Fitness Seller

Eerste kuur - Test E (300 mg) + Nolvadex PCT (vragen over nakuur)

Bezoekers in dit topic

rogue89

Novice
Lid geworden
17 dec 2016
Berichten
9
Waardering
2
Lengte
1m71
Massa
70kg
Vetpercentage
11%
Hallo allen,

Ben 27 jaar en al rond 7 jaar actief aan het sporten, pas een jaartje of anderhalf echt serieuze grip op de zaak (overgestapt naar voornamelijk O-lifting, powerlifting en daarnaast licht bodybuilden). In die afgelopen twee jaar heb ik rond de 15 kilo spier kunnen kweken. Ik eet nu rond mijn maintenance (2400 kcal) maar ben van plan weer een bulk fase in te stappen (ongv. 3500 kcal).

Dit keer wil ik de fase met behulp van 'cell-tech' ondersteunen. Ik ben me nog goed aan het orienteren en informeren.

Zelf dacht ik aan een kuur van 12-weken: 300 mg Testosteron enanthaat per week (ja ik weet het, 400 word aanbevolen maar ik start liever rustig om te zaken goed te kunnen monitoren). Na de 12-weken een post-cycle therapy van vier weken? Ongv. 40 mg novaldex per dag. Niks controversieels geloof ik.

Ik vraag me nu af een nakuur van 4 weken te veel van het goeie is (gezien de lage dosis Test). Zou ik dan aan de dosering novaldex of de duur van de kuur moeten sleutelen? En zou het nodig zijn tijdens de kuur iets te nemen ter ondersteuning van de lever?

Thoughts, criticisms..

Dank
 
3-4 weken nolva op 20mg is voldoende :)
leverbescherming is niet nodig
 
Zou het zelf stuk anders aanpakken maar dat ben ik.

Laat je hCG meelopen?
Enkel test-e zal niets van impact hebben op je lever dus niet nodig.
 
Gewoon 500mg doen. Het gaat je anders tegenvallen.
 
300mg is te weinig. 500mg is al beter
 
Zou het zelf stuk anders aanpakken maar dat ben ik.

Laat je hCG meelopen?
Enkel test-e zal niets van impact hebben op je lever dus niet nodig.

ik overweeg het na wat verder onderzoek te hebben gedaan. Ervaring mee?

Gewoon 500mg doen. Het gaat je anders tegenvallen.

ik hoor van genoeg mensen dat ze op lage doseringen ook mooie resultaten behalen. ben overigens ook niet opzoek naar absurde resultaten en heb sowieso mijn natuurlijke limiet nog niet bereikt. Ik kan altijd de dosering verhogen tijdens de kuur of een tweede kuur doen in de toekomst. nietwaar?
 
ik overweeg het na wat verder onderzoek te hebben gedaan. Ervaring mee?



ik hoor van genoeg mensen dat ze op lage doseringen ook mooie resultaten behalen. ben overigens ook niet opzoek naar absurde resultaten en heb sowieso mijn natuurlijke limiet nog niet bereikt. Ik kan altijd de dosering verhogen tijdens de kuur of een tweede kuur doen in de toekomst. nietwaar?

Wat is je vp, gewicht en lengte?
 
Doe 300 en je hebt spijt dat je geen 500 hebt gedaan, doe 500 en je hebt spijt dat je niet gestacked hebt. Ligt aan je doelen of je je wel of niet voldaan voelt na de kuur
 
bijzonder............ Niemand die betweterig over voeding begint. Chapeau mijn broeders.
 
bijzonder............ Niemand die betweterig over voeding begint. Chapeau mijn broeders.

Bedoel je dat het onverstandig is om op 70kg te beginnen met aas?
 
ze moeten het notabaine zelf weten wanneer ze willen starten

Precies..
Gewoon vraag beantwoorden altijd dat gezeik en gezeur over voeding etc.
Oh btw 500 minder imo zonde 4w 20mg Nol 2 weken na laatste inject.
 
Nee. Gewoon aangenaam dat men eens antwoord op de vraag ipv over andere dingen te beginnen.

ongekend.

Oh btw 500 minder imo zonde 4w 20mg Nol 2 weken na laatste inject.

Blijkt dus dat iedereen toch van mening is dat 500 the way to go is. Ik overweeg nu ook 500 met hcg tijdens en noval post.
 
Back
Naar boven