Fitness Seller

Eerste kuur: Test-e 500mg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gear gisteren aangekomen.
Naalden en spuiten komen normaal morgen aan, zondag de eerste spuit erin! :p

Voedingsschema ook toegevoegd in beginpost
 
Laatst bewerkt:
Wil toch op zeker spelen en Roa op een lage dosis mee laten lopen. Misschien is 10mg om te beginnen ook al ok.
Ik kan achteraf nog altijd verhogen of ermee stoppen.

Waarschijnlijk ga ik starten met 1x per week te zetten.
Moest het injecteren meevallen kan ik het nog verhogen naar 2x per week 250mg.

Foto van legs zijn in beginpost toegevoegd. UB zal nog volgen.

Ik weet nog niet zeker of ik een dagelijkse logs kan bijhouden, maar kan het proberen ;)

Ik zou je graag wat tips mee willen geven om de kans op bijwerkingen te verlagen. Je geeft zelf aan een verhoogde kans op acne te hebben en daarom direct roa te willen laten meelopen. Ik raad het af om een middel als roa preventief mee te laten lopen. Roa is toch een van de zwaardere middelen voor je lever en nieren. Ook nolva zou ikzelf nooit preventief mee laten lopen. Als je dan toch een AI preventief mee wilt laten lopen, neem dan Aromasin. Daarbij zijn er andere mogelijkheden om de kans op bijwerkingen te verlagen.
Jouw plan is om slechts 1 x keer week te prikken. In jouw situatie verhoogd dit direct de kans op mogelijke bijwerkingen, omdat de exogene hormonen meer gaan schommelen. Ik zou je daarom aanraden om direct te beginnen met E3D, of zelfs EOD, te prikken ipv EW. Op deze manier verlaag je de hormonale schommelingen en vaak ook eventuele vervelende bijwerkingen. Ik ken bijvoorbeeld jongens die verschrikkelijk slecht gingen op EW of E5D. Ze stapte over op EOD of zelfs ED en hadden ineens veel minder last van bijwerkingen (zelfs met tren!). Ikzelf heb er zodoende vanaf mijn eerste kuuravontuur voor gekozen om altijd ED of EOD te prikken, bij welke kuur/ester dan ook. Ik ben van mening dat dit de enige "gezonde" manier is om preventief te werk te gaan. Kies sowieso voor één prikfreqentie de gehele kuur! Wissel dit niet af.
Om het wat makkelijker voor je te maken zal ik je een E3D protocol geven met de middelen die je wilt gebruiken

E3D Protocol:
Week 1-12 Test E 200mg E3D
Week 1-14 hCG 500iu E3D
(Preventief/Optioneel: Week 1-12 Aromasin 12,5mg E3D)
Week 15-18 Clomid 25/50mg ED
Uiteraard roa en nolva bij de hand houden.

Waar je hier wel rekening mee moet houden is dat je niet moet denken in een cyclus van 1 week, maar in een cyclus van 3 weken. Je prikdagen zien er dan als volgt uit: maan-, donder-, zon-, woens-, zater-, dins-, vrijdag. Vervolgens begint de cyclus weer opnieuw. Ik zou dan 12 weken kuren (of 9 + frontload).
Hopelijk heb je er wat aan en begrijp je het bovenstaande. Succes!
 
Ik zou je graag wat tips mee willen geven om de kans op bijwerkingen te verlagen. Je geeft zelf aan een verhoogde kans op acne te hebben en daarom direct roa te willen laten meelopen. Ik raad het af om een middel als roa preventief mee te laten lopen. Roa is toch een van de zwaardere middelen voor je lever en nieren. Ook nolva zou ikzelf nooit preventief mee laten lopen. Als je dan toch een AI preventief mee wilt laten lopen, neem dan Aromasin. Daarbij zijn er andere mogelijkheden om de kans op bijwerkingen te verlagen.
Jouw plan is om slechts 1 x keer week te prikken. In jouw situatie verhoogd dit direct de kans op mogelijke bijwerkingen, omdat de exogene hormonen meer gaan schommelen. Ik zou je daarom aanraden om direct te beginnen met E3D, of zelfs EOD, te prikken ipv EW. Op deze manier verlaag je de hormonale schommelingen en vaak ook eventuele vervelende bijwerkingen. Ik ken bijvoorbeeld jongens die verschrikkelijk slecht gingen op EW of E5D. Ze stapte over op EOD of zelfs ED en hadden ineens veel minder last van bijwerkingen (zelfs met tren!). Ikzelf heb er zodoende vanaf mijn eerste kuuravontuur voor gekozen om altijd ED of EOD te prikken, bij welke kuur/ester dan ook. Ik ben van mening dat dit de enige "gezonde" manier is om preventief te werk te gaan. Kies sowieso voor één prikfreqentie de gehele kuur! Wissel dit niet af.
Om het wat makkelijker voor je te maken zal ik je een E3D protocol geven met de middelen die je wilt gebruiken

