AndroidHealthClinic

Eerste kuur ooit info gezocht

Bezoekers in dit topic

hoxyz wat versta jij onder "je lichaam gaat efficienter met voedingsstoffen om bij lager vp".
Over welke voedingsstoffen heb je het? En wat versta jij onder efficienter om gaan met?
Opname van voedingstoffen en het gebruiken zou efficiënter zijn. Ik kan je zo 123 even geen bron leveren, wellicht dat Jwdoetookmee iets meer uitleg kan geven
 
iedereen weer dat je ook op 20%kunt groeien maar ik zou niet hoog aromatiserende middelen gebruiken

kijk maar naar sommige dikke powerlifters denk je dat die niet kuren? of dat het niet werkt bij hun?
 
iedereen weer dat je ook op 20%kunt groeien maar ik zou niet hoog aromatiserende middelen gebruiken

kijk maar naar sommige dikke powerlifters denk je dat die niet kuren? of dat het niet werkt bij hun?
Jezelf volstouwen met ai’s omdat je een te hoog vetpercentsge hebt kan ook ja. Maar dat is ronduit belachelijk.
 
Jezelf volstouwen met ai’s omdat je een te hoog vetpercentsge hebt kan ook ja. Maar dat is ronduit belachelijk.
Valt reuze mee. 10 tot 20mg aromasin meer dan voldoende.
 
Gast, ik heb echt geen idee wat je nu probeert te zeggen. De derde zin begrijp ik wel en klopt deels; oestrogeen is inderdaad iets waar je rekening mee moet houden op zo'n vp, maar dat is echt lang niet het enige negatieve gevolg van zo'n vp.

Dat is met al zijn posts zo, het lijkt nederlands maar er is geen touw aan vast te knopen.

OT: Lijkt me dat de essentie is dat kuren op een hoog VP uiteraard kan maar niet ideaal is.
Stelt zich de vraag waarom je zou gaan kuren op een hoog VP.
Om het maximale uit een cycle te halen lijkt het me zinnig om de ideale omstandigheden zo dicht mogelijk te benaderen.
 
nogmaals ik zou geen hoog aromatiserende middelen gebruiken.
 
Je voeding gaat al nergens over, maar dat is waarschijnlijk ook de reden dat je VP aan de hoge kant is. Op je rustdagen moet je groeien en dan gooi jij je eiwitten even met meer dan 30% omlaag? Ook kan ik dat verschil in kcal niet echt thuisbrengen, vanwaar de reden om dit zo te doen?

Als je toch besluit om het te gaan proberen, ga dan voor 250mg test-e en 200mg mast-e. Dit is op jouw vetpercentage redelijk veilig inzake oestradiol en een prima kennismaking met AAS. Maar nogmaals neem je voeding eerst onder de loep.
 
Beste mensen,

Uiteindelijk ben ik nog niet begonnen aan me "Eerste Kuur"

Wel wil ik jullie bedanken mij in te laten lezen op meningen van mensen. Ik heb mezelf ingelezen daarna ben ik gaan cutten naar 9,5% BF zie mijn andere topic.

Vervolgens ben ik nu weer in de bulk geslagen en laat ik alles even wat het is tot volgend jaar. Wellicht schiet ik dan in een cutkuur met Test 375mg / Deca 200mg nu eerst weer lekker eten @3850-4000kcal elke dag :eating:

Nogmaals bedankt!
 
Back
Naar boven