Fitness Seller

Eerste kuur test/deca ok?

Bezoekers in dit topic

obito89

Cool Novice
Lid geworden
30 jan 2017
Berichten
30
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
74kg
Vetpercentage
10%
Heb na 10jaar natuurlijk trainen besloten om te kuren. Ben zelf iemand die moeilijk bijkomt.
Ben gestart op 61kg en heb ooit 84kg gewogen. Ben kuur begonnen op 74kg. Ben ondertussen al 2 weken ver en ik ga nu mijn 3e week in. Ik ga dus 12 weken kuren in totaal. Op advies van jonger broer volgend kuurcyclus:

week1-4: 250mg test e, 200mg deca
week5-8: 375mg test e, 300mg deca
week9-12: 500mg test e, 400mg deca

Ik neem nu arimidex erbij en ga nu ook HCG pakken,later komt daar nolva en clomid bij.

macros zijn: 225e/325k/60v
training is push/pull en legs met 1 dag rust (was daarvoor 1 spiergroep/dag)

Ben de eerste week 1.3kg bijgekomen en nu blijf ik wat hangen. Eet ik nu te weinig of is de training mss wat veel of is de dosis test e wat laag? want lees hier overal dat 500mg wordt aanbevolen?
Graag wat advies/tips...
 
dosering gewoon gelijk houden voor de 12weken.
als je gewicht blijft hangen verhoog je best je calorieen wat.
 
Als je per se deca wil als eerste kuur dan 250mg test en 200mg deca voor 12 weken. Deca 2 weken eerder stoppen als test.
 
250 test en 200 deca is meer dan genoeg in jouw geval. Uppen is niet nodig...
en inderdaad, test langer laten doorlopen dan de deca...

Trouwens dat je de eerste week 1.3kg bijkomt zal niet aan de test en/of deca liggen.
Maar eerder dat je volgens mij consequenter bent met je voeding omdat je kuurt
 
Dat je eerste week aankomt komt wel door de test en de deca want dat is namelijk vocht. Na je eerste paar kilo's vocht stagneer je want dan komt er geen vocht meer bij maar op spiermassa moet je nog eventjes wachten. Dus je zal zien dat je ongeveer vanaf week 4/5 weer gaat gainen en in dat geval zal het spiermassa zijn en gedurende je kuur ook vet aangezien je bulkt.
 
Back
Naar boven