E3D Protocol:
Week 1-12 Test E 200mg E3D
Week 1-14 hCG 500iu E3D
(Preventief/Optioneel: Week 1-12 Aromasin 12,5mg E3D)
Week 15-18 Clomid 25/50mg ED
Uiteraard roa en nolva bij de hand houden.

Waar je hier wel rekening mee moet houden is dat je niet moet denken in een cyclus van 1 week, maar in een cyclus van 3 weken. Je prikdagen zien er dan als volgt uit: maan-, donder-, zon-, woens-, zater-, dins-, vrijdag. Vervolgens begint de cyclus weer opnieuw. Ik zou dan 12 weken kuren (of 9 + frontload).
Hopelijk heb je er wat aan en begrijp je het bovenstaande. Succes!
eerlijk gezegd denk ik dat het van persoon tot persoon afhangt, ik heb met 2 pins per week veel meer last van acné ipv 1 pin. Er zit natuurlijk 1 middel meer in dus die vergelijking is niet 100% correct. Ik heb zelf al een tijdje acne maar ik heb niet de indruk da schommelingen daar een grote invloed op hebben. Zweet is voor mij een grotere boosdoener, fijn met dit weer :o Als eerste kuur meteen zo veel prikken zullen er ook niet veel doen.
 
eerlijk gezegd denk ik dat het van persoon tot persoon afhangt, ik heb met 2 pins per week veel meer last van acné ipv 1 pin. Er zit natuurlijk 1 middel meer in dus die vergelijking is niet 100% correct. Ik heb zelf al een tijdje acne maar ik heb niet de indruk da schommelingen daar een grote invloed op hebben. Zweet is voor mij een grotere boosdoener, fijn met dit weer :o Als eerste kuur meteen zo veel prikken zullen er ook niet veel doen.

Uiteraard is het per persoon verschillend. Ik beweer ook niet dat het "de oplossing" is. Echter is het wel een manier om de kans te verlagen. Hij is van plan om direct roa en nolva preventief te slikken. Dit lijkt me niet de eerste stap die je neemt als je preventief te werk gaat. Ga eerst eens kijken naar een oplossing zonder al deze middelen. Er zijn zoveel verschillende manieren om mee te testen. Voldoende water drinken kan soms al wonderen doen.

En wat bedoel je precies met 2 pins per week en één middel meer? De TS gaat enkel Test E gebruiken.
 
Uiteraard is het per persoon verschillend. Ik beweer ook niet dat het "de oplossing" is. Echter is het wel een manier om de kans te verlagen. Hij is van plan om direct roa en nolva preventief te slikken. Dit lijkt me niet de eerste stap die je neemt als je preventief te werk gaat. Ga eerst eens kijken naar een oplossing zonder al deze middelen. Er zijn zoveel verschillende manieren om mee te testen. Voldoende water drinken kan soms al wonderen doen.

En wat bedoel je precies met 2 pins per week en één middel meer? De TS gaat enkel Test E gebruiken.
met de twee pins doelde ik enkel op mijn situatie :p

De zaken die je vermeld kunnen idd een oplossing bieden, hopelijk hoeft die niet aan de roa want 't is wel een nasty middel ja
 
Uiteraard is het per persoon verschillend. Ik beweer ook niet dat het "de oplossing" is. Echter is het wel een manier om de kans te verlagen. Hij is van plan om direct roa en nolva preventief te slikken. Dit lijkt me niet de eerste stap die je neemt als je preventief te werk gaat. Ga eerst eens kijken naar een oplossing zonder al deze middelen. Er zijn zoveel verschillende manieren om mee te testen. Voldoende water drinken kan soms al wonderen doen.

En wat bedoel je precies met 2 pins per week en één middel meer? De TS gaat enkel Test E gebruiken.

