MuscleMeat

eerste kuur na herstelperiode (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mod

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
12 okt 2004
Berichten
21
Waardering
0
hoi gasten

ben eindelijk nog es op het forum geraakt ;)

na een lange rustperiode en terug naturel trainen sta ik weer op een deftig niveau. Maar zou terug naar men vroegere gewicht willen :p

Ik reageerde vroeger enorm goed op aas (12 tot 15 kg massa), doch bij men laatste kuur voor ongeval niet meer zo(4kg). ( deca, winstol, primo en testoviron)

Er is me nu aangeraden om viromon, stanozonol en deca 200 te gaan gebruiken.

Iemand hier ervaring mee, of zijn er producten die beter werken ? Ben van plan om 2 kuurtjes te doen, 1tje in november (8 weken) en een vervolgkuur in maart( 6-8 weken)

Prijs van de producten speelt niet zo veel rol, enkel de kleine moet ook zen vorm behouden, dus geem amerikaanse toestanden :p :p :p

thx guys
 
hey kerel,

allereerst top dat je eerst weer goed naturel bezig bent geweest voordat je begint te kuren. nu zal je merken dat je een veel betere basis hebt gelegd en dus op de lange termijn veel meer uit je kuur haalt.

wil je gaan voor massa? ga dan voor een test/deca kuur, eventueel aangevuld met een frontload aan het begin van deze middelen danwel een kickstart met dbol of iets dergelijks. wellicht een goede anti oestrogeen erbij, echter er is de laatste tijd een flinke discussie hieromtrent gaande over de toekomstige afhankelijkheid daarvan dus lees je daar over in en concludeer dan voor je zelf of je dit wilt ja of nee

succes met puzzelen
 
das mss het probleem, heb al wa verschillende combo's gehad bij vroegere kuren. Welke dosis zou je bijv aanraden voor een deca/test kuur ?

Door men werk zit ik momenteel veel in maleisie en kan dus ook wa minder trainen en eten zoals het hoort :(

greetz
 
Je kan eens denken aan

week 1 tot en met 10 500mg Test Enanthaat
week 1 tot en met 10 400mg Deca

Eventueel kan je er een frontload bij zetten of een kickstart nemen:)
 
Wat bedoel je met de kleine moet in vorm blijven..?

En voor je ballen hebben ze tegenwoordig de HCG bedacht;)
 
met de hoeveelheden wat infinity voorstelt zul je gezien jouw stats mooie resultaten halen. vraag jezelf echter wel af of het zinvol is om te gaan kuren als je niet het maximale eruit kan halen vanwege slechter eten/trainen
 
normaal loopt het project in maleisie af rond eind november, en kan ik dan weer volop aan de slag met trainen, mss word het verlegd, maar zit er niet op te wachten

maarja, hoop doet leven, dus probeer ik alles te regelen en me voor te bereiden om weer eens lekker te bulken
ik kan hier ook wel trainen, maar als je altijd in 30+ zit, is alles behalve aangenaam.
 
Back
Naar boven