Wil na 4 jaar aan de AS. Ik heb een kuur gekregen oraal voor
Dianabol en Stanozolol. Wat moet ik erbij nemen om mijn lever te beschermen?
Dianabol en Stanozolol. Wat moet ik erbij nemen om mijn lever te beschermen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Originally posted by admin
Ik zou enkel na de kuur mariadistel nemen
Niet waar, na de kuur is je lever nog niet onmiddelijk hersteld en zijn de enzymen nog steeds niet in goede verhouding, mariadistel kan dat herstel bespoedigen.Originally posted by Geoffke
Als je orale middelen neemt is leverbescherming het beste tijdens de kuur. Want tijdens je kuur (oraal) staat je lever onder stress. Na je kuur niet ,omdat orale middelen zeer snel uit je systeem zijn. Dus waarom zou je ze dan na de kuur gebruiken![]()
Wel met alle respect maar dat is een flauwe opmerking, er is een groot verschil tussen 'onder stress' en zodanig gebruiken dat je onherstelbare schade aanricht.Originally posted by Geoffke
Als je orals kuurt staat je lever zowieso onder stress. Of je nu veel gebruikt of weinig. Maar milkthistle vind ik ook maar rommel. Synthergine is veel effectiever.
Originally posted by Geoffke
Als je orale middelen neemt is leverbescherming het beste tijdens de kuur. Want tijdens je kuur (oraal) staat je lever onder stress. Na je kuur niet ,omdat orale middelen zeer snel uit je systeem zijn. Dus waarom zou je ze dan na de kuur gebruiken
darky zei:het beste is idd geen oraal nemen dat is duidelijk maar als je dus om de een of andere reden geen injects zetten mag dan zul je toch iets moeten als je dan toch nemen wilt of zijn er ook middelen die rectaal genomen kunnen worden![]()
darky zei:of zijn er ook middelen die rectaal genomen kunnen worden![]()
darky zei:zijn er ook middelen die rectaal genomen kunnen worden![]()