Nolva ga ik zowiso niet preventief nemen, enkel wanneer bijwerkingen optreden.
Roa zou ik graag wel 10mg per dag laten meelopen.. Deze dosis geeft geen bijwerkingen en is ook te laag om de lever te belasten denk ik.

Test-e wordt 2x per week 250mg gezet :) meer dan dat prikken zie ik (nog) niet zitten
 
Nolva ga ik zowiso niet preventief nemen, enkel wanneer bijwerkingen optreden.
Roa zou ik graag wel 10mg per dag laten meelopen.. Deze dosis geeft geen bijwerkingen en is ook te laag om de lever te belasten denk ik.

Test-e wordt 2x per week 250mg gezet :) meer dan dat prikken zie ik (nog) niet zitten
Nou. Nee.
 
Voila, eerste spuit erin sinds gisteren :p
250mg test-e + 500iu hCG

Dadelijk eerste training (Upper Body)!
 
Updates in beginpost met foto's en omtrek lichaam :)

Injecteren verloopt goed :p hCG heb ik al zelf gezet, Test-e laat ik nog even doen voor ik het zelf ga proberen.
Trainingen verlopen super! Lijk voller te staan, al zal het nu nog wel placebo effect zijn :p:p
 
Mooi droog op die foto's!
 
2de week is gestart !

Gewicht zit nu op 74.8kg ( +2.9kg)
Het zal vooral glycogeen en vocht zijn wat ik bijgekomen ben, aangezien ik uit Cut kom van 2200 kcal.

Trainingen verlopen goed en merk nog niet echt krachtverschil.
Spieren lijken wel voller te staan :D:D

Vandaag staat alweer Upper Body training op het programma gevolgd door een homemade pizza als "Cheat".
Macro's en kcal blijven wel ongeveer rond dezelfde waardes als in beginpost :)
 
Ik heb vroeger heel veel acne gehad (crèmes gehad, dan tetralysal voor een heel jaar, dan Roa voor 6maanden moeten gebruiken voor ik er vanaf was) maar van gear nooit acne gehad. Ik zou Roa dus echt niet preventief gebruiken, en al helemaal niet in de zomer, wordt niet eens voorgeschreven in de zomer normaal gezien :p
Het grootste nadeel vind ik van Roa is dat wanneer je bloed wil geven om hematocriet te verlagen je dit niet zal mogen omdat je Roa gebruikt hebt(je moet denk ik 3maanden off zijn ofzo) Maar goed jouw lichaam niet het mijne ;)
 
Ja, ik laat nu 10mg per dag meelopen.
Heb vroeger ook heel veel last gehad van acne en wil het risico nu niet nemen om tijdens de kuur vol puisten te staan.
 
En al Hercules geworden?
 
Gewicht blijft nu al 5 dagen rond de 75.7kg schommelen.
Is het te vroeg om nu al +100 kcal toe te voegen?

Gewicht_update.png
 
  • Like
Waarderingen: Apv
ik ben zelf ook snel aan het verhogen als het plateau'd, je verbruikt meer energie als je meer weegt dus gewoon uppen! beter meer eten en ietjes vetter dan undergainen toch?
 
Ik zou nog wat meer verhogen dan 100kcal.

100kcal verbrand je zo...als je een keer extra stofzuigd en de vuilis buitem zet bij wijze van.
Je lichaam gaat veel efficienter met voeding om als je 'on' bent en heeft meer nodig. Zeker in je eerste kuur niet bang zijn om te verhogen
 
Ondertussen het voedingsschema met 150kcal verhoogd.
Gewicht hou ik elke dag bij, dus bij plateau zal ik de kcal opnieuw verhogen. :)

Morgen nog eens omtrek meten, kijken of we daar al verschil in zien.
In spiegel zie ik al een aantal veranderingen :D Benen/borst droger en overal meer aders die ik ervoor niet had.
Gewichten gaan ook langzaam omhoog in de gym :cool:

Week 3 is vanaf vandaag gestart, hopelijk komt de kracht en het gewicht wat sneller bij :p

Huidig gewicht:
04/06: 71.9 kg (eerste inject)
11/06: 74.8 kg +2.9kg
18/06: 75.3 kg +0.5kg
 
Zou toch nog wat meer Kcal innemen! benut je kuur gewoon 110%
 
Back
Naar boven