MuscleMeat

eerste kuur test e 500 vs test e 250 tren e 200

Bezoekers in dit topic

Thnx, dat zal snel zijn dat gebeurde met epi namelijk al een beetje. HCG en B12 gaat dus samen in een spuit. Vanaf week 2 denk ik mijn vriendjes kennende.

En 2x250 IU is neem ik aan net zo goed of beter als 1x500IU per week, anders zou ik HCG niet elke maar om de B12 injectie meespuiten.

---------- Toegevoegd om 23:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:39 ----------



Kort maar krachtig, niet wat ik wilde horen maar dank voor je advies. Ik denk nog.....

@William, Xxces, Thnx voor jullie mening
@Lil-priest
qua kilo's zal het denk ik niet veel uitmaken. Maar "Trenbolone">tren staat toch bekend om de hardheid van spieren en je winst in kracht? Dat is de reden om "Trenbolone">tren te nemen. Ik verkies harde spieren met veel definitie boven massa. Weeg nu 86 kilo, ik weeg liever 93 met duidelijke spieren dan 100 met slechts veel massa. Daarom wil ik bijvoorbeeld ook geen "dianabol">Dbol.

als je hiervoor gaat kan je wel wat anders nemen als tren en vooral als eerste kuur.
zoals ik al zei winstrol only resultaat harde spieren met weinig tot geen vocht/vet.

of test met masteron nemen zelfde effect, voor beide spullen moet je wel redelijk laag zitten in vet% om er echt wat te van zien maar zoiezo krijg je van deze 2 spullen droge spiermassa met weinig tot geen vet.

als eerste kuur gewoon geen tren nemen dat is zowat de zwaarste middel op aas gebied dat is weg gelegd voor je 3e of 4e kuur en erna. als je tren nu al neemt wat neem je dan als volgende kuur ? vergeet niet elk volgende kuur moet je weer zwaardere middelen nemen of de dosis verhogen of heeeeeeel lang off blijven
 
als je hiervoor gaat kan je wel wat anders nemen als "Trenbolone">tren en vooral als eerste kuur.
zoals ik al zei winstrol only resultaat harde spieren met weinig tot geen vocht/vet.

of test met masteron nemen zelfde effect, voor beide spullen moet je wel redelijk laag zitten in vet% om er echt wat te van zien maar zoiezo krijg je van deze 2 spullen droge spiermassa met weinig tot geen vet.

als eerste kuur gewoon geen "Trenbolone">tren nemen dat is zowat de zwaarste middel op "anabole androgene steroïden">aas gebied dat is weg gelegd voor je 3e of 4e kuur en erna. als je "Trenbolone">tren nu al neemt wat neem je dan als volgende kuur ? vergeet niet elk volgende kuur moet je weer zwaardere middelen nemen of de dosis verhogen of heeeeeeel lang off blijven

Tren
 
zoals ik al zei winstrol only resultaat harde spieren met weinig tot geen vocht/vet. Als je "Trenbolone">tren nu al neemt wat neem je dan als volgende kuur ? vergeet niet elk volgende kuur moet je weer zwaardere middelen nemen of de dosis verhogen of heeeeeeel lang off blijven

Ik kan prima injecteren, heb zelfs mijn examen prikken gehaald. Dan ga ik toch niet blijven pillen slikken. Orals only vallen zeker af. Een keer epi was wel voldoende ervaring in pillen slikken.

Als alternatief van tren zou ik primo @400mg/week nemen naast test maar dat is toch een heel stuk minder imo.

En een volgende kuur: Wie weet als die komt?;) Ik zou dan test tren om de vijf dagen kunnen injecteren op dezelfde dosis zodat je op 350 test en 280 tren komt. Of bijvoorbeeld wat anavar/winny/mast e naast mijn lage dosis kuur. Als ik de kuurgeschiedenis van Dareal zie en wat hij schrijft in dit topic dan hoeft het niet zo te zijn dat kuren steeds meer-meer-meest is. Er zijn zat opties voor een volgende kuur gezien de lage dosis die ik nu voorstel denk ik.

---------- Toegevoegd om 18:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:13 ----------

Je 250-200 mix is een mooie leangain, kun je gelijk kennis maken met "Trenbolone">tren.

;););) dit lees ik graag. Ik heb zelf het idee dat dit voorstel beter bij mijn doelen past dan test e @500mg. Ik pieker nog een maandje en dan hak ik de knoop door.

In die tijd ben ik nog steeds benieuwd naar de meningen van andere.
 
Er zijn genoeg mensen die geen last hebben van 200mg tren enanthate.
 
Eq een optie (ipv tren)?
Zelf vind ik dat een beetje freaky omdat het voor koeien en paarden bedoelt is, maar het schijnt wel goed te werken. Bovendien veel minder sides... (als het goed is).
 
Eq een optie (ipv "Trenbolone">tren)?
Zelf vind ik dat een beetje freaky omdat het voor koeien en paarden bedoelt is, maar het schijnt wel goed te werken. Bovendien veel minder sides... (als het goed is).

Tren is ook voor beesten. Ben van mezelf ook vrij beestachtig.

Nee serieus, EQ oftewel Bold trekt me niet omdat het sterft van de logjes van ontevreden mensen die niet geloven dat het echt veel zode aan de dijk zet. En ik wil ook niet 15-20 weken kuren en daar zit je met bold wel aan vast.

Ik denk nog even maar weet vrij zeker dat het tren-test wordt met proviron en met winny de laatste weken tot PCT.
 
Back
Naar boven