AndroidHealthClinic

Eerste kuur Test-e 500mg ew

Bezoekers in dit topic

Dennis Visser

Cool Novice
Lid geworden
2 jun 2017
Berichten
44
Waardering
14
Goedemorgen heren/damen,

Ben Dennis, 23 jaar oud, 90kg, 1.89cm en 14% vet.

Ga dinsdag mijn eerste kuur beginnen. Train nu 4 jaar naturel en vind het tijd om eens gas bij te geven.

Begin met een simpele kuur, test-e 500mg voor 12 weken. Gewoon basis en kijken wat ik er kan verwachten.

Hoop een kilo of 5/6 te gainen. Voeding is goed op orde, zal later even posten wat ik eet.

Hou een log bij omdat ik het zelf handig vind om mijn progressie te volgen en eventueel tips/tricks van jullie te ontvangen. En amuseren uiteraard.

Grtz Dennis
 
Laat je er HCG naast lopen en hoe ziet je PCT eruit?
 
Laat je er HCG naast lopen en hoe ziet je PCT eruit?
Sorry, was inderdaad niet zo volledig.

Week 1-12: Test-e 500mg/week
Week 13-16: Nolvadex 20mg/dag

Laat er geen HCG naast lopen, is nooit verkeerd natuurlijk maar bij 500mg vind ik het nog wel te overzien.

Heb het net binnen, vanavond prikken!
 
Eerste spuit zit erin, ging soepel in het beentje.

Had wel een beetje angst natuurlijk maar ging goed, geen bloed en voelde er eigenlijk niks van.

Let the gains begin:)
 
Ik volg!

HCG is ook bij deze kuur een meerwaarde. Minder krimp en sneller herstel.
 
ga ik volgen! ben benieuwd hoe snel je zal herstellen zonder HCG
 
Leuk dat jullie volgen! Ga het zo goed mogelijk bijhouden.

Grofweg wat ik nu eet:

maaltijd 1 (09:00):
70 gram havermout
3 eieren
1 schep whey
banaan

maaltijd 2 (12:00):
200 gram rijst (gekookt)
140 gram kip (gebakken)
100 gram groenten
2ml olijfolie

maaltijd 3 (15:00):
zelfde als maaltijd 2 met uitzondering van olijfolie (handig voor op werk)

maaltijd 4 (18:00, preworkout):
150 gram biefstuk/zalmfilet of kip (voor de afwisseling)
250 gram zoete aardappel (onbereid)
150 gram groenten
5ml kokosolie

maaltijd 5 (post workout)
30 gram maltodextrine
40 gram whey
1 banaan

maaltijd 6
caseïne shake of kwark (voor de afwisseling ook)
30 gram amandelen

Supplementen die ik pak:
Solgar Cod Liver Oil Complex (levertraan met visolie en vitamine d)
Glucosamine
CLA (omdat dit de visolie goed aanvult)
Vitamine c

Heb zo gauw de totale voedingswaarden niet, ken mijn eetschema uit mijn hoofd maar voedingswaarden niet.

Stats:
Benchpress; 110kg 6-8 reps
DL; 170kg 10 reps
Squat; 80kg (klote knieblessure gehad)
 
Voel overigens echt (nog) niks van de spuit. Was 3 min zenuwachtig, dacht ja het moet toch gebeuren. Ging echt pijnloos.
 
Gister mijn eerste training gehad (rug/schouders), ging enorm goed. Test werkt natuurlijk nog niet maar de placebo is goed aanwezig.

Werd vandaag badend in het zweet wakker en tijdens het trainen leek ik ook meer te zweten (of dit werkelijk zo is durf ik niet te zeggen).

Moet overigens nog een update geven over mijn gewicht. Heb een lange tijd gecut (14,4kg afgevallen, was goed stevig). Weegschaal gaf 86,2kg aan terwijl dit voorheen 90kg was. Ik twijfel of nu de 90kg correct was of de 86,2kg, hier komen we morgenvroeg weer achter.

Hoop echter 90kg, heb altijd gezegd dat ik onder de 90kg nog niet ga kuren, maargoed.

Vanavond borst + triceps in de planning, zin in!! I'll keep you informed.

Drink overigens 2,5 tot 3,5 liter water per dag en eet zoutarm (i.v.m. vocht).
 
Sorry dat ik even niks van me heb laten weten, heb wat werkstress gehad.

Kuur gaat goed! Voeding is inmiddels aangepast, wat meer carbs nog. Merk dat mijn lichaam daar zeker behoefte aan heeft.

Zit inmiddels op 88kg (1,8kg erbij). Dit is mijn 3e week kuren. Eet nagenoeg geen zout natuurlijk.

Qua training gaat het enorm lekker. Begin langzaam wel wat te merken aan het formaat van mijn lichaam, wordt wat voller, kracht nog geen echte toename.

Vanavond spuit #4, zin in. Heb helemaal geen last van het spuiten (gaat in de beentjes overigens).
 
Misschien best even de E/K/V verhouding en aantal kcal bij je voedingsschema vermelden?
De schep whey 's morgens en de kwark 's avonds zijn ook afgewogen?

Voor de rest ziet voedingsschema er OK uit denk ik :D
 
Misschien best even de E/K/V verhouding en aantal kcal bij je voedingsschema vermelden?
De schep whey 's morgens en de kwark 's avonds zijn ook afgewogen?

Voor de rest ziet voedingsschema er OK uit denk ik :D

Zal thuis even kijken, weet deze niet uit mijn hoofd. Mijn lichaam reageert enorm snel op veranderingen in voeding, heb een basis schema, als ik wat wil veranderen voeg ik zelf extra carbs/eiwitten/vetten toe zonder dit in het schema te verwerken.

Maar even over de trainingen; gaan als een tiet zeg. Zit inmiddels op 90kg (3,8kg erbij). Ga nu nog meer op mijn zout inname letten, wil zo min mogelijk vocht.

Vanavond spuit #5:)
 
Back
Naar boven