XXL Nutrition

Eerste kuur test-deca (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat zou misch iets schelen. Maar kom op man, test/deca. Dan kom je de eerste week al 2kg vocht aan. Toch?

Zie nu dat hij ook nog dbol erbij had als kickstart, dat met deca en dan is hij nog droger geworden ook dus je hebt inderdaad gelijk. Staat ook niks over een AI
 
Misschien eet je te weinig?

Tis namelijk een beetje vreemd dat je nu vet aan het verbranden bent en een kleinere taille krijgt op een hoop spullen die ook nog eens extra vocht geven.

Geen andere bijwerkingen gemerkt?

Kracht?
 
Ben net 5 weekies klaar met pct. Uiteindelijk best wat spiermassa gekregen en vetpercentage omlaag maar oor mijn volgende kuur ga ik een ander merk gear gebruiken. Ben er niet helemaal tevreden over.
Word wel weer een Test/Deca kuur.

Vergeet niet dat hij al 15 jaar traint en vrij hoge startstats heeft. Dan is het niet zo heel raar. Respect trouwens dat je zo lang hebt getraind zonder eerder te gaan kuren

Dank je, ik heb er al langer over gedacht en over ingelezen maar daadwerkelijk met naalden aan de gang gaan vond ik altijd moeilijk.
Lijkt nu mischien beetje mosterd na de maaltijd om op relatief latere leeftijd nog aan de aas te gaan maar voel me er super bij.

---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

Misschien eet je te weinig? Tis namelijk een beetje vreemd dat je nu vet aan het verbranden bent en een kleinere taille krijgt op een hoop spullen die ook nog eens extra vocht geven. Geen andere bijwerkingen gemerkt? Kracht?

Ben voornamelijk meeste vet kwijt geraakt na de kuur. Wel wat bijwerkingen gehad, puisten, krimpende knikkers, wel wat spiermassa er bij.
Ik mag geen merken noemen maar denk dat als ik het zou zeggen er mensen zijn die zeggen, 'ja.. dat moet je ook niet gebruiken'.
 
Back
Naar boven