XXL Nutrition

Eerste kuur starten op 1e paasdag

Bezoekers in dit topic

Stijn2802

Cool Novice
Lid geworden
10 apr 2016
Berichten
48
Waardering
6
Lengte
1m81
Massa
84kg
Vetpercentage
16%
Beste,

Ik heb de afgelopen weken al wat meer posts geplaatst om informatie in te winnen over mijn eerste kuur.

Ik heb me goed ingelezen, de kuur en de doseringen zijn bekend en ik heb de spullen binnen (spuiten, naalden alcoholdoekjes en de gear natuurlijk.

Week 1 - 4 (30mg Dianabol - ED)
Week 1 - 10 (500mg Test E - EW)
week 12 - 16 (25mg Nolvadex - ED)

Ik had me dus voorgenomen om de kuur te starten op zondag 1 april maar ik was dus vergeten dat het dan 1e paasdag is en maandag 2e paasdag en dan is de gym waar ik train gesloten.

Aangezien de test toch een tijdje duurt om te werken kan ik die injectie gewoon zetten op 1 april denk ik maar kan ik gelijk op die dag ook met de dbol beginnen of kan ik beter de dbol uitstellen tot dinsdag? (wanneer ik dus weer kan trainen)

En dan nog een dingetje: Ik lees heel veel verschillende meningen over of je de dbol moet verspreiden over de dag of dat je alle tabletten gewoon in een keer neemt. Wat is jullie mening hierover?

groeten!
 
Grapje zeker? Nee? Am I feeding the trolls? :D Ja/nee...Boeie...Oké

Dan..

1 april spuit erin
1 april dbol erin.
De dbol 30mg tegelijk, niet verspreiden over de dag...
Dit is mijn mening. En waarom? omdat het dan Pasen is.;)

En de dinsdag gas geven in de gym.


Succes.
 
Gezien halfwaardetijd zou ik dbol verspreiden in drie keer.
 
mijn mening is dbol pakken pre workout
niet gaan verdelelen
 
Ik merkte geen verschil tussen verdelen of in één keer, dus alles in één keer ongeveer een uurtje voor de training.
 
Maakt niet uit of je het verdeeld ! Als het maar in je systeem zit
 
Dbol in zo'n lage dosering gewoon een uurtje voor het trainen nemen.
 
Ik heb me goed ingelezen
Ik heb me inderdaad goed ingelezen en ben tot de conclusie gekomen dat er veel meningen zijn over of je dbol tegelijk of verspreid over de dag in moet nemen. Je inlezen betekend niet een antwoord hebben voor alles hé ;)
 
Ik heb me inderdaad goed ingelezen en ben tot de conclusie gekomen dat er veel meningen zijn over of je dbol tegelijk of verspreid over de dag in moet nemen. Je inlezen betekend niet een antwoord hebben voor alles hé ;)

Want dat bedoel ik ook
 
Als je dbol pakt voor kracht: alles 1-1,5u voor je training.
Als je dbol pakt voor gains/looks/whatever: verspreiden.

Ik neem aan kracht, want ik zie persoonlijk geen ander voordeel aan dbol, dus alles voor je training. Als je een dag niet traint, dan verspreiden.
 
Eerste injectie als pre workout in je been op de dag dat je je benen traint.

Zeker met je eerste inject kan dit nog wat schelen met de pip. Bij mij was dit in ieder geval wel een wereld van verschil.
 
En vergeet met pinksteren ook geen spuit te zetten want tegen pinkpop zijn de dbolletjes al op..
 
Back
Naar boven