Fitness Seller

Eerste kuur, paar vragen voor de zekerheid (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ThijsB

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
24 mrt 2013
Berichten
179
Waardering
39
Lengte
1m78
Massa
105kg
Ik ben dus van plan binnenkort mijn eerste kuur te starten daarvoor wil ik een paar dingen zeker hebben.
Zelf train ik nu al een jaar of 4 en ben eerst erg veel afgevallen en heb nu al flink wat spiermassa aangezet.

Mijn doel is op het moment droge massa aanzetten en erachter komen of ik gevoelig ben voor bijwerkingen. Dus daarom kwam ik uit op het volgende:

Week 1-12: Test e 500 om de week
Week 1-6: Winstrol 40mg elke dag
Week 14-16: Nolvadex 30mg - Clomid 100mg elke dag

Mijn vragen zijn:
-Is het verstandig test elke week te zetten met 250mg per keer? Ik lees van alles over stabielere bloedwaardes.
-Kan ik het beste Winstrol nemen of de test combineren met Turanibol vanwege de kracht toename of is dit zinloos? Of allebij?
-Moet de Winstrol inderdaad verdeelt worden tussen ochtend en avond? Dus 2 tabs om 7 uur en 2 tabs rond het avondeten (meestal rond half 8).
-Is HCG nou echt zo noodzakelijk? Of heeft dit meer effect bij een zwaardere kuur? Ik krijg het idee dat dit een hype van de laatste tijd is.
 
Waarom 500mg om de week?
 
Ik meende dat Test e per 2 weken geinjecteerd werd.
 
Neen. Minimaal 1 x per week.
 
Dank u! Daarom check ik het dus graag.
Is het verstandig het dan bij 250mg per week te houden voor de eerste keer?
 
Dank u! Daarom check ik het dus graag. Is het verstandig het dan bij 250mg per week te houden voor de eerste keer?
persoonlijk denk ik dat dat iets te weinig zal zijn. Zet evt 250mg e5d (375mg ew) als je niet zeker bent. kan je na paar weken nog eventueel verhogen als je dat wil :)
 
Ik zou toch gewoon met 500mg per week beginnen. Als je met 250 begint dan ga je na je kuur bij jezelf denken dat je toch beter 500 had kunnen doen. En dat is kut :P
 
Ok ok dan doe ik dat..
En de toevoeging van Winstrol Oid?
 
Voor de rest ziet het er goed genoeg uit. Mijn enige punt was de Test ;-)
 
Man man, of het nou de juiste manier is daar aan toe. MAar ik deed gwn 600 test e met vp van 30% Hurray for me! Prima aangekomen en ben nu aan het droogtrainen op cruise lvl. Heerlijk.

OT : doe gwn lkkr 500, gyno krijg je hoe dan ook als je er echt gevoelig voor bent. En anders idd 2x pw, zorgt dat alles iets stabieler gaat lopen!
 
Ik zou persoonlijk winnie 50mg ED zetten, hoeft ook niet per se 6 weken. Eerste 4-5 weken is genoeg, dus dan kan je mooi wat hoger doseren, heb je een net wat lekkerdere kickstart.

Mocht de hoeveelheid naalden geen probleem zijn, zou ik inderdaad opteren voor vaker dan 1x per week prikken. Het kan, maar je waardes schommelen dan toch nog wel en als je gevoelig bent voor acne of andere sides is het wel aan te raden toch wat vaker te prikken. E5D iets zetten kan dan, maar je kan ook gewoon 2x per week 250mg zetten. Ik weet iig dat ik na 8 weken ben overgestapt op 2x per week, kreeg toch wat last van overmatig zweten 's nachts en wat acne op de schouders en erg vette huid in het gezicht.
 
bewerkt
 
Reden: Privacy
Laatst bewerkt:
Man man, of het nou de juiste manier is daar aan toe. MAar ik deed gwn 600 test e met vp van 30% Hurray for me! Prima aangekomen en ben nu aan het droogtrainen op cruise lvl. Heerlijk. OT : doe gwn lkkr 500, gyno krijg je hoe dan ook als je er echt gevoelig voor bent. En anders idd 2x pw, zorgt dat alles iets stabieler gaat lopen!

:roflol::roflol: Echt retard van het jaar gewoon. Je blijft me verbazen. Alsof gyno de enige rede is waarom je niet zou moeten kuren op een hoog vetpercentage.. en 30%??? Wtf dude :eek:
 
Tjah, het is maar een onderdeel van zijn vraag. Wat toegevende me BD was eerst wat hoog. Maar dat kwam dmv veel zout inname door cashewnoten en curry op me broodjes ei. Na wat aanpassingen en rode bieten sap (Goddelijk spul), is me bd weer netjes, en dan ook zeer netjes.

En het valt te verwachten dat men is like wdfuckkk, maar ik heb zoiets van, my life my reasons my choices. Ik share gwn mijn ervaringen. Over 4 of 6 weken afhankelijk hoe mijn vp is, komt er een test 300 tren 500 kuurtje aan na me cruise ;)
 
wtf heeft zout inname met je vetpercentage te maken, het kwam niet specifiek door je curry en je nootjes maar door een te groot overschot. 30% is gewoon erg dik.
En natuurlijk is het je eigen keus. Maar dat wil niet zeggen dat je het anderen moet gaan adviseren. Dat jij zo dom bent moet je zelf weten.
 
Volgens mij heb jij je ogen in je reeet zitten ofniet ? Je zegt namelijk net zelf " Alsof gyno de enige rede is waarom je niet zou moeten kuren op een hoog vetpercentage"

Dus ik geef nog een neven effect die op mij tijdelijk invloed had door ZOUT inname. Kon je het zo goed lezen jongeman ?
 
Hee jongens, zoek iemand van je eigen lengte.
Oh wacht....:p
 
Midget fight!! :D
 
Back
Naar boven