MuscleMeat

Eerste kuur test 500 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
5 nov 2021
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
75kg
Vetpercentage
10%
Hallo heren,

Ik lees al een aantal jaren mee op dit forum, maar heb hier nog nooit gepost. Ik heb nu toch wat vragen dus laat ik toch even mijn naam zien, met het gebruikelijke voorstelrondje.

Ik ben een (erg knappe) jongen van 21 jaar. Ik heb altijd al aan sporten gedaan (voetbal, judo, karate, jiu jitsu), maar ben op mijn 16e begonnen met fitness. Vanaf mijn 17e train ik serieus en let ik op mijn voeding.

Het afgelopen jaar heb ik echter maar heel soms getraind. Dit mede door het sluiten van de sportscholen, het vinden van een leuk meisje en het starten van een rechtenstudie.

Allemaal leuk en aardig, maar even over fitness: Ik ben begonnen op 50kg gewicht. Net voordat ik stopte met sporten vorig jaar was ik 186cm lang, woog ik 80kg, en had ik de volgende PR’s:
Bench: 110kg x 2
Squats: 130kg x 5
Deadlifts: 160kg x 1
OHP: 50kg x 5

Nu train ik weer sinds augustus, en zit ik op 74kg (lager vetpercentage). Ik weet dat ik nog lang niet op mijn genetische top zit, maar dit maakt mij ook niet zo veel uit. Ik zou graag terug willen naar min of meer 80kg en dan met test willen starten. Dit mede door een onderzoek wat ik een tijdje geleden heb gevonden over de verbeterde prestaties van spieren een geruime tijd na anabolengebruik. (Link: https://physoc.onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1113/jphysiol.2013.264457)
Hier heb ik ook een vraag over, die ik onderaan de post met al mijn vragen zal stellen.


Ik heb het volgende kuurplan uitgestippeld:

Week 1-15: test e, 2 x 250mg per week
Week 14-16: HCG, 250 iu om de dag
Week 18-x: Nolva 10mg per dag

Ik heb hiernaast ook arimidex als AI bij de hand mocht ik last krijgen van negatieve effecten.

Vragen:

1. Heeft iemand van jullie toevallig wat meer informatie over het onderwerp van de bovengenoemde studie? Het onderzoek vond ik er gunstig uit zien, echter, heb ik geen verdere onderzoeken of informatie hierover kunnen vinden. Misschien dat iemand hier ervaring mee heeft, of juist het tegendeel heeft gelezen? Ik hoor het graag

2. Is die HCG handig om bij mijn kuur te doen? Ik heb gelezen dat het redelijk kan helpen bij het herstel van de kuur, en dus het behoud van spiermassa, maar ook dat het je oestrogeen niveaus een boost kan geven.

3. Tips of tops voor de cycle zoals die er nu uit ziet?

Bedankt voor de moeite alvast en een fijne dag allemaal.
 
Niet kuren.
 
Back
Naar boven