- Waardering
- 44
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 15%
Zo, vanavond beginnen aan mijn eerste kuur. Zal hier geregeld wat updates houden zolang ik tijd heb.
Stats:
195 cm
85 kg
BF %: geen idee, redelijk droog kom uit een cut van een paar maanden. Voor mijn cut woog ik 95 kg.
Training: Iets meer als 2 jaar naturel nu. Kom van heel ver was een echte skinny ectomorph voor mijn lengte toen voor ik begon woog ik 65kg.
Foto's huidig fysiek:
Kuur:
500 mg test e (2x prikken 250mg zaterdag & dinsdag)
Hcg 750iu (2x prikken zaterdag & dinsdag
Nolvadex nakuur 20mg 4 weken
Aromasin: in bezit maar niet gebruiken
Oorspronkelijk wou ik Hcg 500iu 2x zetten maar op aanraden hier dus 750iu. Ook wou ik Aromasin mee laten lopen aangezien ik pubertale gyno gehad heb en ik ook Hcg ga zetten wat meer omzet naar oestrogenen maar blijkt dus geen goed idee te zijn dus laat ik dit voorlopig voor wat het is, we zullen wel zien hoe het loopt.
Eten
+500 kcal boven onderhoud
Doel
Zoveel mogelijk massa nemen en bijkomen.
Stats:
195 cm
85 kg
BF %: geen idee, redelijk droog kom uit een cut van een paar maanden. Voor mijn cut woog ik 95 kg.
Training: Iets meer als 2 jaar naturel nu. Kom van heel ver was een echte skinny ectomorph voor mijn lengte toen voor ik begon woog ik 65kg.
Foto's huidig fysiek:
Kuur:
500 mg test e (2x prikken 250mg zaterdag & dinsdag)
Hcg 750iu (2x prikken zaterdag & dinsdag
Nolvadex nakuur 20mg 4 weken
Aromasin: in bezit maar niet gebruiken
Oorspronkelijk wou ik Hcg 500iu 2x zetten maar op aanraden hier dus 750iu. Ook wou ik Aromasin mee laten lopen aangezien ik pubertale gyno gehad heb en ik ook Hcg ga zetten wat meer omzet naar oestrogenen maar blijkt dus geen goed idee te zijn dus laat ik dit voorlopig voor wat het is, we zullen wel zien hoe het loopt.
Eten
+500 kcal boven onderhoud
Calories | 3.416 |
Protein | 250 g/dag |
Carbs | 340 g/dag |
Fat | 100 g/dag |
Doel
Zoveel mogelijk massa nemen en bijkomen.