Fitness Seller

Eerste kuur, primo test (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Chris

Novice
Lid geworden
5 jun 2018
Berichten
13
Waardering
6
Lengte
1m75
Massa
90kg
Ondertussen ben ik bijna 6 weken in mijn eerste kuur.

Wk 1-3: 400mg primo
200 mg test
Wk 4-5: 500 primo
250mg test

Nou ben ik lekker op weg, bijna 6 kilo gepakt en voel mij ontzettend sterk.
Deadlifts zijn van 215 naar 240kg gegaan in 6 weken tijd!
(1 max rep)

Ben van plan deze kuur door te trekken naar 14 weken, echter twijfel ik of ik nog wat zou kunnen aanpassen.

Zou ik er veel winst uit halen om de primo de rest van de kuur te verhogen naar 600mg, en de laatste 3 weken voor mijn nakuur winstrol toe te voegen om er nog harder uit te komen?
 
Ja natuurlijk kun je zo een minimale verhoging doen. Ook winstrol toevoegen kan, maar besef je dat die look ook maar tijdelijk is.
 
nog harder? de laag % is ook niet gezond,
600 primo is laag dacht dat het rond de 800 moest zitten verbeter maar als ik fout ben.
 
nog harder? de laag % is ook niet gezond,
600 primo is laag dacht dat het rond de 800 moest zitten verbeter maar als ik fout ben.

Doorgaans is dit inderdaad waar, echter omdat dit mijn eerste kuur is heb ik er bewust voor gekozen om wat lager gedoseerd te zitten.
Eerst maar eens kijken hoe mijn lichaam hier op reageert, en aangezien dat ik al redelijk wat zwaarder ben gekomen in een korte tijd was dit voor mij persoonlijk de juiste keuze.

Mocht ik zoveel hoger gaan zitten, en dus nog zwaarder ga worden, loop ik ook meer risico op pijn in gewrichten en pezen.

Vorige week vetmeting laten doen en die kwam uit op 6.2%, inderdaad erg laag echter heb ik een bijzonder metabolisme waardoor ik hier vrij weinig voor hoef te doen zolang ik clean eet.
 
mij is het niet gegund om zo droog te staan, Lucky you
 
Ik had persoonlijk primo weggelaten , test only is een prima kuur .daarbij is primo prijzig .
Zou zelf ook vaker primo doen als het niet zo duur was en ik niet zoveel hoefde te doseren ^^
 
Ik had persoonlijk primo weggelaten , test only is een prima kuur .daarbij is primo prijzig .
Zou zelf ook vaker primo doen als het niet zo duur was en ik niet zoveel hoefde te doseren ^^

Mijn initiële plan was primo only, heb mij over laten halen om toch test erbij te zetten.
Ben er zeer tevreden over moet ik zeggen.
Eens, het was een prijzig kuurtje, zeker omdat je genoeg potjes primo nodig hebt.
Stel het maakte je niet uit hoe prijzig primo was, zou je er dan positiever tegenaan kijken?

En je mening over de winstrol op het einde?

Thanks voor je input.
 
ik kijk zeer zeker positief tegen primo aan hoe dan ook , geef namelijk zelf de voorkeur aan low side effect stacks >winstrol op het einde om een een tijdje die harde look te hebben is niet verkeerd maar aangezien het je eerste stack is zou ik gewoon de primo zijn werk laten doen en de winny voor de volgende bewaren.Je leert best veel over een compound als je de boel niet vertroebelt door er nog een compound aan toe te voegen .
 
ik kijk zeer zeker positief tegen primo aan hoe dan ook , geef namelijk zelf de voorkeur aan low side effect stacks >winstrol op het einde om een een tijdje die harde look te hebben is niet verkeerd maar aangezien het je eerste stack is zou ik gewoon de primo zijn werk laten doen en de winny voor de volgende bewaren.Je leert best veel over een compound als je de boel niet vertroebelt door er nog een compound aan toe te voegen .

Bedankt man!
De voornaamste reden om voor primo te kiezen waren inderdaad de sides en omdat die "look" het best bij mij past.

Ik merk dat ik meer en meer wil omdat ik zo lekker ga, maar dat is meer de aard van het beestje.. zo zit ik eenmaal in elkaar:wave2:

Begon met primo only, toen test erbij, daarna primo omhoog en nu aan het kijken naar winstrol, en dat voor een eerste kuur..

Ik ga je advies opvolgen en de rem erop gooien, de primo gaat naar 600 en daar ga ik het bij laten.
Kijken wat ik ervan over ga houden uiteindelijk, en van daaruit weer verder plannen.
Bedankt!
 
Is bv

1-12 Sust 250mg 1x EW
1-10 Primo 800mg 2x4ml EW
14-16 Nolvadex 20mg ED

Dan een mooie cycle ? Of kan best de sust of test ook hoger
 
Primo kan net zolang als test. Test kan evt hoger.
 
500 mg test 2x 250 mg dus splitsen .sustanon heeft kort werkende esters je gaat dus schommelen in in waardes .
die 500 mg heb ik even voor rekengemak gebruikt
 
Bedankt man!
De voornaamste reden om voor primo te kiezen waren inderdaad de sides en omdat die "look" het best bij mij past.

Ik merk dat ik meer en meer wil omdat ik zo lekker ga, maar dat is meer de aard van het beestje.. zo zit ik eenmaal in elkaar:wave2:

Begon met primo only, toen test erbij, daarna primo omhoog en nu aan het kijken naar winstrol, en dat voor een eerste kuur..

Ik ga je advies opvolgen en de rem erop gooien, de primo gaat naar 600 en daar ga ik het bij laten.
Kijken wat ik ervan over ga houden uiteindelijk, en van daaruit weer verder plannen.
Bedankt!
Heb je veel spiermassa verloren na je kuur??
 
Heb je veel spiermassa verloren na je kuur??
Ben in deze kuur van 80kg, naar 92,2kg gegaan, met 5% vet.
Over het algemeen heb ik het meeste vastgehouden, vetpercentage is uiteindelijk uiteraard gestegen. Maar heb er 88kg aan overgehouden, deze 8kg winst is bijna alleen maar droge massa geweest.
 
Ben in deze kuur van 80kg, naar 92,2kg gegaan, met 5% vet.
Over het algemeen heb ik het meeste vastgehouden, vetpercentage is uiteindelijk uiteraard gestegen. Maar heb er 88kg aan overgehouden, deze 8kg winst is bijna alleen maar droge massa geweest.
Wow top dat je op 88kg bent gebleven!
 
Back
Naar boven