Fitness Seller

Eerste kuur stanozolol. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

melly

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
5 apr 2008
Berichten
22
Waardering
0
Hallo allemaal,

Gezien de vele topics hier over durf je bijna er geen vragen meer over te stellen. 
Maar toch zit ik met wat vraagjes. 

Ten eerste heb ik al veel gelezen met als zoekterm stromba,winstrol en stanozolol. 
En  wat je vindt zijn heel veel tegenstrijdige berichten. 
Wel opbouwen,niet opbouwen,wel of niet afbouwen,wel en geen na kuur nodig...en ook wel en niet geschikt als eerste kuur. 
Ik heb net zo veel voor als tegens hier over gevonden. 
Anyway,ik heb mijn eigen ideen hier uit getrokken en ben gegaan voor 6 weken stanozolol tabs. 
Eerste dag 20 mg,2e en 3e dag 30 en dan over op de 40mg voor 6 weken en afhankelijk van het resultaat ophogen naar 50. (ben zelf erg groot dus ik denk dat 50 voor een groot lichaam mischien beter uitpakt. 
Verder bouw ik niet af en heb ook geen na kuur. 
Kwa eten zit ik hoog in mijn eiwitten en ik train elke spiergroep 2x in de week. 
Dit even ter info mocht dit nodig zijn. 

Wat ik nog graag wil weten is:
-Ik zit nu op dag 4 en  ik vroeg me af wanneer je begint te merken dat het aanslaat en waar aan merk je dit als eerst. Kracht?..pomp?..
-Ik heb tabs van het merk Body research 5mg en ik vroeg mij af of mensen hier ervaring mee hebben. 
Afgezien van heel veel advertenties op het internet kon ik geen gebruikerservaring hier over vinden. 
-ik had bedacht dat ik elke dag op 2 vaste tijdstippen de tabs innam ongeacht of ik een sportdag had of niet. Echter nu las ik dat innemen op je rustdagen onzin is. 
Wat is nu beter...vast patroon door blijven slikken of op de rustdagen het aanpassen. En op welke manier dan. 

Ik hoop dat iemand mij hiermee wil helpen. 

Gr. Melvin
 
Gewoon 6 weken hetzelfde, op trainings en rustdagen, je wilt tenslotte zo weinig mogelijk schommelingen. Als je de halfwaardetijd van winstrol opzoekt kun je uitrekenen hoe je ze het best kunt verdelen.

Merk ken ik niet, maak fotos en post in de echt/nep sectie.

Nakuur zou ik me nog eens goed inlezen over cortisol.

Dan als laatste mijn mening over winstrol only..... Elke kuur is een aanslag op je lichaam, als je kuurt, kuur dan goed. Ik vindt dat je van winstrol only te weinig overhoudt om daar je lever zo erg voor te belasten.
 
20mg sochtends en 20mg bij je avondeten

het liefst direct na het eten ivm je lever ;)
 
Het merk ken ik niet,en op dagen dat je niet traint slik je gewoon door,anabolica is om sneller te herstellen.
Dus je neemt het gewoon in zoals je het nu doet...
Na een week moet je wel iet merken,je hebt een betere pomp en je word harder...
Met je eten neem je wat meer dan normaal en rustig opbouwen,niet meteen vreten als een wilde want je lichaam moet overal aan wennen...
 
Moet zeggen dat je van winny only niet heel veel merkt, zelf weinig pomp en kracht opgemerkt. Was ook een lichte cut, dus zal anders zijn in bulk.

En zoals de rest al zegt, ook innemen op je rustdagen.
 
winny heeft eigenlijks geen klassieke halfwaarde tijd,maar wil je dat er toch aan plakken ong 9uren bij oraal gebruik dus opdrinken/pillen slikken.
 
Yep ken ze wel,maar dan was de kl anders gr en geel van kl en dan 5mg en 10mg...
Gaat veel nep rond van het thaise spul dus is altijd uitkijken,kan je beter de ug merken uitkiezen alhoewel dat ook niet altijd goed is natuurlijk....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Link aangepast.

Bedankt voor de reacties.
Gewoon doorslikken dus :)

Als ik na 2 weken nog niets merk is het dan beter te stoppen of toch door gaan?
 
Opbouwen hoeft niet, meteen op 40mg per dag gaan zitten. S'morgens en s'avonds en probeer alcohol op een minimum te houden.
 
Gewoon 6 weken hetzelfde, op trainings en rustdagen, je wilt tenslotte zo weinig mogelijk schommelingen. Als je de halfwaardetijd van winstrol opzoekt kun je uitrekenen hoe je ze het best kunt verdelen.

Merk ken ik niet, maak fotos en post in de echt/nep sectie.

