XXL Nutrition

Eerste kuur Test E 500 & HCG

Bezoekers in dit topic

Cocoon92

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
44
Lengte
1m95
Massa
98kg
Vetpercentage
15%
Zo, vanavond beginnen aan mijn eerste kuur. Zal hier geregeld wat updates houden zolang ik tijd heb.

Stats:

195 cm
85 kg
BF %:
geen idee, redelijk droog kom uit een cut van een paar maanden. Voor mijn cut woog ik 95 kg.
Training: Iets meer als 2 jaar naturel nu. Kom van heel ver was een echte skinny ectomorph voor mijn lengte toen voor ik begon woog ik 65kg.
Foto's huidig fysiek:
after legs.jpg
after body.jpg

Kuur:

500 mg test e (2x prikken 250mg zaterdag & dinsdag)
Hcg 750iu (2x prikken zaterdag & dinsdag
Nolvadex nakuur 20mg 4 weken
Aromasin: in bezit maar niet gebruiken

Oorspronkelijk wou ik Hcg 500iu 2x zetten maar op aanraden hier dus 750iu. Ook wou ik Aromasin mee laten lopen aangezien ik pubertale gyno gehad heb en ik ook Hcg ga zetten wat meer omzet naar oestrogenen maar blijkt dus geen goed idee te zijn dus laat ik dit voorlopig voor wat het is, we zullen wel zien hoe het loopt.

Eten
+500 kcal boven onderhoud
Calories3.416
Protein250 g/dag
Carbs340 g/dag
Fat100 g/dag

Doel

Zoveel mogelijk massa nemen en bijkomen.

veel succes. k ga volgen.

You are good 2 go.

Zou alleen wellicht je kcal overschot iets kleiner doen. Snap dat je na maanden cutten honger als een paard hebt, maar je lichaam kan maar x gr spiermassa aanmaken en meer voeding betekend niet meer spiermassa, wel meer vet. Eetlust word altijd het probleem in een bulk en vanuit dat oogpunt zou ik ook de kcal overschot zo klein mogelijk houden.

Wellicht vaker prikken pw als je geen prik angst hebt voor stabielere waardes en zolang mogelijk blast/bulken, misschien beginnen op 350/400mg test pw en dit elke 5/6 weken met 100mg verhogen.

Leuk als je een log opent en iets meer van je fysiek laat zien. Succes ✌️

Ik zou geen nakuur doen, gewoon natuurlijke herstelperiode, of gaan cruisen. Je ziet er goed uit btw denk ~9%

• Topic Starter Topic Starter
Dag 2

Eergisteren dus eerste spuit gekregen. Mijn vriendin werkt in de zorg dus zet dagelijks wel meerdere spuiten. Spuit langzaam in mijn glutes geplaatst. Vandaag alleen een t*ring spierpijn in mijn reet kan amper trappen lopen is dit normaal?

Dag 2

Eergisteren dus eerste spuit gekregen. Mijn vriendin werkt in de zorg dus zet dagelijks wel meerdere spuiten. Spuit langzaam in mijn glutes geplaatst. Vandaag alleen een t*ring spierpijn in mijn reet kan amper trappen lopen is dit normaal?
Ze kan beter 25G 25mm gebruiken dan de gebruikelijke harpoenen. ook moet je wennen aan injecties. soms ook minder last in ventro glute

Zo, vanavond beginnen aan mijn eerste kuur. Zal hier geregeld wat updates houden zolang ik tijd heb.

Stats:

195 cm
85 kg
BF %:
geen idee, redelijk droog kom uit een cut van een paar maanden. Voor mijn cut woog ik 95 kg.
Training: Iets meer als 2 jaar naturel nu. Kom van heel ver was een echte skinny ectomorph voor mijn lengte toen voor ik begon woog ik 65kg.
Foto's huidig fysiek:
after legs.jpgafter body.jpg

Kuur:

500 mg test e (2x prikken 250mg zaterdag & dinsdag)
Hcg 750iu (2x prikken zaterdag & dinsdag
Nolvadex nakuur 20mg 4 weken
Aromasin: in bezit maar niet gebruiken

Oorspronkelijk wou ik Hcg 500iu 2x zetten maar op aanraden hier dus 750iu. Ook wou ik Aromasin mee laten lopen aangezien ik pubertale gyno gehad heb en ik ook Hcg ga zetten wat meer omzet naar oestrogenen maar blijkt dus geen goed idee te zijn dus laat ik dit voorlopig voor wat het is, we zullen wel zien hoe het loopt.

Eten
+500 kcal boven onderhoud
Calories3.416
Protein250 g/dag
Carbs340 g/dag
Fat100 g/dag

Doel
Zoveel mogelijk massa nemen en bijkomen.
Props voor de voorbereidingen die je getroffen hebt en voor je basis fysiek👌 Hopen dat de kuur een succesverhaal wordt.

Even een update. We zijn nu 10 dagen verder en geen last meer van PIP laatste 2 keer dus prima zo. Voor de rest merk ik dat ik iedere ochtend met een flinke boomstam wakker word, wat een lange tijd geleden is. Merk ook dat mijn recovery in de gym wat beter gaat soms met heavy compounds neem ik 3 minuten rust tussen setjes dit is nu al wat minder en ben ook sneller klaar in de gym. Kracht is gewoon nog hetzelfde. Kijk uit naar de komende weken.

Wel maak ik me sinds gisteren wat zorgen als ik op mijn tepels duw voel ik een lichte pijn achter de tepel. Ook lijkt het alsof mijn tepels ‘langer’ zijn geworden. Weet niet of het allemaal in mijn hoofd zit maar het valt me gewoon op.

Gewicht is trouwens + 2 kg bijgekomen.

Zonet uit de douche, tepels voelen gevoeliger bij het afdrogen begin me wel wat zorgen te maken. Voel nergens een knobbel, deze zou onder de tepel bevinden toch?

Zonet uit de douche, tepels voelen gevoeliger bij het afdrogen begin me wel wat zorgen te maken. Voel nergens een knobbel, deze zou onder de tepel bevinden toch?
Blijf er vanaf, daar waar het vaak ook mentaal speelt. Je voelt achter je tepel wel als et wat zit en bij twijfel armen omhoog en als je achter je tepel een soort bult hebt dan zit er wel gyno.

Blijf er vanaf, daar waar het vaak ook mentaal speelt. Je voelt achter je tepel wel als et wat zit en bij twijfel armen omhoog en als je achter je tepel een soort bult hebt dan zit er wel gyno.
Heb dit gedaan, maar voel denk ik niets anders merk ik dit wel toch? Zal er gewoon afblijven dan 😄

Foto update? ✌🏼

Eerste foto is meer als 2 weken geleden & 2e foto is nu. Totaal 3 kg bijgekomen. Heb de hele tijd last van puffy nipps ook als het koud is normaal heb ik dit niet en is mijn borst altijd hard zoals je ziet in verschil op foto’s borst. Wat kan ik hier tegen doen is dit normaal?
IMG_4428.jpeg

IMG_4429.jpeg

Terug
Naar boven