XXL Nutrition

eerste kuur met Dianabol en Stanozolol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

force

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
11
Waardering
0
Wil na 4 jaar aan de AS. Ik heb een kuur gekregen oraal voor
Dianabol en Stanozolol. Wat moet ik erbij nemen om mijn lever te beschermen?
 
Ik zou enkel na de kuur mariadistel nemen en tijdens de kuur geen vitaminen, kruiden, alcohol en medicijnen.
Ik raad je trouwens die kuur af omdat ze niet erg effectief werkt en vrij toxisch voor de lever is.
 
Originally posted by admin
Ik zou enkel na de kuur mariadistel nemen

Als je orale middelen neemt is leverbescherming het beste tijdens de kuur. Want tijdens je kuur (oraal) staat je lever onder stress. Na je kuur niet ,omdat orale middelen zeer snel uit je systeem zijn. Dus waarom zou je ze dan na de kuur gebruiken???
 
Originally posted by Geoffke
Als je orale middelen neemt is leverbescherming het beste tijdens de kuur. Want tijdens je kuur (oraal) staat je lever onder stress. Na je kuur niet ,omdat orale middelen zeer snel uit je systeem zijn. Dus waarom zou je ze dan na de kuur gebruiken???
Niet waar, na de kuur is je lever nog niet onmiddelijk hersteld en zijn de enzymen nog steeds niet in goede verhouding, mariadistel kan dat herstel bespoedigen.
Tijdens is het beter van niet te gebruiken want zo verminder je het effect van de as, kuur gewoon niet te lang dan staat je lever niet onder al te grote stress.
 
Als je orals kuurt staat je lever zowieso onder stress. Of je nu veel gebruikt of weinig. Maar milkthistle vind ik ook maar rommel. Synthergine is veel effectiever.
 
Originally posted by Geoffke
Als je orals kuurt staat je lever zowieso onder stress. Of je nu veel gebruikt of weinig. Maar milkthistle vind ik ook maar rommel. Synthergine is veel effectiever.
Wel met alle respect maar dat is een flauwe opmerking, er is een groot verschil tussen 'onder stress' en zodanig gebruiken dat je onherstelbare schade aanricht.
Ik had het trouwens nog niet eens over de dossage maar over de lengte v/d kuur.
Bij lever problemen is de oorzaak vaker langdurig misbruik dan kort gebruik met hoge dosis.
Milkthistle is helemaal geen rommel, de werking is bewezen en het is een heel goed natuurproduct dat vaak wordt gebruikt.
 
Originally posted by Geoffke


Als je orale middelen neemt is leverbescherming het beste tijdens de kuur. Want tijdens je kuur (oraal) staat je lever onder stress. Na je kuur niet ,omdat orale middelen zeer snel uit je systeem zijn. Dus waarom zou je ze dan na de kuur gebruiken???

Omdat leverbeschermers het niveau van cytochrome P450 verhogen, de lever sneller herstelt nadien, maar helaas is dat enzym hetzelfde enzym dat toxines afbreekt in de lever. AAS zijn daar een onderdeel van. Ik snap niet waarom dat zo moeilijk tot jou doordringt.

Uiteraard het beste is nog altijd geen orale middelen gebruiken.
 
Zelf gebruik ik ook Milk Thistle, omdat het zo makkelijk te verkrijgen is. En het zal wel zijn dat leverbeschermers de orals meer afbreken. Maar of het op de weegschaal zoveel gaat uitmaken...
 
Als het ook maar iets uitmaakt dan is het al belangrijk. Waarom zou je niet het maximale uit een kuur willen halen ?
 
het beste is idd geen oraal nemen dat is duidelijk maar als je dus om de een of andere reden geen injects zetten mag dan zul je toch iets moeten als je dan toch nemen wilt of zijn er ook middelen die rectaal genomen kunnen worden ???
 
darky zei:
het beste is idd geen oraal nemen dat is duidelijk maar als je dus om de een of andere reden geen injects zetten mag dan zul je toch iets moeten als je dan toch nemen wilt of zijn er ook middelen die rectaal genomen kunnen worden ???

Mijn God gozer, je weet wel oude threads uit de sloot te trappen :D
 
darky zei:
of zijn er ook middelen die rectaal genomen kunnen worden ???
:roflol:

Darky’s nuttige bijdrage aan een antiek draadje.

Maargoed, die zijn er dus niet….
 
waarom zou je door een bepaalde reden geen injects mogen zetten? en dboll met stanozolol dat trekt op niks.
 
Hehe, slikken dus! :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven