MuscleMeat

Eerste kuur test-deca

Bezoekers in dit topic

Snadersnader

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
19 mrt 2010
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
120kg
Vetpercentage
15%
Ik heb tijdje terug besloten mijn eerste kuur te beginnen.

Ben nu op week 7
Kuur is
week 1-4 D-bol 40mg/dag
week 1-10 test 500mg/wk
week 1-10 deca 400mg/wk
week 13-16 nolva nakuur

Stats zijn 120 kilo, 1,95meter, 15%vetrandjes, 15+ jaar in de gym.
Vanaf de start was ik 118 kilo, da's 2 kilo er bij in 7 weken maar 1 t-shirt maat omhoog en 1 taillemaat naar beneden ;-)
Denk er aan voor de volgende kuur de deca naar 500mg te brengen aangezien ik wat zwaarder ben dan gemiddeld. Ik las dat 4mg per kilo lichaamsgewicht een mooie richtlijn is.

Voeding is 7 eetmomenten per dag
koolhydraten hoger in de ochtend, afbouwen over de dag. Eiwit 7 x 40 gram per dag.
Veel water, eiwit in de vorm van soja blokken, kipfilet, vis, melk, sojamelk, noten, shakes.

Ik neem weinig tijd voor forums hoewel ik hier vaak stukjes gelezen heb. Ik deel deze post graag hier en ben beniewd wat mensen er van vinden. Mischien kan ik nog iets verbeteren.
 
Wel een gewaagd eerste kuurtje, maar het ziet er wel prima uit. Laat wel de test 2 weken langer lopen dan de deca. De decanoaat ester is langer dan de enanthaat ester. Twee kilo op deze kuur in de 7e week is wel erg mager.
 
Wel een gewaagd eerste kuurtje, maar het ziet er wel prima uit. Laat wel de test 2 weken langer lopen dan de deca. De decanoaat ester is langer dan de enanthaat ester. Twee kilo op deze kuur in de 7e week is wel erg mager.

Op zon gewicht mag je ook wel wat hoger doseren
 
Al aan NPP gedacht of...?
 
Op zon gewicht mag je ook wel wat hoger doseren

1e kuur, dus hoger doseren zie ik persoonlijk de meerwaarde niet van in.Ook niet op zijn gewicht.
idd wel de test 2 weken langer dan de deca.Eens.
 
Ik heb decanoate, maar als ik deze twee weekjes moet laten doorlopen moet ik ff achter een nieuwe dosis aan.
NPP heb ik wel wat over gelezen. Veel mensen zijn er erg over te spreken. Mischien goeie voor de volgende kuur.

Ik ben overigens wel wat gezakt met mijn vetpercentage dus die 2 kilo zegt niet erg veel. Droge massa gain zit er boven maar is vanwege vetverlies moeilijk te meten.

Mischien de dosis iets ophogen voor de rest van de kuur naar 500 mg test en 500 mg deca p/w?
Waarom test langer door blijven nemen dan deca?
 
Deca heeft als je bv test.enant. neemt een veel langere halfwaarde tijd dan de test. enant.Dit betekent dat als je na 8 weken de de laatste injectie zet, de test. enant. eerder minder is, dan de deca.Je zal je dus aan de halfwaardetijd van deca moeten houden ivm het begin van je nakuur.Uiteraard hangt het wel samen met de te gebruiken hoeveelheden.
 
Simpel gezegd, deca stoppen na week 8 weken, test gewoon 10
 
Goede eerste kuur.
En een t-shirt maat omhoog en lager vetpercentage op jou gewicht in een paar weekjes is toch best een goed resultaat lijkt mij?
 
Deca heeft als je bv test.enant. neemt een veel langere halfwaarde tijd dan de test. enant.Dit betekent dat als je na 8 weken de de laatste injectie zet, de test. enant. eerder minder is, dan de deca.Je zal je dus aan de halfwaardetijd van deca moeten houden ivm het begin van je nakuur.Uiteraard hangt het wel samen met de te gebruiken hoeveelheden.

Snap em, duidelijk verhaal idd.


Goede eerste kuur.
En een t-shirt maat omhoog en lager vetpercentage op jou gewicht in een paar weekjes is toch best een goed resultaat lijkt mij?

vind ik ook hoor, gaat volgens mij heel prima. Wel wat lichte pukkels hier en daar en wat krimp in de ballen maar gaat zoals ik verwacht had.
 
Misschien je eiwitten ook nog wat omhoog? Ik hou meestal aan 3gr/kg lichaamsgewicht
 
3 gr per kilo klinkt hoog. Ik heb toch wel af en toe last van mijn maag met 40 gram per eetmoment. dan zou ik naar 52 gram moeten gaan. Mischien minder melk eiwit en aanvullen met aminozuren pillen?
 
Jaa zou zeker kunnen je moet natuurlijk doen waar je je goed bij voelt ik heb nergens last van op 3gr. En ik neem zowieso geen zuivel rond de zomermaanden ;)
 
2kg op 7weken voor je eerste kuur is echt k*t man. Niet lelijk bedoeld hoor maar zeker op test en deca moet je veel meer kunnen pakken. Ik denk dat je gear niet goed is.
 
Ik zie zeker wel gains. Ondergedoseerd zou kunnen. Ik zet trouwens in de quads, daar kan ik er met twee handen bij. anders heb ik moeite met luchtbelletjes trekken :-p
1,8ml (1ml test, 0,8ml deca in 1 keer) 2 x per week. Heb wel de dag erna meestal het gevoel alsof ik een stomp op mijn bovenbeen heb gehad.
 
Ik zie zeker wel gains. Ondergedoseerd zou kunnen. Ik zet trouwens in de quads, daar kan ik er met twee handen bij. anders heb ik moeite met luchtbelletjes trekken :-p
1,8ml (1ml test, 0,8ml deca in 1 keer) 2 x per week. Heb wel de dag erna meestal het gevoel alsof ik een stomp op mijn bovenbeen heb gehad.

Hoe is jou test en deca dosering dan
Is het normaal niet 1ml 250 Mg ?
 
2kg op 7weken voor je eerste kuur is echt k*t man. Niet lelijk bedoeld hoor maar zeker op test en deca moet je veel meer kunnen pakken. Ik denk dat je gear niet goed is.

Vergeet niet dat hij al 15 jaar traint en vrij hoge startstats heeft. Dan is het niet zo heel raar.

Respect trouwens dat je zo lang hebt getraind zonder eerder te gaan kuren
 
Vergeet niet dat hij al 15 jaar traint en vrij hoge startstats heeft. Dan is het niet zo heel raar. Respect trouwens dat je zo lang hebt getraind zonder eerder te gaan kuren


Dat zou misch iets schelen. Maar kom op man, test/deca. Dan kom je de eerste week al 2kg vocht aan. Toch?
 
Back
Naar boven