XXL Nutrition

Eerste kuur sustanon winstrol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

aslan12345

Novice
Lid geworden
7 sep 2014
Berichten
17
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
81kg
Vetpercentage
12%
Beste Dbers,

Ik ben van plan om over 4 weken mijn eerste kuur te gaan gebruiken. ik heb me nu al een aantal maanden verdiept in aas en overgepraat met ervaren mensen die vaker aas gebruikt hebben. graag wil ik nu al tips en adviezen om alle puntjes op de i te zetten en alles af te werken. mijn voedings schema volgt nog en is al voor elkaar. hier onder mijn kuur en stats.

lengte 1.76
gewicht 79
vet % 10,2
leeftijd 21

week 1-10 sustanon 500 ( 1 keer week zetten )
week 1-6 winstrol 50 per dag
week 10 -12 nolvadex 20 per dag


Ik hoop van jullie goede adviezen te krijgen en ervaringen met een gelijke soort kuur

Xx Aslan
 
Geen hcg ?
En waarom de keuze voor susta gemaakt als je maar 1x p week wilt zetten.
 
Als je 1x per week wil gaan zetten zou ik voor test-e gaan...
 
Hcg heb ik geen ervaring mee?. sustanon voor de kilos en als kickstart winstrol voor een droge harde massa

---------- Toegevoegd om 12:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:41 ----------

ik heb geen probleem om vaker als 1x in de week te zetten wat raad je aan?
 
Eod met susta.
Susta geeft je btw heus niet meer kilo's dan een andere test soort hoor.
 
lekker test E, en 12 weekies. imo
 
dus op week 10 mn laatste spuit zetten en dan in week 12 beginnen met 2 weken nolvadex?
 
12 weken test-e. HCG mee laten lopen (zoekfunctie) voor sneller herstel, 2 weken na laatste pin starten met nolvadex. Zou 3-4 weken op 20mg ED doen als je HCG laat meelopen.
 

Nee, 12 weken.Laatse test E week 12 zetten.

---------- Toegevoegd om 13:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:24 ----------

test E komt later opgang, en dus als als vermeld lekkerder om 12 weken te pakken.
 
oke dan begin ik op week 14 met de nolvadex.

ik wil wel winstrol bij de test e gaan gebruiken omdat die al in huis is. welke weken vinden jullie het beste om te gaan gebruiken aan begin of eind om er misschien droger uit te komen?
 
oke dan begin ik op week 14 met de nolvadex.

ik wil wel winstrol bij de test e gaan gebruiken omdat die al in huis is. welke weken vinden jullie het beste om te gaan gebruiken aan begin of eind om er misschien droger uit te komen?

Week 1 t/m 4 50mg ed
 
Nee, 12 weken.Laatse test E week 12 zetten.

---------- Toegevoegd om 13:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:24 ----------

test E komt later opgang, en dus als als vermeld lekkerder om 12 weken te pakken.


Klopt. Ik ging even uit van zijn reeds 10 weken geplande sustanon.
 
Dan word het bij deze dus

1-12 test e 500 ( 1x per week zetten)
1-4 winstrol 50 per dag
14 tot 16 nolvadex 20 per dag
 
Nou je heel hebt wel heel snel veel hulp gekregen hier ;)


knowledge-is-power-41.jpg
 
Ik zou 4 weken nakuren, al helemaal zonder hcg.
 
oke dan word dit en verleng ik mn nakuur na 4 weken
ik ben echt onder de indruk van de snelle reacties en hulp van julle guys thanks!
 
Back
Naar boven