor eenieder die dat interessant vindt.

Voedingsschema is iets aangepast. Zou iemand nog de volgende vragen willen beantwoorden wellicht?

- Hoe kan ik zout beperken in het geposte voedingsschema (ivm teveel vocht vasthouden)
- Hoeveel eiwitten (meer of minder)
- Wat zijn betere carbs voor mijn schema? Kreeg een opmerking dat ik niet de juiste koolhydraten in mijn schema had.


Bedankt voor alle hulp zover. Verder kijk ik er enorm naar uit!!!
 
Back
Naar boven