Nakuur zou ik me nog eens goed inlezen over cortisol.

Dan als laatste mijn mening over winstrol only..... Elke kuur is een aanslag op je lichaam, als je kuurt, kuur dan goed. Ik vindt dat je van winstrol only te weinig overhoudt om daar je lever zo erg voor te belasten.

Wat ik grappig vind is dat iedereen altijd roept erg belasten.
Zijn er bronnen hoe erg een lever dan belast word met een bepaalde dosis. Ik vind dit namelijk zo'n uitspraak van horen (lezen) en zeggen.

Kijk je hebt zware medicijnen voor de lever die somige mensen hun leven lang moeten eten zoals indd stanozolol bij aids patienten
 
Laatst bewerkt:
Dit opbouwen van 3 dagen was ook meer om te kijken of er geen gekke dingen gebeuren.
Vandaag zit ik ook op de 40mg.
20 sochtends en 20 bij het avondeten.
 
Wat ik grappig vind is dat iedereen altijd roept erg belasten.
Zijn er bronnen hoe erg een lever dan belast word met een bepaalde dosis. Ik vind dit namelijk zo'n uitspraak van horen (lezen) en zeggen.

Kijk je hebt zware medicijnen voor de lever die somige mensen hun leven lang moeten eten zoals indd stanozolol bij aids patienten

Deze mensen krijgen dan ook ondersteunende pillen.
 
Dan als laatste mijn mening over winstrol only..... Elke kuur is een aanslag op je lichaam, als je kuurt, kuur dan goed. Ik vindt dat je van winstrol only te weinig overhoudt om daar je lever zo erg voor te belasten.

Wat een bullshit. Als je drinkt drink dan goed en ga niet op wat pinten zitten want je belast je lever toch al zwaar. Dus hop aan de sterke drank. En omdat je toch al bezig bent neem dan ook gelijk wat snuif erbij want dan kun je meer zuipen..
 
Deze mensen krijgen dan ook ondersteunende pillen.

Als dat zo was vraten bodybuilders ook wel deze ondersteundende lever pillen dus die grap gaat helaas niet op. Nu weet ik wel dat de doseringen lager zijn bij aidspatienten maar als nog wel langdurig gebruik van stanozolol. Ik heb het zelf ook gebruikt zonder dat ook maar mijn leverwaarden uit de hand liepen. Het word dus erger gemaakt dan dat het is.

Ik ben op zoek naar bronnen of de belasting van de lever nu zo erg is bij bb gebruik.
Ik zie nooit bronnen ik hoor alleen maar een hoop nonsens wat vaak napraat is en dat vind ik en veel anderen best wel jammer.
 
Laatst bewerkt:
Als dat zo was vraten bodybuilders ook wel deze ondersteundende lever pillen dus die grap gaat helaas niet op. Nu weet ik wel dat de doseringen lager zijn bij aidspatienten maar als nog wel langdurig gebruik van stanozolol. Ik heb het zelf ook gebruikt zonder dat ook maar mijn leverwaarden uit de hand liepen. Het word dus erger gemaakt dan dat het is.

Ik ben op zoek naar bronnen of de belasting van de lever nu zo erg is bij bb gebruik.
Ik zie nooit bronnen ik hoor alleen maar een hoop nonsens wat vaak napraat is en dat vind ik en veel anderen best wel jammer.

Bekende van mij (laten we het daarbij houden ;)) is zelf chronisch ziek en slikt zo'n 16 verschillende pillen per dag, waarvan 4 schildklier en lever ondersteunend...
 
Deze mensen krijgen dan ook ondersteunende pillen.


leverondersteunende pillen bestaan niet en ik kan het weten want ik ben ook jaren in behandeling geweest voor mijn lever..
 
Moet zeggen dat je van winny only niet heel veel merkt, zelf weinig pomp en kracht opgemerkt. Was ook een lichte cut, dus zal anders zijn in bulk.

En zoals de rest al zegt, ook innemen op je rustdagen.
zal persoonsgebonden zijn. misschien heeft het met leeftijd te maken maar mijn trainingspartner en ik (51 en 52 jaar) krijgen evenveel of zelfs meer kracht en pomp met een winstrol only (40 of 50mg)dan een testosterononly van 500mg per week.
 
leverondersteunende pillen bestaan niet en ik kan het weten want ik ben ook jaren in behandeling geweest voor mijn lever..

Het is mij verteld door hem, dat het lever en schildklier ondersteunend is... Verder heb ik daar niet zoveel verstand van...
 
Hepatotoxciteit valt wel mee van winny, gaat met name om de lipiden bij 'n winny kuurtje.

Wat verwacht je van deze kuur Melvin?
 
Back
Naar boven